lexoria

Alla inlägg under december 2010

Av Jasmine - 26 december 2010 17:45

Börjar lära mig med Iphone. Hah svårare att skriva med den än min förra samsung touch. aja jag lär mig till slut ^.^


Var ju hos Alex igår och åt julmat med hans familj. Det var mysigt. Men åkte ifrån rätt tidigt för skulle på bio med mamma och roger.

Vi tittade på Harry potter and the deathly hallows ~ erhm ja dödsrelikerna.

Den var Awesome. Längtar tills den sista delen kommer ut!

Älskar alla filmerna! dom är så spännande :3


Snart är det nyår. Jag får lov att vara hemma och passa busby för han blir kastrerad på onsdag. Då ska jag nog lira wow. Finns inte så mkt annat att göra.

Sen är det ett nytt år..

 

Av Jasmine - 26 december 2010 17:37

Tröttnat på hordes ställen. hah.. så mkt orange och öken överallt.
Så bestämde mig för att lvla min Night elf druid.

Kayora, en druid med Restoration och Balance.

Ska fortsätta med det för det är väldigt kul att heala och vara rangedps.

Jag tycker night elfs är dom grymmaste raserna i hela spelet. Fast Undeads är coola också

Har alltid gillat nelf's "ninjapersonlighet". Så smidiga av sig ~

Fixar hennes gear nu eftersom jag inte orkade förut. Men det är bra, för hon blir ju bättre. Kan dock inte heala i instancer ännu. Men det kommer väl så småningom.

Inga speciella professions, har inte orkat men det kanske blir herbalism och alchemy senare.

Inte alls så pepp på att questa i Vash'jir igen q.q men får väl bita i om jag ska få gear!

Av Jasmine - 24 december 2010 21:57

gaaaaaaarh...... Är inte så förtjust i julafton. Så tråkigt..

Man vaknar ju hos mamma öppnar paket och äter gröt. Kl två ska man vara hos pappa o se på kalle anka / sigh. Sen julmat. Det var skit gott tho. Tjock i mig extremt där. Men efter så ska tomten komma ( inte iår, tror inte han kmr till oss mer för alla barn har blivit för stora ). heh sen julklapps öppning. Stack efter det. Var så tråkigt ._.
Imorn bär det åt Alex, Julfira med hans familj!


ahwell, fick iaf;
- Badsaker ( som vanligt )

- Pengar till Busby's kastrering som går på 3780 kr..

- goodis ~

- tekokare som är knallrosa

- kokbok...

- en typ tavelsak med japanskt tecken på

- parfym och lite smink

- konstig sms-bok

- Iphone av roger   

Ja du.. tror att det var allt. Vissa saker var jag väldigt glad över. Men man är ju glad för allt man får, hah iaf jag.


Blir en bild på min mage som ser ut som en arg gnome :3
Happy X-mas!

 

<3

Av Jasmine - 23 december 2010 21:18

Sabai och Helmer. Så söta   Saknar hunddagiset.

Hundblick är en av dom bästa hunddagisen jag praoat på.

Sabai är så underbar! ( Rottweilern )

   

Kaxa och söta Yatzy som "snurrar runt" :D

Av Jasmine - 23 december 2010 21:13

Lite orolig dock, med att ta med Busby till Farmor.

Tänk om han pissar någonstans ._.
Han verkade visst inte bli lärd av hans förra familj med sånt.
Aja han får ha sin gentleman wrap om det händer nått. haha!
Sen fem dagar till så blir han kastrerad, awesome!


Här är en bild på Linas Lagotto Kiro. Och min pudel Busby (:
Hundträningarna ( Pella fotade ).

  Är den första julen med Busby. Han ska få lite hundgodis ( tuggben osv. )
Och första nyår med han.. Undra hur han reagerar på fyrverkerier.

Jul

Av Jasmine - 23 december 2010 21:00

Jul imorgon, heh..

Öppna paket på morgonen hos mor och sen paket på kvällen hos far ( hos farmor med pappas släkt ).
Vill inte dit, för farmor röker inomhus och det är skit nasty. Luktar skit äckligt när man går därifrån.
Tur att man har Busby med sig, då kan man gå promenad väldigt ofta tills jag ska dra hem till mamma igen.
Den 25:e ska vi fira jul med Alex familj. Det blir väl mys. Mer julmat ._.


Btw, min mage är 85. Har varit det ett tag. Det är awesome!

Ska lvla archaelogy med henne också, för vill ha fossil raptorn.
Fått lite bättre gear också, för dom nya instancerna.

Juste, fixade frosty mattan också.. Ville ha den, finare än den rosa   

Hahaha Halls of origination. När man ska rida på en kamel. Fult..  Har fortfarande tabarden kvar, och vill bli exalted med dom så får kamel mounten. 

Lov

Av Jasmine - 21 december 2010 21:05

Finally. Lov nu.. O jul snart, längtar inte.

Aja nog med det. Idag har jag lirat lite the sims 3.. För internet var inte iklopplat och orkade inte be Alex mamma att sätta in sladden.

Ska nog lira lite WoW. Lvla min mage elr priest.. hmm


Btw är hos mamma nu, tog med min uber data ofc så jag kan lira. Hur kan man klara sig undra jag. Aldrig ifred en minsta stund. Ahwell harmina söta iron lady hörlurar med mic så kan skypa lite med Alex och överrösta dom i bakrunden.
Lägger ut en liten bögig bild som kanske höjer mitt humör. haha

 

Av Jasmine - 19 december 2010 18:36

Helg med mamma. Därför vart det inge bloggande.

Bakade lussebullar och massa annat. Satte upp julgranen och mysade framför den sista dvd harry potter. Nu så kan vi kolla den nya på bion ^.^


Inge lirande tyvärr, Så ingen bild.
Bloggar mer imorn, har prov o så också q.q

btw, lov på tisdag också. Awesome!

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards