lexoria

Alla inlägg under februari 2011

Av Jasmine - 16 februari 2011 13:45

Sådärja..

Har nyss kommit ur ett bad. Nu äter jag en burk majs, det blir min frukost haha. Och meer te ;)

Legat i badkaret i någon timma, smsat med Marcus också, haha han är så rolig   

Att en sån rolig person kan vara så seriös.


Just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra..

Ska nog lira lite bad company 2! För nu har jag skivan här! yaay :D


Jag vill ha ett jobb

För jag vill ha en

Fiddy!

Av Jasmine - 16 februari 2011 10:49

Vaken!!

Har inte kunnat blogga igår.

Runt tolv så kom Sebbe och Marcus (igår), och dom satte sig och lira 360.

Var chockerande. Men Jolinn är ju hemma hos pappa och var magsjuk, så dom ville inte hänga där. Men ja.. Så dom var här igår från tolv till typ.. på kvällen. Kmr inte ihåg när dom stack men dom var här senare än sju.

Vi åt Ravioli och Kladdkaka. Hahah massa ravioli!


  Annar så har dt inte hänt något speciellt. Just nu dricker jag te..

och ska få ett nytt lösen till gymnasieintagningen. Så jag kan söka till el!

eel

Av Jasmine - 14 februari 2011 17:01

Sent inlägg iknow.

men har haft lite fullt upp.

Har bestämt mig att gå i el istället för hund..

haha för ekonomin. El får man bra jobb = bra pengar = bra framtid.

Så El blire! se upp killar nu kmr en tjej i klassen haha

( eftersom det inte är så vanligt med tjejer i elprogrammet ).


Aja nu ska jag ut med hund, bloggar mer senare ;)

:D

Av Jasmine - 13 februari 2011 18:03

Hahaha åh.

 

Av Jasmine - 13 februari 2011 11:59

Vaknade nyss.

Rätt bra ändå, för var uppe till fyra igår.

Alex och Marcus var här och dom lirade black ops och flummade.

haha och så kollade vi på pown.it och kollade runt på utube.

När klockan var runt tre så satte vi på tvn och nolifade med Sanning elr konka. Hhahah!

Marcus drack nog lite för mkt..

han gick till toan senare och hosta upp sin middag..

Av Jasmine - 12 februari 2011 16:11

 

Av Jasmine - 12 februari 2011 15:35

haha muppbild.. usch ._. aja man får väl ta och bjuda lite på sig själv ibland.


Jag har nyss varit ute med Busby. Han gillar verkligen snö..

Och jag har cola.. Hhaha går bra för mig :C


Här har ni två egopics på mig.

   

Av Jasmine - 12 februari 2011 14:34

Hallops.

Hittade min webbcam. haha :D så nu kan ja ta bilder enklare. woop woop!


Mitt finger :C

 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards