lexoria

Alla inlägg under februari 2011

Av Jasmine - 9 februari 2011 13:15

Idag fyller en speciell människa år!   

Desirée fyller hela 17 bast. Så grattis till henne

Grattis Dessi, hoppas du får en bra födelsedag med massa presenter!

  Saknar dig

Av Jasmine - 9 februari 2011 13:12

Godmorgon ^^


Idag så vaknade jag typ runt nio,

och försöke sova om. gick inte så bra men lyckades iaf efter en stund.

jag var jätte tröött..


Igår var dt en mysig kväll. Badade med Alex med ljus och badskum.

Var jätte mysigt och senare så kollade vi på tv i mitt rum med massa gott.   


Jag har fortfarande inte ringt tandläkaren, haha glömt bort eller inte orkat..

Ska ta och göra dt.. ithink

Av Jasmine - 8 februari 2011 19:02

Just nu sitter Alex bredvid mig och äter popcorn.

Vi kollar på cops, och det suger haha. popcoorn

 

Jag har bestämt mig att vakna tidigt på morgonen o så istället för att sova hela dagen och vara vaken sent.

Ska försöka vakna när alex vaknar imorn, hihi   

Av Jasmine - 8 februari 2011 16:30

jag har ingen aning om jag ska lira wow eller the sims.

Om dt blir wow så vilken gubbe.. hmmn eller om det blir the sims vilken gubbe där.. åh beslutsångest.

Av Jasmine - 8 februari 2011 16:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 8 februari 2011 13:18

Nu är jag vaken!

var uppe fett sent igår, jag kunde verkligen inte sova.

Så låg i sängen och kollade på tv.


Idag skippar jag frukost heh, inte hungrig. Men cola har jag

Sen så ska jag väl lira med min priest som är lvl 70. Elr med med pala som e lvl 48..hmm.. nej priest blire.


Gammal bild på min priest..

 

Av Jasmine - 8 februari 2011 02:31

jaha så var det med det.

Visste att dt var nått....

Av Jasmine - 8 februari 2011 01:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards