lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 21 april 2011 15:42

Nu åkte min älskling hem. Så underbar.

Åh vi lirade Portal 2, fan vad kul. Fast man måste tänka skit mycket. Ska lätt fixa det på min dator jao. Eller så lirar jag klart Crysis 2 först. Hmm...


Imorn så drar jag till morfar. Måste bestämma vilka kläder jag ska ha. Fast tror nog redan att jag vet vad jag ska ha på mig, hah. care..


Ska dra och handla med mor idag också. Saker som behövs här hemma. Det är bra för saker och ting börjar ta slut.


Jacob är här också, Tomas son. Han spelar nått cryon spel. Att man ska rita stuff tex bollar och så för att komma vidare till nästa bana.

Av Jasmine - 20 april 2011 22:14

Nu är Marcus här. Vi var nyss ute med Busby. Och nu så ska vi lira Portal 2!

Nice! och mysigt. Så underbar han är!


Haha Busby är ju knäpp. Han blir alltid så hyper när han har gjort sina ärenden. Lite små störd tycker jag.


Juste mina skor är ju nyklackade.

 

Av Jasmine - 20 april 2011 21:12

Aww, Marcus kommer hit. Gulligt!

och han tar med sig Portal 2, Awesome!   

Av Jasmine - 20 april 2011 20:45

Lyssnar på Suicide Silince. usch Jolinn har sina vänner här. Så jävla konstig, tar hem polare som hon inte ens känner. wtf    äckel.


Nej men jag har ingen aning om vad jag ska göra. Har nyss tagit ett rätt så snabbt bad. Ska dra ut med Busby snart.. Sen vet jag inte. Ska väl glo på någon film som jag brukar göra. Rätt mysigt, i alla fall om man har en kopp te bredvid sig. Eller nått. 


Jag längtar som fan till Battlefield 3 kommer ut.

Vill att det ska komma ut nu   

Och snart blir det tungpiercing, Awzo0om. Fast måste ha en till sak som är uberviktig och aa pengar. hmm får försöka prata med pappa, för det är viktigt. Eller med Roger eller någon annan som har lust att hjälpa mig.


Skönt att kunna umgås med sina polare normalt igen. och inte vara inlåst 24-7.

Ska ta och träffa Sasha snart. Måste göra det!! Hon fyller år idag också. Gratz till henne<3 miwp.   


Saknar min Marcus också. Seriöst finns inga ord för att beskriva hur perfekt han är. Han är en sån jävla grym människa. Perfekt för mig. Loveyou.


och den här scenen på Scary movie är så rolig.

Haha fast hela han är rolig. With da yellöw shurt.

Har beslutsångest också, på fredag drar jag mot morfar. Undra om jag ska ha på mig mina grå eller mina mörkblåa jeans. hmm eftersom jag ska ha mina klackskor. och aa. äh tar väl på nått som ser bra ut haha.

Och så ska Busby följa med dig, nervöst. Han är ju lite störd.

Av Jasmine - 20 april 2011 19:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 20 april 2011 19:46

Funderar på att lösenordsskydda hela bloggen. För det är en viss person som jag inte vill ha nått med att göra som glor på min blogg. Så kan lika gärna lösenordsskydda hela skiten?

aj?

Av Jasmine - 20 april 2011 19:20

Haha ojoj.ont som fan. Skillat, fick moppen på mig.

 

Av Jasmine - 20 april 2011 18:58

haha aww. Tog bilderna från Aji. Men efterom jag aldrig finns med på foto så lägger jag också upp dom här. 


Haha Elias posarN^ sen jag och Marcus som.. aa håller på haha.

 

När vi var och lallade i köket. haha ser ut som att min hand är Elias hand.






Hahah Aji och hennes jävla rövbilder. och så jag som flummar i bakgrunden

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards