lexoria

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Planerad dag, yay.

Av Jasmine - 31 maj 2011 18:29

Hej och hå. Marcus och Sebbe hälsade på runt 12 också. Tills jag skulle dra till handen, till ett möte. Marcus satt och lirade Oblivion, som äger. Och Sebbe skulle dra och möta Alicia. Men att vara i Handen var tråk eftersom jag är sjuk så lider jag. Hahahah. nejmen åh rinner i näsan 24-7 och har as ont i halsen. Känner mig jätte varm också men ändå så tycker jag att det är kallt.. aja.. Sånt är livet. Sen när man skulle hem så kom det en ambulans till busshållplatsen. Alla gick självklart dit och kollade. Så såg man en man ligga helt stilla på bänken. Och när ambulansfolket kollade pulsen på hans arm så fick dom panik och drog upp hans tröja och gav han hjärtmassage. Shiet. Men han vaknade till slut. Var lite speciellt sisådär. Alkoholister alltså.. h3h3 var busig och tog en bild på ambulansen.   

Men nu är jag ju hemma. Marcus och Elias kom med på bussen och hängde med hit, för Marcus skulle hämta sitt Oblivion. Och jag väntar på pappa, vi ska dra till Vetrinären med Mumin. Hon mår inte bra, men det är ju en självklarhet. Hon är ju snart 3 år, och 3 år med en råtta är väldigt lång tid. Gammelråttan.. Stackars..

Men det är bäst att låta henne sova in, för hon har typ cancer eller nått liknande. Ser i alla fall ut som Cancer för hon har värsta bulan vid benet.. Som sagt här har ni en bild på gullelputten. Stackars liten.. Kommer sakna henne. Busfröt.   

Hon är fin. och Speciell.. Men det händer ju alla. Hennes tid var inne. Usch hatar att följa med till vetrinären. Händer typ alltid samma sak där. Men sånt får man leva med om man älskar djur som jag och vill äga ett helt zoo.. Pheew..

Och jag vill blir frisk. Ska bli chill i helgen men inte om jag fortfarande är sjuk.

Och Jolinn försvinner också. Eller aa hon är borta på klassresa just nu. Men hon åker till Småland med Pappa i helgen. Så huset blir helt tomt (Y) Gillas!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 17 juli 2011 14:18

NY BLOGG http://m1m1.myshowroom.se/

Av Jasmine - 16 juli 2011 21:10

Ska nog ta bort denna blogg och börja någon annanstans. För har tydligen fått något virus på denna. Har ingen aning om hur.. Lite dåligt faktiskt för har ju rätt många läsare.. Då kommer jag ju förlora några, men om jag skaffar en ny blogg så kommer ...

Av Jasmine - 16 juli 2011 18:15


Nu är jag hemma igen. Tog ett tag för vi fick vänta i planet i ca 40 minuter för det var fullt i flygtrafiken. Kollade på en film hela resan hem, den var faktiskt bra så det gick rätt snabbt att komma till Arlanda. Men nu är jag hemma hos pappa. Koll...

Av Jasmine - 13 juli 2011 22:47

Hej pa er! Sitter vid datorn har pa Mallorca. Finns inget svenskt tagentbord sa ni far forsoka lasa anda. haha. Hr hant jatte mycket saker har, men det berattar jag nar jag kommer hem! Sa det blir lite mer spannande. Har kopt massa klader ocksa, la...

Av Jasmine - 8 juli 2011 21:31


Jolinn ligger och sover redan.. Har lirat gh med folket här så har väldigt ont i fingrarna nu haha. Lirade rätt länge. Vart väldigt många låtar, men nu orkade jag inte mer. Så nu sitter jag själv i datorrummet hos pappa. Om några timmar ska vi åka ti...

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards