lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 23 april 2011 11:50

Nejmen godmorgon. Ska fixa iordning mig och så. För ska dra till Marcus sen. hih träffa några i hans släkt oså.Skojjskoj

Sen så ska vi dra till farmor. och träffa min knasiga släkt. he eh..


Äsch får ta och fixa mig nu. Skriver mer senare.

Av Jasmine - 23 april 2011 00:04

Alltså.. usch?

  Fast sånna här blir jag glad av!

  Fast det beror ju på vem det är som skriver. haha tex om det är en äcklig gubbe eller nått, då blir man bara äcklad. Eller typ om det ser ut som ett peddo. uusch!

Av Jasmine - 22 april 2011 23:05

Messar med folk. haha tar alltid med mig två tidningar när jag ska bada, men läser bara en halv sen så fastnar jag vid att messa med folk. Så onödigt xD


Tråktest.


KLÄDER:

Du har fler än 5 byxor: ja

Du har ett vitt linne: haha aa

Hur många stringtrosor har du?: oh en massa

Vad använder du mest för underkläder?: hotpants/String och bh

Långhalsade strumpor eller korta?: långa

Favorit bh?: Har ingen favorit

Favoritplagg?:Ett par gråa jeans

Gillar du att använda kjol?: nej

Äger du ett par högklackade skor:? yes I do


KOMPISAR

Har du en bästa vän?: Njae, typ inte. men många bra

Vem kan allt om dig?: Min pojkvän

Vem är mest lik dig?: Rebecka

Någon du kan lita på fullt ut?: Marcus

Någon du saknar?: Sasha

Har du en ovän?: Nej

Har du många vänner?: Typ

Är du en vän man kan lita på?: aa


SEX/KÄRLEK

Är du kär?: ha a

Har du en tjej/kille?: yes

Är du oskuld?: haha neej

Om du inte är det, när förlorade du den?: 13

Har du varit otrogen?: nope

Har du blivit dumpad?: Nej

Har du dumpat någon?: Ja det har jag

Har du någon sexfetish?: HAHAHAH OMG

Favoritställning?: doggy

Har du haft sex med fler än tre pers?: nope

Har du strulat med fler än 2 pers på samma kväll?: aa.


HEMMA

Är du bortskämd?: nej

Har du en egen tv?: aa

En egen dator?: aa

Har du en mobil?: Iphone

Har du ett eget fordon?: Moppe

Eget djur?: Hund

Är dina föräldrar stränga?: Nej


BUSFRÖ

Har du druckit alkohol?: Ja det har jag

Har du rökt?: Ja

Blivit full?:  haha aa

Spytt offientligt?: usch ja..

Åkt skateboard?: yes

Snusat?: nej usch

Varit med i slagsmål?: aa

Är du kaxig av dig?: beror på

Gjort något olagligt?: ohja

Snott något?: ja


UTSEENDE

Vad har du för hårfärg?: Rött atm, men är blond igentligen

Ögonfärg?: Gröna

Nöjdast kroppsdel?: Har ingen, men måste erkänna att jag får snygga ben i högklackade skor.

Har du några piercings?: Medusa, Labret, två töjningar och två vanliga hål i öronen. Snart blir det tungpiercing också.

Tatueringar?: Nej men det kommer väl

Tränar du?: haha hemma ibland

Sminkar du dig ofta?: njae

Haft tandställning/har?: Har haft

Använder du smycken?: Ibland

Borstar tänderna varenda dag?: När jag orkar, men oftast.

Fixar du dina naglar ofta?: aa typ, gillar nagellack.


FAVORITER

Djur: Hund

Färg: Svart och rosa

Låt: Har många

Mat: öh vet faktiskt inte, men typ asiatiskt

Dricka: Te

Parfym: So kiss me

Fordon: Fet bil, cross eller fyrhjuling

Film: Harry potter filmerna

Tv-serie: har typ ingen.. men kollar ibland South park

Land: JAPAN


ÖVRIGT

Gillar du att åka bil?: beror på

Beskriv dig själv med tre ord: pratglad, störd och nörd.

Har du färgat håret?: aarå

Använder du smink?: yes

Spelar du datorspel/tvspel?: Ohja<3

Hur många år är du?: 16, blir 17 i okt.

Har du umgåts med en grupp full med killar?: haha ja, hänt x antal ggr.

Har du sett ett slagsmål?: ja..

Har du gråtit framför någon vän?: mm..

Har du skrikit åt en lärare?: hha ja xD

Har du varit på konsert?: åh ja!

Har du varit med i värsta catfighten?: Nej men värsta booifighten och en chey.

Brukar du sjunga?: Haha alltid

Dansar du?:  Jag har gått på dans förut.

Har du stipteasat för någon förut?: Njae, vet inte om man kan kalla det för det.

Ställe du vill åka till?: Japan, USA

Hatar du någon just nu?: ohja

Har någon slagit dig?: mm..

Gillar du skolan?: ha ha nä fyfan




Av Jasmine - 22 april 2011 21:56

Hah var lite upptagen för ett ta sen.

Nu kan jag skriva lite som hände idag.

Vi åkte runt 12 och kom fram runt 15.00. Så det tog ett tag att komma till åkersberga. haha, vi åkte buss, tunnelbana och roslagsbanan. Sen gick vi en bit.

När vi var framme så var det mat, typ. och lek med hundarna haha. Pratade med släkten också. så det var väl rätt så skoj.

På vägen hem så fick vi åka bil med Sonny och Monica, med alla hundar. Dom släppte av oss vid t-centralen. Så fick vi åka därifrån. chill!

Hahah och nått som glädje mig, eller aa skrattade av. När vi står i kön i väntan på att bussen ska komma vid gullmars så kommer Jolinn fram till mig och säger "Dom där killarna spanar in dig!!" och det var en grupp killar liten bit bort och jag nekar självklart det och typ lolade. hahah lolade.. eh

och så sa hon "jo det gör dom, för dom kollade på dig nerifrån till uppåt och fixade till sig ochsåå". knasiga unge seriöst. Bara springer fram och berättar det oså. lmao

Och det coola var ju så att Busby klarade av att åka allting. Chill!

bilden nedanför är min mor och jimpan. eller va han hette..

 

Av Jasmine - 22 april 2011 21:01

Nu har jag kommit hem från morfar. Det var faktiskt rätt okej att vara där. Soligt väder och varmt var det också, gud så skönt. Och hundarna Bragi och Ami var också där. Så underbara! gosiga. Fotade iaf hundarna lite grann.


 

Av Jasmine - 22 april 2011 10:18

Shieet. Godmorgon. Jag är trött som fan. dör typ lite. nej men är trött.

Måste bli pigg, så sätter på musik och gör en kopp te.

Ska börja fixa iordning mig också efter téet.

Måste fixa Busby också, borsta honom och göra honom fin..

Men skriver mer sen, för om jag sitter här vid datorn så kommer jag bara fastna och då kommer jag få fixa mig sen fast med stress och det ogillas.

Av Jasmine - 21 april 2011 23:03

Hahah rage. Kom till ett ställe på Crysis som var skit svårt, klarade dock att döda alla tre gubbarna men så var jag fast, hade no idea vad jag skulle göra. Skulle in i en sak haha men vette fan hur. Fast bugga igenom mig så hela jag flög ut från banan, wtf? Så stängde ner. Har ändå lirat hela dagen typ. Lite irriterande för det vart ju så himla spännande helt plötsligt haha. äh dricker cola, lyssnar på Eminem och kollar på tv så länge. Får väl fortsätta med crysis när jag är piggare.


Marcus ringde också, aw. Han var nog rätt full tbh. Pratade en massa och gav runt telefonen till mina kusiner. Han drack tilsm med mina kusiner, min bror och min far hahaha lmao! och här sitter man hos mamma, ska snart sova.. för ska upp tidigt imorgon. Ska åka ända till åkersberga! woho.. Och har ingen aning om när jag kommer hem imorgon, så om jag ska blogga får det bli från mobilen eller när jag kommer hem. Fast det märker vi ju imorn.


På lördag så ska jag väl dra hem till Marcus eller nått. Släktsak där jao. Haha pinsamt tho. Är så himla blyg..

Eller så kunde jag dra till farmor och äta påskmiddag med mina släktingar istället. Men vet inte om jag orkar för det stinker rök där och har så jävla tråkigt hemma hos farmor..


   

Av Jasmine - 21 april 2011 18:38

Lirar Crysis 2. Nu är det intressant och spännande i spelet. Efter typ halva? eller mer. lol fail   

Har cola och pringles också, det är nice! Fast ska fortsätta lira Crysis nu. Så skriver mer senare.

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards