lexoria

Alla inlägg under december 2010

Av Jasmine - 16 december 2010 16:16

Tänkte lägga in några bilder på mina Alliancer som finns på Azjol-Nerub.

Vääldigt gammal bild på när jag och alex sola hellfire instancerna med droodsen. btw e min drood 80 nu, ska lvla henne sen för hon e restro/balance och då kmr man ofta med i dungeons :D

Min fula blå kossa, paladin   

  Har inte lirat med dom på ett tag.. för jag lirar ju horde. Men vem vet, jag kanske får flipp som förut och lirar ally igen   

Av Jasmine - 15 december 2010 16:19

Seg vecka, är sjuk.. Alex har smittat mig .__.
Jag som skulle vara så duktig i skolan /sigh
Ahwell, sånt är livet om man lever med otur.

 
Har lvlat min mage till 84 men sen orkade jag inte så mkt mer, för twilight Highlands är så tråkigt ställe att questa på, så jag lirar med min priest just nu. Och hon dingande nyss 61! Awesome, om en lvl får jag Holy Nova.

Juste, värsta självmordsbombarn i stockholm. Lite creepy.. Menmen så går det om vi krigar. Vi som hade varit värsta antikrig landet i flera år. fail



Så roliga quester i Uldum. Massa filmsnuttar och roliga små missfoster som man ska döda. Ska lätt skaffa Kamel mounten. Hahah.
Fast har typ gjort alla quester där nu.. Så nu questar jag i Twilight Highlands.

 

Skaffade Epic Mount med min Mage också. Så sjukt nice att kunna använda blue proto Draken som legat i banken hur länge som helst.

 

Av Jasmine - 11 december 2010 02:05

Sötnosen gillar snö, extremt mkt!
Han är ju för söt, en sju årig gammal pudel med " snö flipp". beter sig som en valp i snön, hans energi försvinner ju aldrig!
Fast det är jobbigt att duscha bort snöbollarna från hans päls q.q

Han är mitt lilla missfoster. Svansen ser ut som en piprensare
när den är "blöt" XD haha

 


Btw, Kollade på Paranormal acticvity 2 typ nyss..Lite creepy men såg det på alex dator med skit kvalité. Ahwell, ville man se den så XD
Ville kolla på lite zombie filmer också men det sket sig.

Av Jasmine - 10 december 2010 19:37

Hahah Min hunter dingar 83 om en bar typ. Orkar inte lira mer med henne. Roligare med mage tkr jag D: Så nu ska jag lira lite med Hinai.


Fått värsta skal shoulders.. Inte nice.. Saknar mina förra q.q

  Juste upptäckte den sista instancen. Så nu kan jag göra alla med min
Huntard. Gjorde Stonecore och Vortex efteråt. Var awesome
men inget bra droppades för mig q.q Bara en kappa för en quest.
 

Av Jasmine - 9 december 2010 20:37

Var ute med Sheela och Busby också. Skulle möta Alex och hans mor.

Hahah så kul och gå ut med dom. För Busby är rädd för Sheela så han går bakom och Sheela framför. Skönt att det inte känns att man är ute med två hundar.


Men iallafall. Den 29 ska Busby kastreras. Klockan 8 på morgonen.. usch. Men då får vi hem han runt fyra.
Men jag ska bada han ordentligt 2-3 dagar före. Och rasta han ordentligt samma dag och inte ge han mat dagen före efter kl 20.00 Hmm måste komma ihåg det, haha.

Längtar, för då kan jag börja träna agility med han! :D

En bild på posarn Busby och två på Sheela <3

   

Av Jasmine - 9 december 2010 20:33

Lirar med min hunter, fortfarande. är 82 just nu. och fått bättre gear <3 det är awesome.

Men just nu upptäcker jag instancerna så jag kan köra dom :)

Har questat en massa i Vashj'ir. Lite trött på vattenstället XD haha

Fast det är fint, väldigt fint.

 

Av Jasmine - 9 december 2010 12:37

Hahah fick flipp och började lira med min huntard, Lexoria. aw

hon suger, men så jävla kul och lvla hunter.

Fast kunde inte lira med henne som belf, så äckligt..

Titta vad jag slösade pengar på :D -->


Först såg jag ut såhär..

 

Yaay, Undead huntard <3    

Ska fortsätta lira med henne en stund. Var så länga sen jag lirade med hunter. Nu har man ju chansen att fixa gearen :D

Av Jasmine - 7 december 2010 15:46

 

Jag har ju heriloom på den servern så allt går snabbare för mig. Men sen när jag gör worgen så blir det en normal gubbe. Ska göra den på en rppvp server. Kommer vara annorlunda att lvla med en utan heirloom XD

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards