lexoria

Alla inlägg under maj 2011

Av Jasmine - 21 maj 2011 01:14

Har nyss kollat på Quarantine med Marcus. Den var rätt bra  

Vi ska väl gå och lägga oss snart hihi. Trött ponke och chey.. 

Och så lirade vi lite Amnesia också, fastän vi har klarat ut det för läänge sen.

Men skriver nog mer imorn, gn ^^.

 

Av Jasmine - 20 maj 2011 22:15

Har nyss varit med Patrik, Aji, Alicia och Sebbe. Och min Marcus ofc.

Flummade runt utomhus, hahaha! lmao.

Men nu så har dom dragit, bara Marcus kvar   och så är vi ensamma hemma för mamma  är hos Stefan jao. Det är nice (Y)

Så här är en bild på Aji och Alicia. yäe Eftersom det fuckar upp med uppladdningen med min kamera. fml

 

Av Jasmine - 20 maj 2011 08:55

en låt nana, rolig. Älskar när "Shy ronnie sjunger".

Av Jasmine - 20 maj 2011 07:53

Oj gal1. Vaknade runt halv sju. Pga Jolinn och min mamma. Dom lät rätt så mycket. Gick och lade mig runt fyra-fem igår också, kunde inte sova alls.. skit jobbigt haha. Man känner hur trött kroppen är, så jävla wierd   aja, somnar i alla fall ordentligt ikväll då. så det är chill (Y) och så får ja försöka att itne vara så grinig idag. Ska ju umgås med min älskling och sen också med Aji och Patrik. yäe. Nej nu blir det te och kolla på tv eller nått. extremt trött chey..

 

Av Jasmine - 19 maj 2011 23:05

Bildbomb ftw, från idag dåe. Awwwsie. äsch enjoy bara.

blandande bilder med kamera och mobil. hihi bilden under, på Sebbe och Alicia. och så ser man aji och patrik i bakgrunden haha.   

     

Av Jasmine - 19 maj 2011 22:26

oh crazy thing. Neeeäj. Nu har alla peeps dragit hem,. därför har jag inte kunnat skriva. Var med min älskling, sen så var Aji, patrik, Sebbe och Alicia här. Det var kul! Vi chillade, pratade. och kollade på film och var utomhus. Awesome!

Men det kommer bilder snart. Så ni får en låt så länge   

Av Jasmine - 18 maj 2011 23:11

Oj oj Sebbe och Alicia nana. Och om dom nu blir tsm. Då ska hon banne mig vara snäll mot min bror. Shit alltså. Annars blir det drygt.

Min älskling gick nyss, aw så qt   Han är bääst på att massera. Min prins 

Ska hänga med Patrik, Aji och Marcus på fredag. Dagen innan vi dör. Nice(Y)

Nu ska jag dricka te och pilla lite på ps tror jag   


Tänkte lägga in en låt men bloggen fuckar upp utube saken. D:


  

Av Jasmine - 18 maj 2011 17:30

Hahah omg, var nyss i brb centrum och köpte goodis.

Och när man kom hem så såg man Aji, patrik, Alicia och MIN BROR Sebbe. WTF?! HAHAH srsly dör inombords. Nej men det var väl gulligt. Dom skulle kolla på bio, Pirates 4. Och Sebbe och Alicia.. OJOJ gal1!!! asnära varandra och sånt. Sliskigt! Nej men det var roligt. Och väldigt varmt.. Nu är jag hemma och det är nice. Jag väntar på att min älskling ska komma. Min gulliga Marcus!  

Bild på mig och bebis nanana.

   



Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards