lexoria

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 19 mars 2011 21:46

ÅH ! Öl, popcorn och Marcus. Kan livet bli bätte?  

Av Jasmine - 19 mars 2011 19:54

HAHAHAH, fan va bra!

 

Av Jasmine - 19 mars 2011 19:43

Åh gott det var med mat!    Kollar på simpsons och väntar på Marcus just nu.

Fast ska gå ut med hårbollen också, snart. tror jag   

Av Jasmine - 19 mars 2011 18:27

Hahah fixade Busby btw! lite bögigt. Tofs på huvudet för hans lugg börjar bli lång. Ska klippa honom när snön börjar försvinna igen   

 

Ååhåh. Marcus är så mysig! Så jävla kramgo   

Saknar han redan.. Även fast han bara har varit borta ett tag.

Av Jasmine - 19 mars 2011 18:10

Nu är Marcus hemma. och vi andra har handlat på lidl. Sen så ska jag börja med maten, köttbit med pommes. Awesome! Sen så kommer Marcus tillbaka hit så ska vi chillkröka. Kommer nog bli chill! haha   I alla fall om han är med. Så himla rolig!


Vi köpte en massa godis igår, men det är redan slut ._. tjockisar! Fast vi har kvar chips och så köpte vi energidricka!

      

Av Jasmine - 19 mars 2011 14:53

Awesome Tårta!   

 

Har ont i axlarna haha.. och i benen..

Städade fett mycket igår, överallt fast mest i stora badrummet. Sen så fick man släpa hem två tunga kassor när man hade handlat. Och hjälpa till att skära grönsaker till tacosen. Dock åt jag bara en halv taco.

Fast Marcus masserade mig. Han är så snäll   

Av Jasmine - 19 mars 2011 14:39

Aw gulligt!

         

Av Jasmine - 19 mars 2011 14:34

Åh. Lyssnar på musik   Nice!

Och Marcus är fortfarande här, awesome


Roger ska tagga hit sen eller ja.. snart. Lämna lite stuff och fixa Jolinn's data tror jag. Sen så vet jag inte direkt vad som händer.


SÅ JÄVLA SÖT!

 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards