lexoria

Alla inlägg under februari 2011

Av Jasmine - 25 februari 2011 14:19

Jag är hemma, med jojo ._. åååååååååh

Hon håller på med sin hamster 24-7.


Aja får väl peta bort henne, för jag ska städa.

Alex och Marcus kmr ju senare med dricka o så. Och jag har lärt mig! Bara en grogg inte två.   


Är lite irriterad tbh. En som spammar rejält med mess. Den har lovat att kunna låta mig vara ifred men åh den lämnar mig ju aldrig! Skriver konstant, får ju varken städa, lira elr träffa några vänner utan att dt låter.



Nej nu ska ja skynda att dricka upp mitt te, så jag kmr någon vart.


     

Av Jasmine - 25 februari 2011 10:28

Woho vaknade halv tio idag.

Med att springa in till duschen för att dt var så kallt haha ._.


Jag har iaf klätt på mig,

elr ja satte på mig jeans, men min sovtröja har jag kvar på mig haha.

Druckit te like always och ska snart träffa en vä 

Hade igentligen tandläk, men bokade om den. Haha spelade in till deras röstbrevlåda elr va de är kl tio igår kväll. Dom ringde klockan åtta idag på morgonen, men svarade inte. Så dom fick skicka ett meddelande.   


Fixar i ordning mig och lyssnar på In Flames

Av Jasmine - 24 februari 2011 18:34

Dålig på att skriva atm. haha

Jag var nyss i centrum och handlade med mamma.

Ravioli o så. mums!

Och så har jag ätit, haha pannkakor 8D


Imorn blire dricka med Alex och Marcus. Nice  

Fast jag ska dock inte dricka så mkt.. ja för händelsen som hände sist hehe..


 

Var skit länge sen jag åt dt. ååh pannkakor med glass och sylt är awesome!

Av Jasmine - 24 februari 2011 13:48

Hallo..

Idag vaknade jag runt 11 för att Alex plingade på dörren. haha åh dumma hund som skäller   


Jag har iaf badat och druckit te. Och Alex och Marcus är här just nu.

Dom kollade på Laddergoat. Haha en klassiker   

Måste bara säga att snubben som garvar där har ett likadant skratt som Marcus. Så jävla roliigt!   


Jag är i alla fall helt besatt av Black and White 2. Lirar konstant och har kommit långt. Hahha jag är god. Svårare dock men dt är så roligt, ska lätt göra en ond sparning också.

Av Jasmine - 23 februari 2011 09:58

yaay! Vaknade klockan åtta idag. Jag är så Duktig!

Haha fast hade en anledning. Sov hos en vän och ja den skulle upp tidigt så då fick jag också lov att göra det.


Just nu så dricker jag te och äter nudlar. yum!

Och kollar på sämsta Legend of the Seeker.

Hahah så otroligt dålig serie, noobeffekter   

Av Jasmine - 21 februari 2011 16:26

Har inte fixat min kamera än.. Den är fortfarande hos Alex..

Men fotade lilla gnagaren med min iphone haha..

  Dt är iaf lilla systers cream..

Ska fota finare bilder när ja fixat min kamera..

Av Jasmine - 21 februari 2011 15:43

Hahah aw. Busby i snön. Tog den när jag var ute me Alex, bror och Marcus. När Marcus tappade sin knapp i snön när han gjorde en "snöängel".. aw


 

Av Jasmine - 21 februari 2011 14:33

Vakna runt 11 idag.. Det är bra!

Sov typ hela dagen igår, Bakis och sjuk. Inte bra   Jobbigt som fan!

Halsen typ dör, den gör jätte ont och jag är seg. Usch..

Alltså jag var i min säng hela dagen igår, verkligen hela dagen, Kollade på tv, smsade med folk, ritade och lyssnade på musik och åt chips. haha   


Anyways, dt är sportlov snart.

Ska kanske vara med Aji och Dessi då.

Aji ville vara på tisdag på lovet, men kan inte meddela dessi för

har inga pengar på mobilen, så Om du ser detta dessi!

Hör av dig om du vill vara med oss på tisdag   

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards