lexoria

Alla inlägg under maj 2011

Av Jasmine - 11 maj 2011 10:45

Nejmen hallå. haha bög

Äter paj och dricker asmycket vatten. För min piercing uknow. Den fuckar ur lite. Med det är okej, det är chiiiiill.

Har nyss varit i min skola, Djurgymnasiet. Haft möte. Och börjar där i augusti. Konstigt nog så längtar jag..   Har haft så tråkig och så hemma så att jag vill ha något att vakna upp till. to dooo. Det är rätt olikt mig. 

Trevligt, trevligt..


Igår, så var jag på möte sen när man skulle dra hem haha ¨åh dog.

Gick till torvalla och tänkte ta bussen därifrån, och precis när bussen skulle komma typ så ser man Marcus och Elias cykla framför bussen o haha Elias tar samma buss som jag så fick sällskap. Och Marcus skulle cykla hem till mig.

Han kom fan före bussen, gal1   Men så chillade vi här hemma, Elias tog min dator och lirade cs och jag+Marcus lirade soul calibur 4. nicenice. 


Ska ta och försöka att städa lite också, varit rätt så lat på sistone. Men det är okej! ha tror jag. och ut med hunden blir det också!

Av Jasmine - 10 maj 2011 16:35

Hej o hå! Har skor på mig för ska snart dra mot handen med syster yster.

Marcus är också här och han ska följa med för han ska träffa Elias.

Han har varit här hela dagen typ, gulleplutt! Så himla söt.

Men så detta får bli ett snabbt inlägg eftersom bussen kommer 53.

Skriver mer senare, byes,

Av Jasmine - 9 maj 2011 23:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 9 maj 2011 21:18

Nu så har Alicia och Aji dragit. Vi chillade och kollade på the grudge 3 haha. fööön. Nu så ska jag äta mer tårta och åååååh så gott.

Btw kan äta normalt nu typ. kanske ibland nej hahaha nej men jo jag kan äta stuff.

Här är några bilder jag tog.   

     

Av Jasmine - 9 maj 2011 17:33

Så sitter jag i soffan med anders mård och daniel holst. HAHAH nej

Aji, alicia, seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebbe och marcus. cooolt. anananana

Av Jasmine - 9 maj 2011 16:10

Väntar på min älskling! Hahah köpte en tårta, kladdkaka och en cola.. tjockt!

Så nu ska Marcus komma hit och hjälpa mitt att äta upp det, haha.


Var och köpte stuff i brb med Sebbe. Han köpte en cola och en B&J.

Såå träffade vi Aji och Alicia på vägen.

HAHAHA ALICIA TYCKER ATT MIN BROR ÄR SNYGG. dog


Åh kladdkaka. och en tårta. bäzt? yääe

Tiny Zoo på mobilen är bäst. så tystmed dig  



Av Jasmine - 9 maj 2011 14:30

day ten: one confession.


Har typ ingen "confession".

Fast en sak kan jag erkänna, som jag alltid tyckt och inte skrivit om förut.


Jag tycker att det är otroligt bögigt när en kille bloggar. hahaha

Nej men srsly, dem flesta killbloggarna är bögar. så.. så är det! Killar och bloggar hör inte ihop om dom inte är bögar, hahahahah.   ojoj

Av Jasmine - 9 maj 2011 12:49

Lite upptagen denna helg jao. haha så skriver nu vad som har hänt oså. litegranna. Eller aa som hände igår då. orkar inte skriva så mkt..

Men vi fick iafl flipp och gick till Marcus, alltså jag, bror och Marcus. Och hunden.

Såååååå vi gick xD Haha en massa, och jag åt glass. När vi var framme så chillade vi galet. Han skulle käka också. Jag kunde ju inte äta där för kan inte äta ordentligt än, haha cry me a river /cut. Nej men tomatsoppa var helt okej också!

Fast innan han skulle äta så stack vi till sågen för att köka stuff och förbi pappa för att sebbe skulle hämta lite cash. Första gången Busby var hos pappa. nanana

Sen åt han och så stack vi hem till mamma igen. Så kollade vi på tv oså chiiilll. Sen så kommer jag inte ihåg mer haha.

Aja här är lite bilder.

                 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards