lexoria

Alla inlägg under november 2010

Av Jasmine - 13 november 2010 23:30

Mamma helg, så har lite svårt att blogga. Men är hos min älskling nu.

I helgen har det inte hänt något speciellt, ville lira wow men går ju inte eftersom jag var hos mamma. Men nu kan jag ! För har kommit nya cata quester. Ett sätt att tjäna pengar och få xp på..


På måndag fortsätter APUn på hunddagiset. Sista veckan q.q

Har inte så mkt att skriva men imorgon ska jag handla mer blekningsmedel för jag är inte färdig med mitt hår...

Svart till Rött ska det bli.. Alltså måste man bleka först.


Får bli en bild på Milo och Balto när dom träffades för första gången.

Hahaha Milo är så söt, fast han ser lite rädd ut XD

 

bb ~

Av Jasmine - 10 november 2010 19:47


Gud vad trött jag blir av att gå ut med hundar..

Har inget emot det, men varför det äckliga vädret q.q

Tina och jag hade dock tur idag, vi fick gå ut med två bara sen vara inne i rastgården men en massa hundar.

Lägger in lite bilder + filmer som jag tagit dom senaste dagarna :3

  Dana   Elsa   Snowy    Milton 

ute i rastgården ->

Av Jasmine - 7 november 2010 18:06

Nu har man ätit middag..

Har skit tråkigt nu men ska snart ut med Busby..

Efter ska jag nog lira wow.

Ska lägga upp några bilder. Tex som när jag tog bort min dk q.q ångrar det hahah. Aja har gjort en ny och får lvla den för ville hellre ha undead.GAH

  belf DKn Kayako.

 

Min priest.. och ja jag har TRH. men det är bara för att jag har råd :DD

 


Gammal bild på min Paladin, innan hon vart 80.. Körde AV och vi ägde hårt.

Det får bli dom bilderna, fler kommer väl någon annan dag.

Men nu ska jag ut med Busby. Skriver mer imorgon efter APUn. nn ~

Av Jasmine - 7 november 2010 16:03

Nu så kommer alex syskon och co.

Blir tacos till middag och efterätt.

Sista dagen på lovet, usch. känns hemskt, men har APU i två veckor på ett hunddagis. Så det kommer bli roligt. Hoppas jag kommer i tid imorgon bara D:

Ska praoa med Tina i min klass, så det är najs :)


Men ska käka nu, skriver kasnke senare. så brb ~

Av Jasmine - 7 november 2010 04:00

Sista inlägget idag blir om min speciella hund Busby.

 

Fick hem han på sommarlovet, underbar hund men har speciella problem.

Han är extremt dominant och agressiv. Har dock bara blivit biten en gång.

Men har lärt han en massa saker som han måste acceptera. Som att det är jag som bestämmer och att jag får bära honom, att det är jag som leker med honom/går ut med honom när jag vill.

Fortfarande en del kvar att träna, men väldigt svårt att träna en hund på 7 år.

Vi ska kastrera honom på vinterlovet och hoppas att en del av hans agressiva sida försvinner. Sen ska jag träna agility med han. För hans energi försvinner aldrig!

På lördagar brukar jag och mina vänner från skolan träna våra egna hundar på att träffa andra. För vi ska ha "övernattnings" sak i skolan efter vintern.

Wow

Av Jasmine - 7 november 2010 03:50

Okej, tänkte att det första inlägget skulle handla lite om varför jag valde namnet Lexoria till bloggen.

Lexora var min första 80 på World of Warcraft. En huntard.

Har dock ingen bild på henne pga att bilderna försvann.. q.q

Så fick bli en bild på min Ally Drood ( moonkin ).

Vanligtvis kör jag horde. Min huntard är belf och alla mina andra 80s är horde förutom drooden och paladinen ^^

 

Fast har inte gearat henne så mycket ( huntern ). För har kommit så mycket nytt till cata och upptäckte att mage var mycket roligare att lira med. Så har gearat upp magen. Ska dock geara upp min hunter så småningom, när jag orkar.

Av Jasmine - 7 november 2010 03:48

Helt plötsligt vart det att skaffa blogg ^.^ så här sent..

Vill ha en blogg att lägga ut mina bilder och skriva lite om min vardag etc.

För vanligtvis när jag har bilder på datorn så försvinner dom..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards