lexoria

Alla inlägg under november 2010

Av Jasmine - 22 november 2010 20:07

Elfen Lied är fan den bästa animen som någonsin existerar. Srsly. Första avsnittet så vart man fastklistrad och tittade på alla andra i flera timmar.

Sjukt jävla bra, fast dåligt slut och inte alls många avsnitt. Hoppas dom gör fler *.* så jävla brutalt XD

 

Av Jasmine - 21 november 2010 15:51

Jadu, varit hos mamman min denna helg. Mysigt och skönt.

Så har inte kunnat blogga direkt.

Btw, vi "julhandlade" lite granna i stan i lördags. Jag fick då mjukisar, snygga jeans med något tryck på och en Wow tröja :D

och presenter till bror och syster, som jag dock inte kmr skriva här för dom kasnke kollar på bloggen XD

  Så ser den ut, It's awesome <3


Mitt hår e lite fail nu, men jag orkar inte bry mig. ska låta det vila ett tag nu innan jag färgar igen. såå... Får gå runt me typ, ginger/orange hår. elr vad man kan kalla det q.q / sigh

Av Jasmine - 16 november 2010 21:49

Tröttsam dag. Segt och fick jätte ont i fötterna av allt gå ut med hundar.

Aja, var roligt att leka med dom i rastgården, men blev biten av milou men inte av mening. Josefin kaxade så dom började bråka, råka komma emellan med min hand. Tur att han är en jätte liten ras, annars kunde det gjort ont. hah ^^


Imorgon är det Onsdag, då börjar jag kl 12.00 Tina och jag ska vara med på stängning..


Btw, har köpt väska till Busby, så han får mer muskler, fiskleverolja, tandkräm och nytt halsband :) Han vart så nyfiken så.


Är inne på Alex dator, för han lirar wow på min ( eftersom min dator är så imba ).

Så lägger upp några bilder jag laddat på på bloggen tidigare.


Jag och Alex ~

 

Jag priest, Alex mage


Min shammy ( gammal bild )

   

Av Jasmine - 15 november 2010 20:17

Usch, hatar måndagar. Alltid så jävla trött då..

Men det har varit lugnt, eftersom jag har APU :) Hundarna gör mig så glad!

Jag och Tina var extra duktiga och städade hela stället typ. Så vi fick mkt beröm! Det gillas :D


Efter APUn så mötte jag min mor och syster i Handen och handla lite kläder och saker till Busby. Och så åt vi på donken. Det var mysigt.


kollar runt på älsklings dator och hittar gamla bilder från kolmården. Från i somras då men ändå.. du är så söt alex

  bild påmig q.q   Sandskulptur   Alex och jag   Vårat tält.


Färgar håret igen nu, hoppas det blir lite blondare.. vill ha bort det oranga...

Wow

Av Jasmine - 14 november 2010 13:39

Blev lite wow bilder idag. Längtar tills jullovet så man kan vara uppe 24-7 och lira.


Gamla bilder dock..

  Alex, Pala. Jag, Pala    

  Min ally paladin  

haha aw, när jag och alex sola hellfire instancerna. Det var kul, och man tjänade en slant (:


ahwell, ska typ dra till mamma snart. För roger hämtar mig där och så blrie mer hårfärg.. Måste köpa inpackning också q.q

Av Jasmine - 14 november 2010 01:01

Rest in Peace, Kiara.

Du lämnade mig och alla andra råttorna

i sorg. Du lämnade Luna ensam på klätter

saken. Du var min andra dumbo råtta.

Du var min fega bebis. och du levde inte länge

Hoppas du har det bra med Trassel och co.

Jävla hjärnblödning, Så sjukt att råttor får

så många "sjukdommar" och så enkelt.

Love u.



 

Av Jasmine - 14 november 2010 00:21

Länge sen jag kollade på Anime q.q

harinte direkt haft tid. Och har inte hittat några nya bra heller XD

Har redan läst och sett Chobits.

Läst och sett Love Hina.

Läst Death Note.

Sett Naruto ( inte alla men nu börjar avsnitten bli dryga ).

Sett Highschool of dead.

FT har jag också sett q.q ( inte alla dock )


Dem bästa är nog HoD, naruto ( vissa ).    

Är så glad att Alex älsklingen också kollar på anime med mig

Av Jasmine - 13 november 2010 23:36

Okej måste bara skriva en sak som jag och min älskling pratade om.

LITE RANDOM INLÄGG xD


Varför måste dom flesta bloggarna plastikoperera sig?

Så waste med pengar, och varför göra kroppen illa. Inte så mys att man vet att det finns plast i en.


Men som tex, Kissie, Hon har ju uber opererat näsan.. snart kommer den ju ramla av.. Och hennes bröst. Snälla någon, för mycket. Tror nog inte att någon uppskattar att krama om henne med hennes hårda tuttar.


Alltså, jag är inte emot plastikoperation. Man kanske måste operera sig om det händer nått. Men dom flesta gör ju det för att dom inte är nöjda med sig själva. Själv skulle jag aldrig lägga pengar på skit som gör att kroppen ser fake ut om det inte är nödvändigt.


  Vissa operationer är bra.   Och andra inte..

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards