lexoria

Alla inlägg under januari 2011

Av Jasmine - 5 januari 2011 11:35

Nu har jag nyss vaknat. Jäätte trött ._.

Har ätit lite och nu dricker jag te


Ska väcka Alex och snart ska vi dra mot studion. Gaaah är så himla nervös!

Drömde att jag träffade tjejen som ska pierca mig, fast vi va på ett Ica Maxi då, och hon skulle pierca mig med en böjd spik. Hahah jag ville inte så fick boka ny tid O.o

Aja hoppas det inte blir så haha   

Bloggar mer sen, kanske visar en bild på min nya piercing ~

4:e

Av Jasmine - 4 januari 2011 17:20

Hej hej, hah vaknade för någon timma sen.

Lirade med prällen, hon är iaf 64 just nu. Är fett seg på och lvla atm. Så mycket just nu som jag måste göra.


Imorgon bär det åt rådhuset. elr ja typ, Piercingstudion.. Är jäätte nervös, kommer dö!! Men Alex följer med och håller mig i handen piercat där.. Har bara piercat mig hos East Street. Jag vet att dom är bra, men fick extra pris för dom jag ska pierca hos imorn, för mamma känner dom :DD

Ja.. Medusa blir det, har tänkt länge nu. Och nu har jag pengar till det!

 


Stackars Busby, han vill så gärna leka i snön när jag går ut med han. Han springer runt och vill hoppa överallt och rulla runt i snön. Men det får han ju inte, känner mig så taskig när jag säger nej.. hah :<


Hah, öh var bara tvungen.
Jag som är Healern, var bättre än magen på o dpsa och höll på att komma ikapp locken.

 

Av Jasmine - 3 januari 2011 20:47

Elloo'

Kunde inte blogga igår, vart sent med att äta på kinaresturang och så. Det var underbart gott. Hahaha xD

Ser ut som en mosad alien, eller nått.. Men det var så otroligt gott! Men starkt :D

 

Och Alex valde stoora friterade räkor, haha   

 

Lillesyster köpte ju toning också..

Så jag fick tona hennes hår ^^

Före                                                                 Efter

   

Av Jasmine - 2 januari 2011 15:42

Söndag idag, min syster fyller ju år. Just nu väntar vi på att hon ska komma hem från pappa.

Alex sitter bredvid mig och lirar på vårat gamla xbox, haha   

Jag sitter och kollar runt på youtube, Simon's cat. Så jävla söt !
Ska nog göra något annat snart, men vet inte vad ._.

Finns mer videos, så charmigt XD

Av Jasmine - 2 januari 2011 03:21

haha inte alls trött.. kl e halv fyra snart ._. Måste vända dygnet D:
Iaf, kollar på the key of awesome's parody videos på youtube.

En av dom, lyssna på texten :DD


Av Jasmine - 2 januari 2011 02:19

Första dagen på det nya året! ^^

känns väl okej, hoppas detta år blir bättre dock!


Har nyss badat med Alex 

Sen har jag väl bara lirat en massa, och kollat på tv!


Imorgon så fyller min syster år, hah 10 bast. Hon kmr få tona sitt hår för första gången och hon ville vara rödhårig som jag men ja sade nej!
Sen får hon fett med cash.. Avis, men hon fyller så tight med julen så hon får typ alla presenter samtidigt.. Fast hon kmr runt fyra, och då blirdet tårta osv, mums!   


Btw dingade 84 med min druid idag. Awesome. och speccar om balance till cat! Det blir nice att pröva lite nytt :)


får bli en bild som jag "tagit" haha förlåt men kunde inte låta bli :<  utav http://kanashimi.bloggplatsen.se/
/>Lilla Sheela som valp, så jävla sööt!

 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards