lexoria

Alla inlägg under maj 2011

Av Jasmine - 25 maj 2011 23:05

Hej och hå, bloggtorka och är med Marcsus, Så gör en sån här.

Tog den från Aji, här är hennes blogg --> http://sunshajne.bloggplatsen.se/


Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? – nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Beror på
Hur många har du varit kär i? – 2 st om man inte räknar under 12 år.
Är du kär just nu? – ja!


Tio frågor om dig själv
Namn? – Jasmine
När fyller du år? – 4 oktober
Några piercingar? – Labret, Medusa, Tungan, två töjningar och två vanliga i öronen
Vad har du på dig just nu? – Kläder
Vilken årstid är bäst? – Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? –  vakna upp med min älskling vid min sida
Vad tycker du mest om hos dig själv? –  inget
Vad är du bra på? – hahahah ingeting D: ne jag vet inte.
Vem älskar du mest på denna jord? –  Min pojkvän 
Sover du hellre själv än med någon? – Hellre med min Marcus


Tio frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? – min kille och Sasha.
Vem är den roligaste av dina vänner? –  Rebecka
Vem är snyggast av dina vänner? – alla >:D
Vem är mest partyprisse? –  Sasha
Vem är den du helst har filmkväll med? – Aji & dessi.
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – haha har ingen aning.
Vem har du mest minnen med? - Aji & Dessi
Vem har du känt allra längst? - Aji
Vem sjunger bäst? -  Har ingen aning :o
Vem saknar du just nu? – Sasha och Rebecka.


Tio frågor om din familj
Vem står dig närmast? – Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – nje
Vem är farligast i din familj? – hahaha mamma
Vem ser roligast ut i din familj? – HAHAHAH min syster
Vem är coolast? - Jag, lätt
Har ni något husdjur? – Hund, råttor, kanin, hamster och fiskar (Y)
Vem har du mest gemensamt med? – mamma
Vem står för underhållningen? – Mor
Vem sover du oftast med? – Hhaha ingen i min familj.
Roligaste kvällen med familjen? – Tacoskvällarna är okej


Tio frågor om idag
Vad har du gjort? – Sovit, lirat CoD, städat och träffat Marcus.
Har du varit glad idag? – aarå
Har du varit ledsen idag? –   nej
Har du gjort något bra idag? – yes, städat. 8D
Har du gjort något dåligt idag? – inte vad jag vet
Vad ska du göra nu? – Fortsätta svara på frågorna
Vad har du ätit idag? – mat
har du duschat idag? - nej
Vad händer imorgon? – Marcus kommer hit, hihihhi!
Har du varit i skolan? -  hahaha ne


Kärlek
Är du kär just nu? – ja!
Har du kysst någon idag? – Ja
När kysste du någon senast? – Idag
Har du ett förhållande? – ja :)
Har du snott en kompis pojk-/flickvän? – nejdå
Är du romantisk? – vet inte ahaha xD
Har du gråtit framför någon du tyckt om? – aa
Vad hette din första pojk-/flickvän? – Tim
Hur länge höll det? - 3 år hahaha
Hur länge var ditt kortaste förhållande? – 1 dag HAHAHAH
Singel eller förhållande? – förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – usch nej
Vem sov du senast bredvid? – Marcus
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – Marcus hihihi

Vilket är ditt favoritband? – har många
Gillar du punk? – nje
Vad lyssnar du på nu? – inget
Går du på någon sport? - hahaha ja.. nej usch
Vilka/vilken sport har du gått på? – Ju-jitsu
Vem ringde dig senast? Aji :3

Vem ringde du senast? – Mamma

Vem smsade du med senast? – Aji

Av Jasmine - 25 maj 2011 18:18

Dag 3: de viktigaste personerna i mitt liv.


Min pojkvän Marcus.

 

Min mamma

 

och mina närmaste vänner.

dvs, Aji Sasha och Rebecka.

Av Jasmine - 25 maj 2011 13:24

Godmorgon,. eehhe. Eller aa typ. Vaknade runt tolv-ett. För min bror Sebbe kom hit.Vi åt nyss hamburgekött hihi, och jag dricker te. Gott! (Y)

Ska ta och lira CoD för har inget annat att göra. Så skriver mer sen.   

Av Jasmine - 25 maj 2011 00:15

Nu så skriver jag äntligen ett inlägg! Varit upptagen idag hha.

Marcus kom rätt tidigt hit. Så vaknade tidigt så jag skulle hinna fixa mig oså.

Vi Mysade och tog det lungt. Det var myys.. haha nähä..   

Sen lirade han Cod Black ops på 360 och jag Cod modern warfare på datorn. Nice(Y) Senare så åkte vi till Marcus, och han lagade mat så fick äta där. Gott!!

Sen så åkte vi hem till mig igen och lirade mer CoD. Sen så kom Patrik och Aji hit och chillade med oss. Det var awesome! Ja det var det mesta som hände idag. Och saker som jag inte skriver ut här och saker jag inte orkar skriva om haha.   Haha äter soppa gör jag nu också! Gott.

På lördag så ska Aji och Patrik sova här, med mig och Marcus tror jag. Kommer nog bli roligt!   


 

Av Jasmine - 24 maj 2011 12:26

Dag 2: en kväll du aldrig kommer att glömma.


Har ingen bild, men finns en kväll jag aldrig kommer att glömma.

Men tar väl första fyllan dåe. Med Marcus och Bror. 

Hahah jag drack två groggar och låg och spydde i två timmar..

 

Av Jasmine - 24 maj 2011 02:41

Har inte kunnat somna så har ritat lite. Men nu är jag trött.. Men här är iaf det jag ritade typ. heh. Dålia cambilder dock. men ahwell. Godnatt. 

             

Av Jasmine - 23 maj 2011 22:16

Och idag är ju den första dagen.. såå..


Dag 1: En facebook profilbild

 

Av Jasmine - 23 maj 2011 22:12

Eftersom jag har bloggtorka så blir det en sån här..


Dag 1: En facebook profilbild.
Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtar.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild. (skype)
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.
Dag 17: Bild på dig och dina syskon

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards