lexoria

Alla inlägg under maj 2011

Av Jasmine - 13 maj 2011 18:52

Min tungpiercing har blivit så mycket bättre! Gör inte ont alls att prata längre. typ. Fast kan inte ta ut tungan än för det sticks öh. och kan inte säga tex "thing" på engelska när man tar fram tungan mot tänderna. Går heller inte.

Men annars går det väl rätt bra, gör lite ont att äta men annars är det okej!

Svullnaden har gått ner jätte mycket och min tunga är inte lika vit längre.

Så det går frammåt! Längtar tills den är läkt.


Sebbe spelar nya spelet Brink och vi har två tvskärmar framme i vardagsrummet för Marcus lirade på min vita. Eftersom man kan köra multiplayer men inte med splitscreen. Fast sebbe ragear lite fast aa det är okej.


Snart kommer Marcus och 4 av hans polare hit. Vi ska flumma sönder.. Så ska plocka bort lite saker.   

Av Jasmine - 13 maj 2011 17:45

Äter tacos nu, eller aa försöker. Är lite svårt dock.

Väntar på att Marcus ska komma hit igen! För vi har skrämt bort mamma så då kan vi chilla järnet. Utan mor och syster. Skit nice!

Nu så ska jag äta klart och fixa iordning saker här. Så skriver kanske mer senare.

Av Jasmine - 13 maj 2011 14:15

Nejmen gud, har jag också börjat med barnmat. Kör som Kissie?! Lätt

Hahaha usch nej fyfan, jag måste äta barnmat för min tungpiercing..

Eftersom jag inte kan äta ordentligt så får jag inte i mig tillräckligt med näring, och barnmat är väldigt näringsrikt. Så då får jag äta barnmat tills jag kan äta normalt igen haha.. Har testat massa olika, äckligt som fan. Men denna var faktiskt god. Röda bär och äpple. haha   

Skulle aldrig kunna överge köttbit och thaimat eller typ åh mat. potatis hahaha.


 

WoW

Av Jasmine - 13 maj 2011 12:45


Amen jo som att det blir bättre med expansioner..

Klicka på bilden för att komma till spalten. 

Av Jasmine - 13 maj 2011 12:15

Konstig morgon javisst!

Vaknade runt åtta för nått.. Sen när man ska på toaletten så ser man att Marcus sitter i soffan. haha det var väldigt överraskande. hmm..

Jag gick i alla fall och lade mig igen typ, och så lade sig Marcus bredvid mig hih. Gulligt! Han satt och lirade mega jump på min iphone. Tills jag typ vaknade, shit.

Och jag hade sjukt konstiga drömmar.. Fast dom är rätt komplicerade att berätta så det skiter jag i denna gång.

Idag så hoppas jag i alla fall på att mamam drar till Thomas eller nått.

Nu ska jag kolla på mannen som talar med hundar och äta upp min paj!   


Av Jasmine - 12 maj 2011 23:15

Har varit rätt upptagen idag så har inte kunnat blogga så mycket.

Var med min älskling! åh vad jag älskar han.

Så.. nu sitter jag här.. i soffan.. haha

åh har ätit paj idag, fy vad gott.

Och jag har ett armband på mig där det står I <3 boobies. Haha lol..

Vi var typ nyss ute ett tag, gick runt och pratade om en massa. Iaf om att Brink kommer ut imorgon hihihöho. Intressant,. ska ta och hitta på nått.


Imorgon så blir det tacos! Asnice. Och sen så ska vi försöka få bort mamma och hitta på lite bus. mohanana

Skriver mer imorgon   

får bli random bild på mig och sötaste!

 

.

Av Jasmine - 12 maj 2011 12:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 12 maj 2011 12:29

Hej och hå, sitter här i soffan med Marcus. Fast aa..

Vi ska hänga lite med Aji och Patrik. Hahah kul.

Så jag har städat lite och såånt.

killar är bajs

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards