lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 18 april 2011 00:39

Hahah aww titta vad jag hittade. En jätte gammal bild på Desirée och Aji. Söta haha. Kommer ihåg den dagen. Då dom hänge med mig till plattan, när jag var värsta plattanbarnet. lol   


Av Jasmine - 17 april 2011 23:53

Här stretchas det. hmn, dags och bli vigare och börja göra lite situps och bajs. haha

Te med honung istheshit. och musik på kvällen hahah... Mamma är uppe också, konstigt nog. Hon ska jobba imorn. och Jolinn slaggar hos en vän. Awsum.

Asnice, så tyst och lungt hemma. Hinner göra så mycket.    

Imorgon så har jag bestämt att jag ska städa. Så såblire musik igen. Hoppas inte jojjo kommer hem och stör då. Då blir jag sur_chey.    

Jag saknar min Marcus extremt mycket. Han är bäst, så det så. Ingen kan toppa han!


Träffade Camilla idag också jao. skojskoj. heh

NEJNU så ska jag göra någonting, typ situps? så byes. så ni ser på bilden här nere så är jag en glad chey. fast den bilden är rätt gammal. så ska inte ljuga här. Men är rätt glad tbh. och nu så ska jag sluta skriva. ssh

 

Ska lätt fixa mammas cykel så jag kan cykla runt ute. asnice ju och träning på det. awesome. Tycker i alla fall jag. Var skit länge sen jag cyklade ._. Så är fett sugen på det. mmmmmmmh cykla. nej men åh var verkligen år jag cyklade. allt som åker är nice. Cykel, bil.. min moped. mjawawa

Av Jasmine - 17 april 2011 20:33

Suck har det lite joobbigt. Vet inte vad jag ska göra. beslutsångest. usch, dö.


Kom nyss hem från att ha grillat jao. Det var chill, så här är en bild på grillen och några bilder på Busby.

 

Av Jasmine - 17 april 2011 16:05

Hittade lite gamla bilder på mig. oså. hm usch.

Måste ta och fixa mig snart, eftersom vi ska dra snart.

Haha åh minnen. tex tröjan, autografer från ett japanskt band. När dom var i sverige och lallade runt i stan. Var då i stan med mina polare och alla skrek typ att dom var vid plattan. det var coolt   och aa bilden efter, är en skit gammal bild på mig, undra hur många år jag är där. typ 10år, eller nått. idk. Sen kommer min en blondbild på mig, dalarnabild på mig och när jag var wapanese. LOL


        

Av Jasmine - 17 april 2011 15:48

Ojoj. Hej och hå.

Marcus drog hem för ett litet tag. eller hem. Han drog till Patrik.

Ska ut och grilla ikväll. Och har fortfarande inga batterier. usch >.<


Igår så var jag med bror och Marcus, vi gick till Raman med Busby.

Så här har ni lite bilder   

åhåh såg en bäver också igår, det var läskigt haha xD

 

Av Jasmine - 16 april 2011 18:14

oh noes, Vi har inga batterier. Inga alls.

Så kan inte ta och fota hårbollen. /Sad

INGA BATTERIER. kaos

Av Jasmine - 16 april 2011 16:25

Helloouh.

Kunde inte skriva igår, var upptagen. Var med Marcus. Min älskling<3

Vi kollade på film igår! på tvn då. Ghost ship och en bit av black hawk down. Var mysigt   Sen så sovde vi väldigt länge idag. Fast nu har han dragit hem. Saknar honom redan.. Hoppas han kommer hit sen igen. senare. För tänkte dra till raman med Busby, så får lilla hårbollen springa av sig.

Sitter i soffan och äter en paj, haha. mums!


langar en gammal bild på mig. Saknar mina dreads.

 

Halebop reklamerna, hatar dom så jävla hårt. usch   

Av Jasmine - 15 april 2011 04:45

omg. klockan är ju snart fem. haha shiet. not good. srsly, det här funkar ju inte haha    och jag är typ inte ens trött. kanske lite granna men inte så att jag kan lägga mig ner och sova.

Hoppas att jojo inte vaknar för tidigt imorn. då dör jag D:

Kollade nyss på, John Tucker must die. lol på den. ska väl kolla på en till film maybe. och göra mer te. eller oh noes, finns bara en tepåse kvar. hmn svårt.

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards