lexoria

Alla inlägg under juni 2011

Av Jasmine - 20 juni 2011 17:55

oh oh.. Rest in peace Ryan Dunn..

 

Dunn och en oidentifierad person dog båda i kraschen som inträffade runt 3 är vid Route 322 och New Street i West Goshen församling. Det är oklart vem som körde bilen.
Det berättades att bilen började brinna i kraschen - och timmar senare var en bärgningsbil kallades till platsen för att ta bort de förkolnade vraket.


För er som inte vet vem har är så var han en kille som var med i alla Jackass filmerna och i serierna.

Av Jasmine - 20 juni 2011 16:51

 

Av Jasmine - 20 juni 2011 16:16

Har sett att x antal bloggar brukar "reklamisera" sig, och på texten under bilden så brukar det tex stå "Sex film på bloggen", "Läs om mia sexolyckor", "Läs när jag låg med en annan kille" osv. Står väldigt mycket om sex. Men när man såväl går in dit och kollar. Så finns det ju inget som står om sex. Eller vad dom sa att dom skrev om. Alltså måste dom ju ljugit för uppmärksamhet. Visst ett bra sätt att få läsare, men ett bra sätt att få hatare också. Inte så mysigt att läsa en blogg som ljuger om saker. Lite pafft sisådär. Men vissa är ju sånna.. Attentionwhores.. Hahaha. Och så skriver väldigt många människor på sin blogg att dom är, nu som ett exempel "Stockholm's största blogg". När man själv vet att dom inte är det. Och nu räknar vi bort Kissie, paow och dom dära. Då menar jag vanliga bloggerskor. Fast dom kanske är väldigt självsäkra. Det är ju ett plus, blir mycket minus med dåligt självförtroende om man bloggar. äsch lite wierd. inte okej >:D ha! Eller att man gör saker som inte alls är likt sig själv, då kanske man bara förlorar sina vänner. Kände en tjej som blev helt annorlunda pga sin blogg. För att folk ville att hon skulle "vika ut sig".. Till slut hade hon bara mig och en till vän kvar. För att man "fejkar sig själv". Sorligt.

Till slut så tog hon bort sin blogg, för vännerna är först!

 

Av Jasmine - 20 juni 2011 15:43

Hej på er   

Har precis klippt min knasiga hund. Hans päls växer som ogräs..

Så här är en liten film på hur han ser ut nu. Fast är rätt mörkt här i vardagsrummet.

Har varit och fixat pass också, den är färdig nästa tisdag. Haha vart väldigt ful på fotot dock.. Fast äsch careface, ska fixa ett nytt om fem år, hahaha. Vi fick vänta väldigt länge, när vi var där så var dom på nummer 18, och vi fick nummer 50.. Haha så vi stack till donken så länge (Y) Annars så har det inte hänt så mycket.

Min syster ska sova hos en vän, haha awsum :3

Här har ni en "gammal" film på mig och Marcus också. Hah såå seriösa också.

Av Jasmine - 20 juni 2011 08:45

 

Tjenis, haha. Vakande runt halv sju idag. Lite ovanligt. Nej men Marcus skulle ju dra till skolan idag. Och han gick upp då. Fick värsta pollenattacken, så gick upp också. Så just nu spelar jag the sims historier. haha. Ska ta och fixa mig senare, eftersom jag ska fixa mitt pass idag. Fast vet inte direkt exakta tiden.. Runt 10-11 typ. Jag är i alla fall trött.. typ.. lite granna. Hah, ska plocka bort lite saker också.

Marcus kommer hem sent idag, om jag förstod det rätt. Lång dag i skolan.. Så kommer sakna han jätte mycket   

Ah om ni undrar vad jag menar med historier på the sims. Den dära The sims pet stories.. är det jag lirar haha, nolife.. Ska väl lira gh eller nått, för börjar tröttna.

Av Jasmine - 19 juni 2011 16:11

Hej och hå! Tråkig dag. Regnar och allt.. Inte bra att blogga todaay..Äter kladdkaka just nu. Jag och Marcus har bestämt värsta grejjen också. När mina råttor åker till råtthimmlen så ska vi skaffa två gerbiler, eh Låter kanske väldigt kallt, men dom är snart tre år så deras tid kommer när som helst.. sorligt dock för älskar ju mina bebisar.. Anywaays, så är det i alla fall.

Imorgon så ska jag fixa pass, yäe. Roligt roligt.. Sen vet jag inte vad som händer.

Drar till Mallorca om 17 dagar, awesome (Y)

Av Jasmine - 18 juni 2011 23:21

Innan jag går och lägger mig så gör jag en sån här sak. Flera har bett mig att skriva om vad jag hissar och dissar.. Så... här har ni.



   

Spel - Vad vore världen utan spel. seriöst haha jag behöver i alla fall spel.

Min pojkvän - Han är det bästa jag vet. Älskar han!

Sommaren - Alltid lika skönt att slippa ta på sig jackan när man går ut!

Fläktar - haha skulle dö här hemma om vi inte hade någon fläkt




 

Pollen - Jag som är pollenallergiker,Jag dör, haha. Inte okej.

Förstör hela sommaren ju..

Människor med för lite kläder - Ja visst, det är sommar, men det betyder ju inte att man ska flasha halva röven och showa upp hela överkroppen för folk, nasty!

Att allt kostar - Skulle varit så mycket bättre om saker och ting var billigare eller inte kostade alls. haha, pank_chey.

Av Jasmine - 18 juni 2011 22:59

Hej och hå! Har nyss kollat på film, hihih. The Terminal. Den var faktiskt bra, lite sorligt bara. Synd om snubben ju..

Med chips och dipp! Fast har ätit så mycket nu så mår lite illa..

Imorgon så ska jag städa råttburen, då blir det att bada råttorna också (Y) gulligt.

Annars vet jag inte vad som ska hända.. Men ja.. hah har inte så mycket att skriva. Så skriver nog mer imorgon. Ska ta och installera första the sims hahah, det äger ju. Så godnatt :D

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards