lexoria

Alla inlägg under juni 2011

Av Jasmine - 12 juni 2011 20:34

Två bilder från idag. Badade i Ramsjön. Åh seriöst, det var faktiskt varmt. Fast det blåste rätt mycket, så man frös när man var uppe från vattnet. brr.. 

     

Av Jasmine - 12 juni 2011 19:05

 

Av Jasmine - 12 juni 2011 18:03

 

Åh seg jag känner mig, är verkligen jätte trött. Har nyss varit ute med Marcus och Busby. Vi badade i Raman. I typ två timmar, eller nått. Och jag är verkligen trött nu. Fast det var jätte kul att bada, jag doppade mig före Marcus, hihi   

Men i alla fall, han har dragit hem nu. Och jag väntar på mat. Blir spagetti med köttfärssås. gott :3

Har fixat left 4 dead 2 också. Så kommer geeka genom spelet så att eeh. aa hahaha. Skriver väl mer senare, ithink.



Av Jasmine - 11 juni 2011 17:49

Nejmen hallå där ^.^

hahahaha ååååh. Har varit på erhm, Brandbergens "festival". Tråkigt.. väldigt tråkigt. Var en massa godis och loppis och sånt där. eh haha. (Y)

Sen gick jag och Marcus och köpte glass. ouf gott! i brb centrum träffade vi på Alicia och Sebbe, haha skrämde skiten ut Alicia typ  

Nu är vi i allafall hemma. Marcus lirar gh med nån random snubbe hahaha. Skills. Ensamma är vi också, för mamma är ute i skogen med Tomas typ. haha busigt.

Orkar inte ladda upp filmerna jag gjorde där, så gör det senare.

Men nu ska jag laga mat, sådet så! Bloggar mer sen.   


 

Av Jasmine - 11 juni 2011 12:38

Godmorgon  

Eller aa.. vaknade runt elva typ. Och är väldigt trött för vi lade oss runt 4 på eh, morgonen igår haha. Trött chey ._. 

Idag så har jag ingen aning om vad som händer, Marcus ska vara här med mig, hihi. Vi ska väl dra till brb festivalen haha. Har aldrig varit på en sån förut. Bara när jag var liten. ^^,

Sebbe har dragit till Alicia så han är inte här, undra om dom kommer hit senare..

Juste, laddade ner massa penslar till photoshop också. meen aa.

Men jag ska fixa mig nu ialla fall. Sminka mig oså, hehe.


random bild från igår (Y)

 

Av Jasmine - 10 juni 2011 21:38

Så har det inte hänt så speciellt mycket. miwp. Fast aa.. just nu så sitter jag med grabbsen i soffan och lyssnar på när Marcus lirar gh. Han är stört bra :c lite avis, eftersom jag fortfarande är noob med enkla låtar på hard. heeh :* 

Gick i alla fall till affären för ett tag sen, köpte cheese twisters och glass. hihi vart sugen på nått gott. *tjockis*    Har redan öppnat twister påsen (Y)

Har ingen aning om vad som händer imorgon. Kanske bara blir chilldag he3h.

Juste på vägen hem när jag handlade så träffade jag min lilla syster, någons unge hade tagit sönder hennes hamsterboll som kräm burkar vara i. Fast vi pratade med hennes mamma, så Jolinn ska få pengar för det. Så hon kan köpa en ny, buusigt. aaaa ni som inte vet hur en hamsterboll ser ut så ser ni bilden åt höger. Fast med hennes vita hamster kräm åt vänster. kul.

   

Av Jasmine - 10 juni 2011 18:39

   

Av Jasmine - 10 juni 2011 14:39

Verkligen dålig på att blogga just nu. haha rätt fullt upp med avslutningar osv.

Men försöker i allafall att uppdatera ^.^

Har varit lite planeringar för nästa vecka och sånt. Varit och handlat mat tills ikväll också. Tacos! som vi brukar ha på mammahelgerna.

Lirat en massa SoulCalibur 4 också. Askul! gjort ett par gubbar, dom har blivit jätte bra. mihih geek. Ska nog ta och lira det snart igen.Buusigt

Marcus sov här igen också, men nu är han hemma. Han ska städa. Men han kommer tillbaka sen, yaay! Så underbar han är *.*

Nej nu ska jag geeka soulcalibur. cyas.

 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards