lexoria

Alla inlägg under januari 2011

Av Jasmine - 24 januari 2011 14:29

åh jag dör.. Vill bli äldre, så jag kan skaffa bil. Finns så fina bilar *drool*.

Fast hummer är rätt dåliga, tar bensin som satan och är sega. Men dom är grymt snygga!

 

Åh en "mr.bean" bil. Mini cooper. Älskar dom. Så söta :3

   

Ford Mustang, så jävla snygga *-*

 

Men jag får väl fortsätta drömma, dom är ju skit dyra också..

Annars vill jag ha en fyrhjuling..

 

Fast en Fiddy ligger på topp just nu. Fast vill ha ROSA kåpor!

Ska lätt skaffa när jag har pengar.

 

Hahaha just nu har jag bara en Moped. en Kymco.

visst en kymco.. Fast tbh är dom rätt bra. Dom går rätt fort.
Min är ju bara 30-moped. Den åker ca 40.

Fast i sommar elr när snön försvinner så ska vi kapa blindtarmen.

 

Kommer fortfarande ihåg när jag fick den. haha vart så glad.

Av Jasmine - 24 januari 2011 14:14

Fast jag har lite pengar som jag sparat tho. Så kan nog sticka och köpa kontantkort, fast vet inte än..


jag har så tråkigt, haha kollar på svampbob just nu.. heh :'

Random inlägg


 Bild på skolavslutningen, hittar ni mig?   

Av Jasmine - 24 januari 2011 13:54

jahaja. vart ingen träning. Som vanligt så drygar han sig och kommenterar illa av att jag använder läppsyl. Alltid måste han påpeka någonting. Så irriterande.
Så jag gick hem innan bussen kom, så han får vara hos tandläkaren och träna själv. Lika bra det -_- ska nog låta han vara ett tag.


Alltså blä.
Har inga pengar på mobilen, och inge comviq kompis längre.

Så kan inte messa alls med någon.   

Aja så går det när man är pank.

Av Jasmine - 24 januari 2011 12:07

Har inte gått så bra med uppdateringen i veckan. haha D:
lirat the sims som sagt. fast börjar tröttna.


anyways, jag vaknade nyss och man har inte direkt så bra morgonhumör för cpgrannarna borrar som vanligt. Förstår inte hur fan man kan borra så jävla ofta! Blir så irriterad. Man får ju aldrig sova, fast om dom fortsätter så ska jag fan klaga! orkar inte med allt borrande längre.


Idag så ska jag och Alex träna, tror vi. Hoppas han orkar fortfarande efter tandläkaren. haha han e fett oroligstackarn

aja träna! wohoo!


haha en bild på en av mina gubbar och en vampyr.

Av Jasmine - 23 januari 2011 11:47

haha förlåt för dålig uppdatering. Nördat The sims 3 som fan!

man kan ju bli vampyr    fast börjar tröttna tho..

så snart så geekar jag väl WoW igen..


Söndag idag.. fast för mig är det lördagar varje dag tills jag får ett jobb ._. gah tråkigt. fast nä.. elr :O !


btw, måste stänga av internet nr jag lirar the sims 3, för laddade ner spelen ju sådet fuckar upp när internet är på. Därför är jag lite off.

Av Jasmine - 21 januari 2011 18:09

haha just nu så har jag nyss ätit tacos , mums!

Fixar The sims 3 spel också. Har inte orkat fixa dom haha.

har bara sims 3 vanliga expansionet och destination världen. Så nu installerar jag dom här   

 

Av Jasmine - 21 januari 2011 15:42

Fredag idag, alla barnen är hos mamma :O !

Var förbi arbetsförmedlingen idag med broor. Lämnade några papper sen stack vi till handen centrum. Vi köpte vanilj cola, WoWtid, WoWspelkort och ett CoD spel.

 

skit gott! fast tog slut snabbt   

Fixar fler the sims 3 spel btw. haha ville verkligen ha dom andra.

När ja itne lirar WoW så blir det the sims ^.^

Av Jasmine - 20 januari 2011 23:52

Lägger in några bilder jag tagit i WoW (:


Alex rouge när han questa i Twilight Highlands!

 

Första gången jag körde Vortex Heroicen med min mage.

 

När jag körde Blackwing lair med min mage

 

Hitta en bild på Alex och hans syster med två rouges.

 

Min priest som human :3

 


Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards