lexoria

Alla inlägg under juni 2011

Av Jasmine - 8 juni 2011 21:36

Snacka om att jag är dålig på att uppdatera. Har varit lite upptagen och inte haft någon ork. Men kan berätta lite vad som hänt idag.. hehehe

Lirat en jävla massa SoulCalibur 4. Typ hela dagen haha (Y) äger ju  

Mamma har också varit hemma för hon är sjuk. Så hon har varit här och hållt mig sällskap. Senare så kom Marcus hit, men han drog till maxi för ett tag sen. Han kommer nog tillbaka snart. Orkade inte följa med för är trött som jag vet inte vad. ouf. Imorgon så händer det inget speciellt. Marcus sover här i alla fall. Och det är awesome. Och sen på fredag så blir det tacokväll. Gott!

Har inet så mycket mer att skriva om. För har inte hänt så speciellt mycket. Jag ska väl fortsätta lira SoulCalibur  4 och kanske kolla på en film senare. Mys!

Hoppas ni har en bra kväll (Y)


                 Langar gammal bild på mig, yäe. med snakebite o allt.

 

Av Jasmine - 7 juni 2011 14:23

Igår dåååe. Då gick vi på picknik. Hahahah aww så gulligt!!

Vi tog Sebbe och Alicia med oss också. Lite sött sisådär. Det var skoj!

 

Av Jasmine - 7 juni 2011 14:20

I lördags så badade jag och Marcus. Chillade hos far sen stack vi med moppen och badade. Det var verkligen skiiit kallt! Får ta och bada igen, på en varmare dag.

Av Jasmine - 7 juni 2011 14:13

Då var det chill hemma hos far, sen krök hos Marcus! Aji joinade också!

Fick dock ingen bild på Johannes eller hans brud Emelie.

Senare så hämtade jag och Aji vår vän Desirée. haha hon hängde med hem till Marcus.

 

Av Jasmine - 7 juni 2011 14:09

Så åkte Marcus, Sebbe och Alicia med mig till east street för att kolla på min piercing. Sen gick vi runt i stan till den engelska affären haha. Det var kul! Sen så träffade vi Elias och co. på vägen hem, vid sågen.

På kvällen vart det chillkrök! Busade mycket utomhus haha (Y)


 

Av Jasmine - 7 juni 2011 13:05

Då åt jag hos min far. Grillat (Y) Skit gott! Tog med mig Busby också. Här är lite bilder.

 

Av Jasmine - 7 juni 2011 13:02

Ojoj! Inte bra blogghelg haha. Men nu attans! Nu blir det ett par inlägg om vad som har hänt och så har jag lite bilder också. Så det kommer bli några inlägg att läsa idag. Kan berätta lite snabbt vad jag gör just nu för laddar upp bilderna på datorn atm. Jag äter billyz pizza hihi, mums. Och har kvar kit kat oså från i helgen. Gott!

Och det är verkligen jätte varmt ute. usch.. inte okej.

Men ska redigera och bajs innan jag lägger upp så det kommer väl något inlägg soon.

Av Jasmine - 4 juni 2011 17:11

Har inte tid att blogga just nu. Ska dra till pappa snart. Åkte bara hit för att hämta badkläder. Ska bada med Marcus, hihi. Men kan berätta lite snabbt vad som hänt.

Kameran osv är hemma hos pappa så kan inte ladda upp bilder nu.

Men igår så var det i alla fall chillkrök. Var galet. Å busigt.

Just nu är jag trött som fan. Men vill bada. S¨har nyss packat stuff. Snart ska jag åkta iväg och a. Men skriver mer sen när jag orkar (Y)

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards