lexoria

Alla inlägg under december 2010

Av Jasmine - 28 december 2010 00:52

uuuuuuuurgh. Vet inte om jag ska fortsätta skriva om WoW o så på bloggen. Hjälp mig q.q Vad är intressant att läsa..? fast åh..


Känns så fel att alla mina pengar försvinner på onsdag för en kastrering. Aja då kan jag ju börja med Agility och det är ju bra för honom.


På torsdag ska jag kanske vara med Aji och Desirée. Fast Dessi är sjuk atm. Men hoppas att hon blir frisk till dess!

Har ingen bild på dom i denna datorn. Men denna har jag med Dessi på :D Saknar

Från vänster:

Sarah, Amanda, Desirée, Jag och Emilia.

på väg till Skolans avslutningspartey.

 

Av Jasmine - 27 december 2010 15:53

Snart är det nyår. Hah lyckat att sitta hemma och inte göra någonting XD dumma kastrering. Busby sitter bredvid mig och rapar..


Ska nog ta ett sabbatsår. För failar stort för mig i skolan. Kom ju en månad för sent för bytte skola. Ligger efter i allt. Sen så krångligt hemma atm. Ska nog kolla efter ett jobb och börja om ettan. Låter bra i mina öron. Och i mammas.

får nog bli så. Känner mig värdelös tho D:

Aja blir nog bra såsmåningom. Vill jobba i ett hunddagis. Ska nog prata lite med dagiset jag gillade så mkt.


Nu bliiiiiiiiir det World of Warcraft! Lvlar min druid. Och hon e alliance ^.^

Hon är 82 just nu. Så segt att hitta grupp ._.
Och orkar inte lvla i Vash'jir. Vill till Uldum!

 

Av Jasmine - 27 december 2010 12:26

Tree form


Som healer ( Restoration ) så kan man se ut som ett träd några sekunder när man så väl behöver den. Vissa spells blir no cast time. Alltså kan man bara pumpa på tills mana tar slut elr tills tree formen avtar.


Dom nya tree formen är så äckligt fula. Dom ser ju hur klumpiga ut som helst när dom healar   

 

Så här såg dom ut förut. Fast man kan ju köpa en glyphs för att se ut som den gamla formen.

 

Av Jasmine - 27 december 2010 12:20

Tank kan man ju också vara. En björn :3


Night elf i olika färger.

 

Taurens bearform

 

Och dom nya som kan vara druids.
Worgen:

Troll: 

 

Av Jasmine - 27 december 2010 12:11

Visade ju igår hur druids forms på moonkin kan se ut.

Här är feral Cat form.

Från vänster :

Troll, Worgen, Tauren, Night elf

 

Man kan ju välja mellan olika dps som druid.
Ja som Feral ( Cat ) och moonkin.

Man kan också vara restoration och Feral Tank. ( bear )

Av Jasmine - 27 december 2010 12:05

Vaken.. Blev väckt utav lilla systers mobil.     haha

Hatar hennes melodier på mobilen /sigh


aja. Hon sticker iväg till en polare. Så jag och mamma blir ensamma hemma. Undra vad vi ska hitta på.

Det jag iaf måste göra idag är att bada Busby. Noga och överallt. För det är bara två dagar kvar tills kastrering. meepmeep

Av Jasmine - 26 december 2010 20:18

Tänkte visa lite hur druids moonkin form ser ut. 


Taurens Moonkin form                           Night elf moonkin form

   


Och så dom nya som kan vara druids.

Trolls

 

Worgens

 

Av Jasmine - 26 december 2010 17:51

Åh vill tillbaka till hunddagiset!

och vill ha en Schäfer! och en rottweiler.

Så underbara raser. Fina är dom också.

Fastnade med rottweilers sen jag träffade Sheela. Alex hund.
Så underbar hund och så fin.
Schäfer fastnade jag för att Tina hade en foderschäfer. Han var så

speciell <3

 

Gulliga Dana på bilden <3

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards