lexoria

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 25 mars 2011 18:38

Vilket spel tycker du är finast ?

Av Jasmine - 25 mars 2011 12:58

Har insett att min hund är överviktig och kobent.. Pinsam hund D: haha nej men han ska smala till i sommar. Men kobent.. wtf


Kom på att jag har ett till möte idag, med mor och syster. Åh jobbigt. Klockan två. Så ska dra snart. Väntar på min lille syster. Så ska jag dra mot handen.. igen   

Planerad daag. assface


Hahah aw, så söt hund!

Av Jasmine - 25 mars 2011 12:05

Nu är jag i alla fall hemma. Pew pew pew!

Nej men åh, tråkigt haha. Fast Camilla är snääll! Hon visade runt mig i den nya lokalen. Och så fixade vi fler jobbmöjligheter. Fick några lappar och möjligheter att "Enklare" få jobb och kontakter. och vänner    Fast fanns så många olika saker, om man ville vara med på dom.

Som tex kompassen. som den kallas, är med en grupp på högst 12 pers. Så får man kolla runt och umgås och bajs, haha. Skriva egna CVn och personliga brev och att man kan lära sig mer om hur man sak vara "öppen". Eh jag tkr iaf att jag ska tänka på det. För det var liksom i 4 veckor med "kompassen". Varje dag i fyra veckor. Börjar tidigt och slutar högst tre. Som skola ungefär. Men jag får inget utav det. Bara lite erfarenhet. Så ska tänka på det.


Jag är i alla fall hemma nu. Ska väl ta nått att äta.. eller itne haha. Ska städa lite. Som vanligt. Är alltid stökigt här   

Och klippte Busby lite mer, för han hade en till tova. Undra hur han lyckas med att få så många tover. Borstar ju han typ konstant haha   


Btw, Becca och Danne kommer förbi en snabbis! yaay   

Av Jasmine - 25 mars 2011 08:02

aww.. Marcus ringde mig och kollade om jag var vaken. Så jävla söt! Vart så glad när jag hörde hans röst    Nu är min dag gjord ialla fall   


Random inlägg iknow. ooh jag äter ravioli! Ska dela den med Busby haha  

   

Av Jasmine - 25 mars 2011 07:47

Här vaknar man tidigt   skit möte..

Jag är i alla fall typ död. Har knappt sovit något.. det är fail. Och mitt första möte är klockan 10.10! Tar en buss som kommer 10.43.. sen så måste jag åka hem och sen så har jag möte klockan två typ igen, i handen.. IGEN. jobbigt   


Så kommer vara rätt upptagen idag.

Hahah vart fett förvånad när jag vaknade och att ingen var hemma. Men sen så kom jag på att klockan nästan var åtta. helt lost

Av Jasmine - 24 mars 2011 19:59

Japan förvånar människor hela tiden!

En lång stäcka av Great Kantomotorvägen ser ni här. Först när den vart förstörd av jordbävningen och sen bara Sex dagar efter!

 

Snacka om att vara snabba  !

Av Jasmine - 24 mars 2011 19:42

Haha Bilderna är inte så bra eftersom jag fotade med iphone. Men kan ta från min kamera någon dag. Han ser mycket bättre ut irl haha  

När han var nyduschad och när han var ute. Hans sele och halsband är för stort just nu.. Nog för all päls som är borta. det var verkligen skit mycket päls som försvann.


  

Av Jasmine - 24 mars 2011 17:43

Ojoj, lite random sådär.

Har klippt Busby. Hahaha liten han vart. Fast ska nog raka honom någon dag. Nu kan han inte tycka att det är så varmt.

Och så har jag duschat honom. Fin och fräsch! Tog dock ett par timmar att klippa honom  


Lägger in bild när han har torkat!

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards