lexoria

Alla inlägg under januari 2011

Av Jasmine - 17 januari 2011 16:03

Hej hej   Kunde inte blogga igår. Stressigt hemma sen skulle ja dra till Alex. För mötet som var idag. Srsly bara waste med time. Ska snacka mer med dom sen.

Druckit massa massa te. åhåh så gott och fick reda på att jag kmr få en Pikachu kigurumi! Awesome    Den kmr om 1-2 dagar från min vän Rebecca. Tack


Annars har jag väl tittat på tv, lirat lite med min hunter. Vill ha en bow från Blackrock Caverns. Men den droppas ju inte! gaah, blir arg snart

Inte så förtjust i att lira hunter. Så tråkiga. haha men det är faktiskt min Lexoria, och hon vill ja lvla till 85! Min första gubbe ever :3

 

Av Jasmine - 15 januari 2011 23:52

Fick en fråga om vad jag använder för "utrustning" för att spela, dvs vad för dator, datamus, skärm etc. Fast råka ta bort den ._. Så jag skriver här istället! '


Så här ser min dator ut, chassit alltså.
Fast det lyser rött istället för blått.

 

Med operativsystemet Windows 7.

Har tre fläktar i den.

FSP 500Watt - 80Plus nätaggregat tror jag ( är inte helt säker )

Ramminne på 4096MB

Graffikkort är såklart Nvidia Geforce 465

Kommer inte ihåg hur stor hårddisken är..


Sen har jag min fina datamus..

Som kan lysa i Rött, Blått och grönt.

Den heter Nova Gamer.

   

Och en 19 tumsskärm, Atm.. Ska skaffa en 23 tum kanske någon gång.

Sen logitech högtalare med baslåda. Dock inte så jätte bra bas, men den funkar.
Använder också mina söta Iron Lady hörlurar. Söta, bevkäma och bra ljud!
Micken är också bra men delar med sig ljud. Dvs dom som hör dig kan höra folket i bakrunden rätt bra också.

 

Mitt tangentbord har jag fått av Alex. inte så jätte bra sådär men den funkar och är bekväm att skriva med. Hp tangentbord.


Ja det var nog allt. Men det nya jag ska skaffa är en skärm, musmatta och tagentbord.

Av Jasmine - 15 januari 2011 20:59

åhåhåh Vill ha!

Så söt :3 och ser så mysig ut. Tänk att bara ha på sig den när man är hemma och slappar framför tvn. ellr nåt.

 

Och plusset är att jag älskar pikachu figuren. Var galen i pokemon när jag var liten. haha   Har en stor pikachu här hemma.

Filmerna var så söta, och sorliga haaha *tönt*.

Älskar spelen också, och att man kan vara pikachu i super mario bros.

     

Lite bögit inlägg tho. Men så är det! >:D

Av Jasmine - 15 januari 2011 18:58

Hahaha åh mamma kollar på Nightmare on Elmstreet. Hon är så rolig.

Dom är ju såå långtråkiga ._. Jag och Alex hade en period där vi skulle se alla avsnitten. Gick dock inte så speciellt bra    Rätt dåliga skådisar också. Men den var säkert en hit när mamma var liten.

 

Det som är läskigt nu är väl The grudge 1-3 och Panoramal activity 1-2.

 

Jag älskar skräckfilmer. Men synd nog finns det inte så många.

Zombiefilmer äger också. Som Zombieland, Crazies, 24 weeks later, 24 days later osv.

Av Jasmine - 15 januari 2011 17:25

Nu har jag äntligen gjort en hc. Healern var dålig så fick en ny på näst sista bossen i Lost City of the Tol'vir. Och han var awsome. Nu har jag mer valor points    Fast behöver massa mer ._.


Men nu ska jag lira med prällen igen, hon är ju lvl 67. Så snart kan jag dra till Northrend haha. usc, Fast jag e ju också healer så går skit snabbt att hitta instancer

   


Hahah har "möte" på måndag. Klockan 10.15
Arbetsförmedlingen! Ska sova hos Alex då, eftersom stället ligger i handen. Enklare för mig att komma dit då, eftersom jag inte har något busskort atm.

Av Jasmine - 15 januari 2011 15:53

Godmorgon ^_^


Försöker hitta en hc grupp med min mage. Går inte så bra dock ._. Står Average time 28 min. och jaghar väntat i 24..haha, hoppas det kmr en snart.

Och en sak förstår jag inte, varför fan måste Alliancen komma in i orgimmar och förstöra AH gubbarna.. SÅ irriterande   


Gjorde en paj till frukost :3 åhåhåh det var gott fast annorlunda. Broccolipaj   

haha och kollar på Punk'd.

 

Av Jasmine - 14 januari 2011 22:11

haha Busby morrade nyss   Ligger vid hallen och sover, sen helt plötsligt morrade han. haha han måste ha hört någon granne eller nått eftersom jag bor i lägenhet   

Btw, idag fick han ta bort tratten. Åh vad glad han är! Han bryr sig inte ens om att hans "saker" där nere är borta   

 


Här är min Paladin iaf. Hon har dualspecc. Retri och Holy. Fast ska byta retri till tank någon gång. En ful ginger belf. Så äckligt fula   


                           Retribution                                       
                                    Holy

 

Av Jasmine - 14 januari 2011 18:40

tehehe dreads

Dricker te och lirar med min paladin. Hon dingade nyss 44 typ. Awesome!

Nu är ja och mamma ensamma hemma. Pappahelg och jojo har kalas där haha stackars sebbe D:

gaah ser ju orange ut ._. måste vara pga ljuset    ska va fett rött!

Pippilångstrump ~   


   

Hahaha mamma ligger i soffan och sover. Gulligt   

Snacka om att man får blickar på sig, haha!
Inte vill man se ut som alla andra ~

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards