lexoria

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Svar på tal

Av Jasmine - 25 april 2011 14:55

Hur går det för dig och Marcus?

Jag tycker att det går bra, mår bra med han.


Saknar du Alex?

Nej, inte direkt.


Saknar du inte att vara singel?

Har inte varit singel på typ fyra år, så nej.


Vad tycker du mest om på Marcus?

Oj, finns en massa bra om han. Men typ att han är speciell, han är inte som alla andra. om du förstår vad jag menar. Han är sig själv.


Ofta du spelar spel? Brukar aldrig finnas tjejer som gör det. 

Haha, ja det gör jag. Fast mest på pc då. Eftersom jag inte har någon konsol. Eller jag har 360 men inga kontroller atm. Så lirar på datorn.

 


Hur brukar du sminka dig?

Jag sminkar mig inte så jätte mkt längre, brukar ta på mig mascara bara eller om jag sminkar mig helt så brukar jag oftast ha sotiga ögon.


Vad brukar du lyssna på för musik?

Olika, men just nu så är Asking Alexandria, Heila, A day to remember och typ lunga låtar på för det mesta.

 


Gillar du piercade och tatuerade killar?

öhm, eftersom jag är piercingskär så ja. Fast det beror ju på vart det är.

   


Gillar du magrutor?, då menar jag på killar.

haha nejmen vilken fråga.

 


Har du varit emo och fjortis någon gång?

Ja det har jag. i sexan var jag fett fjortis,

sen sjuan till typ 1:a ring var ja fett emo. kan man säga

   


Vad brukar du oftast kolla på för pogram på tv?

Family guy, Simpsons, South park. ha olika


Har du gjort något olagligt denna vecka? isåfall vadå? (:

haah.. a. å det vill ja inte berätta


Blir inte du väldigt kissnödig om du dricker så mycket te? X)

Åh te, fan vad gott. ska lätt göra te efter det här. och ahaha jo det blir man!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 17 juli 2011 14:18

NY BLOGG http://m1m1.myshowroom.se/

Av Jasmine - 16 juli 2011 21:10

Ska nog ta bort denna blogg och börja någon annanstans. För har tydligen fått något virus på denna. Har ingen aning om hur.. Lite dåligt faktiskt för har ju rätt många läsare.. Då kommer jag ju förlora några, men om jag skaffar en ny blogg så kommer ...

Av Jasmine - 16 juli 2011 18:15


Nu är jag hemma igen. Tog ett tag för vi fick vänta i planet i ca 40 minuter för det var fullt i flygtrafiken. Kollade på en film hela resan hem, den var faktiskt bra så det gick rätt snabbt att komma till Arlanda. Men nu är jag hemma hos pappa. Koll...

Av Jasmine - 13 juli 2011 22:47

Hej pa er! Sitter vid datorn har pa Mallorca. Finns inget svenskt tagentbord sa ni far forsoka lasa anda. haha. Hr hant jatte mycket saker har, men det berattar jag nar jag kommer hem! Sa det blir lite mer spannande. Har kopt massa klader ocksa, la...

Av Jasmine - 8 juli 2011 21:31


Jolinn ligger och sover redan.. Har lirat gh med folket här så har väldigt ont i fingrarna nu haha. Lirade rätt länge. Vart väldigt många låtar, men nu orkade jag inte mer. Så nu sitter jag själv i datorrummet hos pappa. Om några timmar ska vi åka ti...

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards