lexoria

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Svar på tal!

Av Jasmine - 23 mars 2011 23:48

 

Varför lirar du inte WoW längre? För jag har tröttnat på att lira det och har inte haft tid att göra det.


Vilken är din högsta lvl gubbe? 85


Lirar du något mer spel än World of Warcraft? Ja bc2 och lirar på xbox när min bror såväl är här. Har själv ett 360 hemma men inga kontroller och spel för fick det av bror när han köpte slim.Sen så brukar jag nooba på gamla xbox. Och lirade CS förut. Men mitt steam har fuckad up. Och The sims 3 gillar jag att spela haha.


Varför dumpade du Alex? För han var en idiot, behandlade mig som en leksak och slog mig. Insåg att det fanns bättre när jag träffade Marcus. Mycket bättre! Mådde så jävla dåligt när jag var tilsm med Alex. Depp varje dag typ. Så jag tycker att jag gjorde nått bra!


Vad är ditt bästa minne du har? ojoj, har faktiskt ingen aning. Har inget "bästa" men många bra :)


Vad har du för musiksmak? Från Hardstyle till death metal! Fast ingen pop och bajs här nej!


Vilken är din Favoritfilm och favoritfärg? Lotr, Star Wars och Harry potter filmerna :D och min favoritfärg.. jag har ingen speciell men gillar svart, vitt, blått och rött mest.


Har du velat åka till något speciellt land? Ja :D Japan vill jag verkligen åka till, och till USA och England.


Vilken linje kommer du att börja i höst? El tror jag att jag väljer.


Hur mycket väger du och vilken skostorlek har du? öhm.. har faktiskt ingen aning. Så vet inte vad jag ska svara. Jag har i alla fall rasat i vikt på sistone. Så jag väger mindre än vad jag gjorde förut haha ;) och jag använder skor i strl 37-39.


Har du och Marcus badat? Då menar jag från dina förra inlägg, blir lite förvirrad.. : Ja, vi har badat tillsammans :)


Du har ju väldigt många killkompisar, eftersom du går "ihop" bättre med killar än tjejer, tycker inte Marcus att det är jobbigt? Alltså är nog frågan, är han svartsjuk? : Alltså.. jag vet faktiskt inte. Han har inte sagt något, så det borde inte vara några problem. Han har en massa tjejkompisar. Då spelar det väl ingen roll? Eller :O XD


Tycker du att Marcus är het? Ja som fan!


Har du och Marcus strulat? Yes det har vi


Har du alltid gillat Marcus på "det sättet"? Alltså, jag har alltid kollat in han tbh. Tyckt att han var snygg och så, rolig och snäll. Men kärleken kom fram när han "visade" sig för mig. Började prata med mig och sånt.


Hur länge har du känt Marcus? Har ingen aning faktiskt. Min bror vart typ polare med han för 4 år sen kanske. Vet inte, så har ju sett han och så men har aldrig haft sån här relation till han förut. Men åtminstonde i flera år. Eftersom han och min bror är vänner..


Har du och Marcus haft sex? Jag tänker faktiskt inte berätta det här ute. Det är vårt privatliv och jag vill att ingen annan ska veta vad vi håller på med. Alltså det är ju en annan sak och berätta till sina nära vänner, men till folk man inet ens känner och så. Känns som man är en äcklig attentionwhore för att vara ärlig. Så den frågan tänker jag inte svara på. Känns rätt omoget att skriva ut det också..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 17 juli 2011 14:18

NY BLOGG http://m1m1.myshowroom.se/

Av Jasmine - 16 juli 2011 21:10

Ska nog ta bort denna blogg och börja någon annanstans. För har tydligen fått något virus på denna. Har ingen aning om hur.. Lite dåligt faktiskt för har ju rätt många läsare.. Då kommer jag ju förlora några, men om jag skaffar en ny blogg så kommer ...

Av Jasmine - 16 juli 2011 18:15


Nu är jag hemma igen. Tog ett tag för vi fick vänta i planet i ca 40 minuter för det var fullt i flygtrafiken. Kollade på en film hela resan hem, den var faktiskt bra så det gick rätt snabbt att komma till Arlanda. Men nu är jag hemma hos pappa. Koll...

Av Jasmine - 13 juli 2011 22:47

Hej pa er! Sitter vid datorn har pa Mallorca. Finns inget svenskt tagentbord sa ni far forsoka lasa anda. haha. Hr hant jatte mycket saker har, men det berattar jag nar jag kommer hem! Sa det blir lite mer spannande. Har kopt massa klader ocksa, la...

Av Jasmine - 8 juli 2011 21:31


Jolinn ligger och sover redan.. Har lirat gh med folket här så har väldigt ont i fingrarna nu haha. Lirade rätt länge. Vart väldigt många låtar, men nu orkade jag inte mer. Så nu sitter jag själv i datorrummet hos pappa. Om några timmar ska vi åka ti...

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards