lexoria

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 21 mars 2011 20:51

Hihi Marcus är här. Så otroligt söt! och underbar. Han gör mig så glad..

Han är i alla fall på balkongen och röker, och jag dricker te. Hahah vi spillde ut te när vi skulle gömma colan för Jolinn, skillat! Så fick torka bort en massa te på golvet.

Och att Jolinn aldrig kan lämna oss ifred, Så irriterande! Vill verkligen vara själv med Marcus. Så himla mysig   

Av Jasmine - 21 mars 2011 18:54

Av Jasmine - 21 mars 2011 18:25

Åhh.. Saknar Marcus

 

Måste ut med hunden snart..

Och åh! Jolinn har tagit fram as mkt skit. Chips, multivitamin och disk. en nudelkopp. Har hon svårt att plocka bort efter sig eller?    Irriterande.

lol

Av Jasmine - 21 mars 2011 18:17

Haha åh!

Av Jasmine - 21 mars 2011 18:01

Nu har jag nyss ätit. Mamma hade lagat köttbullar med makaroner. Kom hem precis när det var färdigt typ. Vilken tajming! Då jag var ute med hund ^.^

Ska nog träffa Marcus snart. Pirrigt   

Av Jasmine - 21 mars 2011 14:51

Haha kollar runt på Facebook. Lol, roliga människor det finns   

Annars så lyssnar jag på musik och hörde att min lille syster nyss kom hem..

Måste klä på mig också.. eller ska jag gå runt i mjukisar o sovtröja hela dagen kanske(?). Äh vi får se.

Jag ska på möte på fredag, runt klockan 10. Åh så himla tidigt. Men jag behöver verkligen gå på det. Fast ja.. vet inte direkt varför jag ska träffa den personen.

ÅH irriterande, men det är väl bra efter det. I think. Eller aa hoppas.


Undra när papprerna kommer hem, om man kommit in i gymnasiet man sökt till. Har fortfarande beslutsångest, Om jag ska gå i hund. Eller i El. Alltså i El så får man en framtid åtminstonde. I hund.. vad kan man få för jobb där? typ bara hunddagis. Inte så bra betalt och så i alla fall. Och i El får man jobb i alla fall. Och jag har sökt till Cyber och Fredrik. Fast är mest taggad på Cyber.. För deras annorlunda tider osv. fast dom skulle ju typ ändra lite på det. och Marcus går i den skolan, han kanske inte vill att jag ska gå i den skolan haha. Pinsamt för han. eller nått.. Och alltså åh! Kommer ju nästan bara vara killar i klassen. Tänk om man blir mobbad. Hahaha! Fast om jag går i hund, så blir lektionerna lite roligare för det brukar alltid handla om djur, och Sasha kommer att gå där. Men dagarna är så långa, och allt är så jävla annorlunda där. Fast jag har ingen aning om hur Cyber ser ut. Vart man ska vara om jag kommer in där. Eller aa.. åh.. stressat.

Av Jasmine - 21 mars 2011 14:28

Åh herrejävlar! är såå sugen på chokladglass. åt en mini glass i kylen och den hade choklad och åh. Äckligt gott! Jag som inte är så förtjust i det, men mums! 


   

Och just nu så gör jag herkuverts!

Av Jasmine - 21 mars 2011 14:11

Jaha.. Vaknade nu. Och det var inte direkt meningen..    Skulle ju vakna tidigare. Men det blev visst inte så i alla fall. Aja får väl försöka gå upp tidigare imorgon. 


Jag ska väl ta något att äta. Fast finns inte så mycket. Finns en paj :3


Jag är i alla fall vaken nu. Ska ta och gå ut med hårbollen också.

Fast idag så orkar jag inte städa.

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards