lexoria

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 22 mars 2011 23:03

Nu åkte min älskling hem.. hemskt, behöver han.. Så jävla mysig.

Nu lyssnar jag i alla fall på musik. Musik är fan awesome. Men Marcus är bättre. Som en drog för mig.

Alltså han förstår mig. Han lyssnar på mig, tröstar mig. Allt sånt där jag alltid önskat om. Han är så underbar.

Hahah åh, vi badade. Så jävla fail med "confettin" Smetades ut överallt ju  såndär badsak jag skulle testa. Åh ville följa med honom hem! och sova med han, det bästa som finns ju. Så jävla mysig. Jag älskar dig Marcus! Enormt..

Fast ja.. jag skriver ju inte allt här som sagt xD är inte en sån som är ute efter uppmärksamhet och klassas som ett äckel. Dom speciella sakerna är "gömda" i mitt huvud, hihi   


 

Ooch jaa. gjorde en ful bild på oss, och jag vart visst den stora haha! åh


Pratade med Roger också, han kommer förbi imorn, för han ska fixa ett spel till jolinn på hennes dator.    Jolinn så okunnig, och jag som är så lat.. haha

Av Jasmine - 22 mars 2011 21:44

Nu har jag och Marcus badat färdig. Åh så jävla mysigt, med skum och ljus och allt. Älskar dig sötnos!  

Så nu är han på balkongen och röker. haha ser så jävla busig ut när hans hår nyss torkat. Omg srsly, så jävla söt! Så mysig  


Nu vet jag inte vad vi ska göra..

Av Jasmine - 22 mars 2011 19:09

Jahaja, roliga människor det finns. Seriöst. Har dom inge liv eller..


Har inte bloggat så mycket idag, har varit med Marcus.

Tagit det lugnt och så. Inte gjort så mycket. Ätit chokladpuddig  

Nu så ska vi bada! Så blir inte så många inlägg idag..

Av Jasmine - 22 mars 2011 11:45

Nu så ska jag leta efter mat, i kylskåpet haha :3 hungrig som en hest.

Lyssnar på musik nu, och just nu är det någon hardstyle sak på.. ÅH så jävla skönt att kunna ha på hög musik utan någon som stör. Jolinn.. usch

Och det är soligt ute, awesome. Mer lockande att gå ut med hunden haha. Får ta och göra det sen.   så skriver mer sen ithink.

Jag älskar dig Marcus

Av Jasmine - 22 mars 2011 11:21

Åh vaknade nyss, Marcus väckte mig. haha med telefonen, gulligt  

Pratar med han om allt möjligt just nu, hahaha!   

Ska göra nått och äta snart tror jag och städa lite.

Sen.. efter snacket haha.


BUSIGT

Av Jasmine - 22 mars 2011 01:22

Haha jobbigt och lira Mario såhär.. Gillar plattforms versionen >:D

Av Jasmine - 22 mars 2011 01:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 22 mars 2011 00:41

HAHAH ååh. Vi är fan bäääzt Marcus. Med Z till och med! Roligt  

Måste fan byta täcke.. elr aa lakanet.   Jobbigt haha!


Nu har han i alla fall åkt hem. ÅH hatar att säga hejdå till han.. Blir så ledsen. Längtar tills vi träffas igen! Så otroligt underbar.   

Alltså jag har fan aldrig känt såhär för någon. Mina känslor för dig är starka ska du veta. Pirrar så fort jag tänker på dig. Vill verkligen inte förlora dig. Du är så himla snäll mot mig. Så speciell, så perfekt. Lämna mig inte, för jag behöver dig sötnos.


Vi två har i alla fall kollar på tv, mysigt och pratat. Chillat och stått ut med Jolinn tills hon gick och lade sig. Men att bara vara med dig är så himla awesome. Så rolig :3


Jag ska väl dejta kudden snart då. Är trött och denna gång så sätter jag alarm på mobilen, för vill inte sova hela dagarna! trött_chey

Så jag skriver väl mer imorgon, om det inte blir något mobilinlägg.

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards