lexoria

Alla inlägg under januari 2011

Av Jasmine - 9 januari 2011 15:44

Har beslutsångest, vet inte hur jag vill att bloggen ska se ut. Ha haha... q.q jobbigt.

Kommer nog komma nya saker eller att jag ändrar stuff och så. tills jag vet vad jag vill ha. så.. ja   


Kollar på Teen mom mtv. Fan vad jobbigt med en unge vid 15-16 års åldern. Skulle aldrig klara av det. För alla där har failat skolan och bråkat med sin pojkvän. Förutom en som adopterade sitt barn och sen ville han gifta sig med henne. hah gulligt.

Nej men jag är glad att jag har p-piller. Hhaah xD så behöver man inte oroa sig.


åhåh dricker te, så himla gott. Fast jag har värsta koppen!

Ju större kopp ju mer att dricka

 

Av Jasmine - 9 januari 2011 14:28

Godmorgon! Nudlar till frukost är awesome!

Inte för att dom ser ut så då.. Men dom är goda!

 

Måndag imorgon. Då försvinner Busby's stygn.
Då kan man leka med han i snön som håller på att smälta just nu.
Det börjar bli vår!! Fast usch, hatar slask.

 

Bild på mina piercingar. Ska dock byta den under till en ring.
och övre til mindre plupp.

Nej nu ska jag lira lite wow. cya

Av Jasmine - 8 januari 2011 22:28

Lite sent blogginlägg..

vaknade tre idag.. hah sen så ha jag lirat wow. Käkat mat :3

Nu har Marcus kommit hem från USA. och han sitter bredvid Alex och lirar CoD.

Brosan lirar wow också.

Funderar på att flytta min mage. Till en bättre server, för laggerspine är låg server och battlegroupen suger. Gillas inte.

Funderar på att flytta till min brosars server, för han har en bra guild också, som raidar och dom flesta är svenska. Så det låter bra för mig, måste bara fixa 200 spänn.


Inte så intressant inlägg idag, har gjort dailys i Tol Barad.
Fixat tabarden hos Twilight Highlands och tjänat lite guld på shit.


Får bli en bild på min mage, eftersom jag lirar mest med henne nu.

 

Av Jasmine - 7 januari 2011 23:57

Klockan är rätt mycket, jag väntar på Alex. Han är på väg hit.

Har hunnit med mycket idag :D

Flyttat råttbur till systers rum och tvättat den, fixat god mat till hårbollarna och badat dem.
Dammsugat och skurat och plockat bort i mitt rum också, så nu är det fint. Bäddat sängen och bytt vatten åt fiskarna. Såg att Pattipä hade dött ._. sorligt. En guldfisk.


Har städat lite hemma också och lirat WoW. Med min Mage, fler hcs. Hahah. Tog flera timmar att göra SFK.. Seg grupp och healers lämnade ofta xD

Fixade den läskiga companionen också. Hahaha roligt det var


 

Av Jasmine - 7 januari 2011 15:23

Godmorgon, städdag kan man typ säga xD

Kaninbur städad och nu ska råttornas bur städas och dom ska badas.

Tre av sex råttor.

Chibi ( Hon är en dumbo albino )

Mumin när hon nästan var "nyköpt". Hon var i den äldre buren med Titti.
Den nya buren finns i bakrunden på min profilbild :)

   

Och kiara, ( Luna i bakrunden ).

Fast Kiara lämnade oss med en hjärnblödning för några veckor sedan.. hemskt..

Så nu har jag bara sex råttor kvar ^^

  Dom som inte finns med på bild heter,
Nexa, Titti, Luna ( fast hon syns lite i bakrunden ) och Marilyn eller Minny som jag kallar henne.


Ska leta efter dom andra bilderna på råttorna, när jag hade foto flipp och ville fota en massa på hårbollarna

Av Jasmine - 6 januari 2011 23:40

Gjorde min första HC idag med mina mage :D Halls of orgination.

Fick en ring som var awesoome !

Hade tur också, för fick en bra grupp och vi fixade en achievment på den första bossen.

Nu kör jag Throne of tides, och hoppas att vi klarar av den, för har failat på ca 4 hcs nu för fått dåliga med i partyt ._. sigh

 

EVK

Av Jasmine - 6 januari 2011 16:54

Har EVK möte på onsdag. Nervöst.

Sen måste jag hitta en jobb också .__.

Aja, går väl bra. Har kontakter.

Kommer bli skönt och få en ny klass, min var så.. Udda xD


Nej nu ska jag hjälpa att packa upp mat och så.

Hejdå ^.^

Av Jasmine - 6 januari 2011 13:35

helloo..

Idag är mamma hemma, heh. Så sebbe kom hit. Han ska vara här i helgen och ja..

Tacos ikväll och så ska vi spela och så. Mamma och Jojjo ska kolla på Vampire Diarys.


Min Priest är lvl 66 nu. Gåår segt, men fick flipp igår och lirade the sims 3 och gjorde massa hus. Det är nice. Fått Shadowfiend och det äger.


Ska handla mat nu, så kan itne blogga.. Får se om ja kmr göra det mer ikväll.

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards