lexoria

Alla inlägg under februari 2011

Av Jasmine - 12 februari 2011 12:53

Fick nyss en fråga om vilken som är min högsta lvl gubbe.

Då är ju bara svaret.

Min mage, druid, paladin och huntard. För dom är 85.

Sen har jag ju en dk på lvl 81,

priest lvl 73

Shaman lvl 60

Paladin lvl 48

Rouge lvl 45

Mage lvl 34

Min lägsta lvl är nog min warrior, haha och hon är lvl 15.

min main är iaf magen på lvl 85, hon har bäst gear och lirar mest med henne.

  

Av Jasmine - 12 februari 2011 10:39

Jag vaknade tidigt idag, woho!

typ nio något.. eh


Just nu ska jag göra en kopp te *.*

Sen så ska jag väl försöka lira lite WoW, med min priest.

Senare så kmr Alex och Marcus hit. kul!   

Av Jasmine - 11 februari 2011 21:59

hahah sött *-* låtr som den säger elmo

åh gud så gulligt, haha irriterande musik tho.

Kaninerna i slutet vill man ju bara krama om

Av Jasmine - 11 februari 2011 21:49

Dingade 72 med min priest nyss   

åhåh..

så trött på att questa i northrend.

eftersom jag har questat där så många ggr   

Av Jasmine - 11 februari 2011 19:56

Blir glad när jag tänker på miiiin Aleex

 

Saknar honom jätte mkt.. Han är hos Gurra och skulle åka fiddy.

Men han kmr imorn hihi

Av Jasmine - 11 februari 2011 19:41

Hahaha ungefär så jag känner mig atm..

 

Av Jasmine - 11 februari 2011 17:06

Jag är så smidig..

Har städat råttburen och skulle ge dom gott. Grönsaker och så.

Jag skar ost till dom men skar uppåt.. eh har ingen aning om varför..

Iaf jag skar mig i fingret, fysatan vad det blödde   

Tur att Alex var där och hjälpte mig. Är lite svag när dt gäller cuttsår som är djupa..

Vart helt likbled i ansiktet och haha trodde jag skulle tuppa av, tur så lade jag mig på soffan ett tag   

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards