lexoria

Alla inlägg under februari 2011

Av Jasmine - 11 februari 2011 16:38

aaah dt är snökaos!

Snön är ju upp till knäna och bilarna på parkeringen har inte kommit loss, så folk har parkerat överallt. haha

Busby försvinner i snön också, så kmr han upp helt vit   


Jobbigt iaf, bussarna går inte så är fast hemma..


vill bara att snön ska försvinna.. trött på allt vitt nu..

doa

Av Jasmine - 10 februari 2011 22:01

haha dom lirar dead or alive..

Roligt spel med överdrivet haha, det är bra att jag inte lirar dt med någon av dom. är så tävlingsinriktad..


Stör mig dock på att alla tjejer där måste ha överdivet stora tuttar..

och ja att dom ser så äckliga ut haha. Sök bara på google på Dead or alive så kmr bara tjejerna därifrån bara synas. haha så jag fick den här bilden.

killarna har ju inte överdrivet stora magmuskler och visar inte dom mesta delarna utan kläder som brudarna, lal.


 

ugh

Av Jasmine - 10 februari 2011 21:48

Jahaja nu är Marcus och Alex här som vanligt.

Har no idea vad dom ska göra. hmmn.

Jag ska väl ta och titta på tv i mitt rum elr nått haha..

har lirat lite wow annars.

Är 71 med min priest, är inte så aktiv där för orkar helt enkelt inte spela   


Imorgon ärdet fredag, hah ingen speciell dag för mig iofs.

Men jag och mamma blir ensamma i helgen. Skönt utan lillesyster som

låter hela tiden och aldrig lämnar en ifred. phewphew

Av Jasmine - 10 februari 2011 15:31

Men lol.

Peter pan på tv, den otecknade. hahah fail :3


Jag har fixat lite granna här hemma. Alex har lovat mig att fixa råttburen imorn. Så.. då blir det råttburen imorgon. uuhh..


Colan är slut, men det är bra! för ska inte dricka så mkt onyttigt. Fast det är ju helg snart hahaha :C

I rly rly wan't a blendeer.


och jag måste ut med hunden, inte så kul i detta snöoväder..


haha såg nyss dom här skorna på nätet.

Ser inte dugg bekvämt att gå runt i sånna.

Inte speciellt snygga heller..

 

Av Jasmine - 10 februari 2011 13:52

Går inte så bra för mig att vakna tidigt.

Jag vaknade tidigt men ville sova ett litet tag till. men sen när jag såg att det var snökaos ute så ville jag inte upp.   

Imorgon måste jag verkligen skärpa mig. Ska tvätta råttburen och så.


Ahwell. Ska väl plocka bort lite saker så mamma inte blir arg. Även fast jag absolut inet har någon lust till det haha.   

Av Jasmine - 9 februari 2011 23:00

Marcus har nyss dragit hem. Han och Alex spelade lite xbox. Och jag låg i badet. hihi

Dom klarade ut splintercell. hah!   


Men nu så ska jag och Alex väl dra till kojs. Kolla lite på tv och så.

Imorgon så händer det inget speciellt.. åh tråkigt. Ska verkligen försöka vakna tidigt imorgon. Måste skärpa mig   


åh jag vill ha en bleender elr vafan dom heter. En sån där som gör smoothies. ååhåhåhå. srsly ska fan köpa en! Tkr jag borde tjäna en sån, för så dåligt som jag har mått.. för jag vill haaaaa! så mkt nyttigare än cola och godis och sånt som jag äter.


 

Av Jasmine - 9 februari 2011 22:59

Vad är det med dessa jävla wannabes?

Blir så himlans trött på dom, srsly. Så jälva drygt!!

Jag vill fan vara mig själv och jag tkr inte om när någon härmar en.

Skaffa ett liv, man ska vara sig själv och ingen annan.

OMG tröttnar rejält på denna tjej. Snart kmr dt bara bli illa om henne.

Av Jasmine - 9 februari 2011 13:23

Nej nu så ska jag lira lite Minecraft haha.

Måste bara komma ihåg att jag ska städa råttburen. Fast vet inte om det blir imorn, idag eller dagen därpå. 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards