lexoria

Alla inlägg under maj 2011

Av Jasmine - 28 maj 2011 14:48

Av Jasmine - 28 maj 2011 14:40

yoooh, soffpartey. nej men sitter i soffan bredvid Marcus, han lirar terraria på sebbes dator. Sebbe lirar på 360t så..

Har städat lite och dragit till lidl och köpt cola oså. awsum.

Har kjol på mig idag också. ha haha intressant. Nej men srsly brukar verkligen aldrig ha på mig kjol. Så det är väldigt annorlunda. Och att jag har gjort den kjolen själv. ha ha.. usch, kan lägga ut en bild senare. Men jaa.

Idag blire köttbit, sen kommer Aji och Patrik hit. Geeez, snacka om att vi har en jävla massa chips hemma. Gott som fan!

 

Av Jasmine - 27 maj 2011 20:54

Yo. massa chips ftw. haha åuf. Marcus är på ica med sina pöjkar. Han får ta och köpa cheese twisters åt mig >:D orkade inte hänga med.. trött chey. Städat idag och lagat mat. Tacos!! asgott. Ska åka till lidl imorn och köpa mer cola och kanske någe mer gott att äta eftersom det kommer folk hit imorn. Yäe!

Just nu så gör jag typ ingeting, kollade på när Marcus och Sebbe lirade terraria och kollade efter sånadär movie convert sak. Men ingen utav dom jag hitta kunde fixa dom videona som hade vep. filformat sak. Lite irriterande tbh. Ahwell.

Ska väl ta och lira lite CoD tror jag.Och så sitter Sebbe här bredvid mig och pratar med Alicia. Väldigt mycket haha..   

åh seriöst dör inombords när jag tänker på en viss person. Dissad av två tjejer för att han tror att han är så himla bra. Men att han inte ens fick upp "den" när dom skulle hålla på är ju väldigt komiskt! Hahah och när hon kommenterade på hur tjock han var, seriöst dog av garv. och att han smetar ut att hon gillar honom överallt och hon bara skrattar åt det för hon gör inte det jueh. Nej men hatar när folk tror att dom är bättre på saker och ser bättre ut än vad dom är. Det är bara lite pinsamt   Men det finns rätt många förstörda människor i vår värld. Men att dom måste klanka ner andra och att dom skämmer ut sig är ju bara patetiskt. Haha åh whine. nEEÄJK. nu slutar vi att whina här. Men han är verkligen konstig och jag lovar dig att han är smygbög också, för hänt en del saker som riktar mot homosexuallitet. Hahaha gulligt, javisst (Y) Nej nu ska jag lira CoD. Så ni får hadet! åså får ni en snuskig bild på ett par cigg. Som jag fotade på vår balkong. Massa cigg där jao. Men det är mammas och Marcus fel. D:<

 

Av Jasmine - 27 maj 2011 16:05

Av Jasmine - 27 maj 2011 15:24

Hej på er! Har precis varit i centrum och handlat med mor, syskonen och marcus.

Vart en massa chips ochsånt för Aji och Patrik kommer ju imorgon.

Sebbe och Jolinn klippte sig också i centrum. nice(Y)

Funderar på att åka till lidl igen och köpa ett till 6-pack cola. Ifall det inte räcker.

Men gör kanske det imorn.. eller nu..? hmm. aja.

Vi ska i alla fall börja laga mat snart. Det blir tacos. Gott!!   

Innan vi handlade så städade jag också lite. och tog fram madrasserna från Jolinns rum. Dom ska läggas i mitt rum. och så har jag bärt ner lite stuff till källaren. Duktig chey      

Av Jasmine - 26 maj 2011 17:24

Dag 4: Något jag älskar


hmm.. Finns väl en del.

Men det som står på topp är Mat. åh mums! All sortsers mat typ. Men mest asiatiskt eller typ kött. Det är awesome.

   

Av Jasmine - 26 maj 2011 17:02

Dålig på att blogga, yes.

Sebbe och Marcus är här, och sebbe har med sig massa 360spel, awesome.

Marcus lirar Gh just nu. och jag har nyss klippt Busby, ska väl ta ett foto på han och visa maybe. heehhe..

Aji var förbi här också idag, men nu är hon hemme och äter. Hon kommer säkert hit senare sa hon. Nice (Y) åå så snart är det lördag, yay. Kommer nog bli kul  

Roger var förbi här också nyss. Hjälpte mig med min cykel, haha.   

Nu så jag hitta på något att göra.


Hahaha rolig bild på Patrik och Aji, lol!

 

Av Jasmine - 26 maj 2011 01:01

Ojoj. Ska snart gå och lägga mig. Men är inte särskilt trött..

Imorgon så händer det inget speciellt. Ska vara med min Marcus. Skoj!

Just nu dricker jag te, gott! och kollar på tv. Ska bubbla saltlösning för min piercing sen dejta kudden. Låter bra   Pheeww.. trött chey. Städat idag, och rensat min sista garberob på kläder. Awesome! Sen har jag hjälpt min lilla syster med hennes stökiga gardeob också. Så är lite trött..

Nej ska gå och lägga mig nu, skriver mer imorgon. Godnatt.   


Hahah muppbild.

 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards