lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 19 april 2011 12:20

1.är du beredd? - Yes
2.okej då börjar vi - bara gör de ?
3.vad heter du? - Jasmine eller Mimi

4.hur gammal är du? - 16
5.hår färg ? - Rött

6.lång / kort ? - Kort fast me löshår blire långt
7.skostorlek? - 37-39
8.använder du bh? - Yes
9.om ja vilken är din favoritbh? - öh har ingen favorit

10. vad har du för färg på dina underkläder? rosa
11.är du kille? - haha nej
12.är du tjej? - Ja
13.runkar du ofta? - varje dag ;*
14.är du singel? - nej
15.skulle du kunna starta ett förhållande nu? - Har ett redan :3

16.är du intresserad av nån tjej/kille? - Marcus<3
17.är du oskuld? nej
18.om nej hur gammal va du när du förlora den? - 13

19.har du ett förhållande? - Ja
20.är du tjock? - haha typ

21.kan dina föräldrar lita på dig? - mm..
22.har du glasögon? - Nej xD
23.har du bra självförtroende? - Usch nej

24.har du blivit sviken nån gång? - ohja
25.hur är ditt humör just nu? - seg_chey

26.har du testat på knark? - no.
27.tycker du om jordgubbar? - mums
28.har du druckit dig full nån gång? - yes
29.har du testa snusa? -  usch nej
30.har du rökt någon gång? - a

31.har du några syskon? - ja..
32.vad har du för mobil? - Iphone
34.tycker du om att sola? - heltok
35.gillar du grillat? - ÅH GUD VA GOTT.

36.går du på någon sport? nej bara sex , HAHA
37.spelar du nå instrument? - nej men har
38.favorit film? -  mja , gillar många ,

39.hur mår du? - funkarväl ;)
40.vad skulle du offra allt för? - .
41.lunarstorm eller bilddagboken? - bdb, lunar finns ju inte

42.vad har du gjort idag? - Vaknat, sminkat mig. Klätt på mig och druckit te.
43.är du snygg? - hahahahahahahahah nej
44.vad är de bästa me dig - rofl
45.vad är de sämsta me dig? - finns mycket

46.kan du cykla utan händer? - aa

47.har du moppe? - Yes
48.har du körkort? - inte än

49.trivs du med det? - haha what
50.har du magrutor - självklart, haha nej
51.vart bor du ? - hemma

52.trivs du där? -  ibland
53.favorit stad? - tokyo
54.hip hip hora eller fjorton suger? - fjorton suger.

55.är du bisexuell? - nej .
56.vad tycker du om bögar? - gulligt xD

57.ska din tjej/kille helst va lång eller kort? - Längre än mig iaf
58.vad tycker du om fotbolls-vm? - nej usch
59.vilket lag i allsvenskan håller du på? - inge
60.om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? Någon annanstans än sverige.
61.grönalund eller liseberg? - Liseberg .
62.dricker du? - haha

63.har du tröttnat på frågorna? - aah faktiskt
64.bra då fortsätter vi - eheheeheh
65.har du egen dator? - Yes
66.egen tv? - ja
67.har du dvd? - Ye .
68.har du boxer? - jaa
69.har du stor säng ? - njae men större än en vanlig.
70.har du stort rum? - största sovrummet i lägenheten.
71.hur många kuddar sover du med? - 6 st
72.har du bra kontakt med dina föräldrar - mamma

73.sova ensam eller med någon? - med Marcus
74.vem sov du senast med? - Marcus
75.när la du dig inatt? - 3..

76.när vakna du imorse? - 10 typ
77.vad heter du på msn? - msn kan ta sig

78.vet du någon som äger en blogg? - Ye .
79.vad har du för mobil nummer? - hahahaha
80.vem hade du senast en msn konversation med? - syster

Av Jasmine - 19 april 2011 11:54

yäh, vaken nu. Eller aa vaknade typ runt tio men låg och dega till halv tolv.

Jag har fixat iordning mig och har en kopp te. mmh gott.

Ska snart dra typ, till ett möte. usch? hah inte alls taggad.

Sen så ska jag och mor dra och lämna in mina skor, dom behöver klackas om.


Veckans köp ftw. en ubersöt tröja jao


    

Av Jasmine - 19 april 2011 01:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 18 april 2011 20:12

Marcus är här. aaaaaaw så himla sööt

Av Jasmine - 18 april 2011 17:10

gud vilket skönt väder. Kom nyss hem, åkte moppe till Handen en snabbis. köpte en tröja   Var skit skönt att åka moppe.

Nu så är jag i alla fall hemma, har musik på och balkongen är öppen. Satt där en  stund hahaha offer. Orkar inte sitta där, massa äckel barn som skriker utanför och är jätte stökigt på balkongen. inteokej.


Ska nog dra ut med Busby igen. Så jävla nice väder! Gå till Jolinn och Nova eller va hon hette mde hamstrarna. Dom sitter ute på ängen med en bunt. haha göligt.

Här nedanför ser ni Cream. nana söt

 

Av Jasmine - 18 april 2011 15:31

yum

Av Jasmine - 18 april 2011 14:43

Shiiet. Länge jag sov. Inge bra.

Aja, imorgon måste jag upp tidigt för ska på ett möte kl 2 typ.


Hungrig, som jag vet inte vad. Fast ska göra te först. och lyssna på musik. Vart visst inge städande idag. Blir det någon annan gång i veckan.   

Nej nu så ska jag göra te, lyssna på musik och kanske ta nått att äta. Måste ut med Busby också.. Så har en del att göra. Ska åtminstonde plocka bort lite disk och sånt också, eftersom det ligger rätt mycket på vardagsrumsbordet just nu.

Av Jasmine - 18 april 2011 01:00

Ojoj!! Kan snart töja mitt andra öra upp till 8mm. Snart färdig juu :D

Och jag vet att jag inte har löshåret på mig och att mitt hår har en rolig färg. haha orkar inte färga och ska ändå bli blond. såå kan lika gärna låta färgen åka ut. har feta utväxten också >.< yay..


Mitt högra öra          och        mitt vänstra.

 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards