lexoria

Alla inlägg under juli 2011

Av Jasmine - 8 juli 2011 15:57

Hahah Maarcuss

Av Jasmine - 8 juli 2011 14:40

Vaken! Åh seg. Ska nog ta och äta något. Och städa bort lite stuff så mamma inet behöver städa så mycket när hon är ensam här hemma. Jag kollar på svampbob också haha. roliiig. Och om några timmar åker jag flygplan, vrickat. Måste kolla om jag har packat ner allt haha. Sen runt fem kommer pappa, han kommer att ta min väska dåå för jag tar moppen hem till honom, så den får stå under garaget.

neeeeeeeej men så är det, ska fixa ordning här hemma, fixa iordning mig. Ta fram kläderna jag ska ha på mig på planet och så, packa ner tandborsten. Städaa och äta mat. Så skriver nog mer senare. ha det!

Av Jasmine - 8 juli 2011 01:42

trött chey.. Tänkte vara vaken länge så jag kan somna tidigt imorgon. För är ingen tidsskillnad här och i Mallorca, och vill vara pigg. För man kan inte direkt sova på planet. Så jag och min syster dygnar, typ.. haha tills vi inte orkar mer.

Jag älskar min Marcus, vill bara skriva det. Är rätt hyper, dvs övertrötT, MEN det är okej. Min Marcus är bara min så det så. Och när han kommer tillbaka till sverige ska jag krama honom så hårt så hans ögon ploppar ut. Nej kanske inte.. vill inte det, men jag vill i alla fall krama honom. Och aldirg släppa honom igen! OJOJ. Då kanske det blir trubbel, för då kan han inte gå på toa. Eller nått.. Han är i alla fall min, och jag älskar honom och jag är jätte glad att jag blev tsm med han. Man kan säga att han räddade mig från ett helvete. ( då menar jag verkigen som ett helvete, var fan hemskt ). Som en prins på en vit häst, hahahaha bög. nej men det är gulligt. Puss på han. Och detta inlägg är jävligt onödigt. Men det bryr jag mig inteo m, ska nog videoblogga imorn innan jag drar till pappa. BRA VA? men då får ni bannimej titta på't också. Men vi hörs imorn, jag ska kolla på Heroes, hejdå.

 

Av Jasmine - 7 juli 2011 22:58

Haha seriöst, snackade nyss med ett par barnungar som kaxar mot min syster. Som dom flesta kanske vet här, så bor jag i brandbergen. Inte för att kasta ner brb. Men det är väldigt många barn som är kaxiga här, och att dom vågar att kaxa mot mig? Hahah synd om dom säger jag bara. Nej men att dom klankar ner på min syster, som desutom är yngre än dom. Allt började med att någon av hennes polare skulle passa jojjos hamster, och så vart dom ovänner och så kom en ond cirkel dära. Men tur nog så åker jag och min syster till Mallorca snart, så hon får skippa dom dära falska idioterna. Fast ioförsig så är dom bara barn, runt 10 år. Höll väl också på så när jag var tio haha, men nu känns det så omoget. Men som sagt tioåringar. Dom är omogna (Y) Livet leker vidare och Jolinn hittar väl nya kompisar eller blir sams med dom. Jolinn måste ju också tänka sig för innan hon säger något hah.

Men fail att dom kontaktade mig via facebook, vad vill dom med mig och göra? Jag bryr mig inte ett dugg om dom så förstår inte varför dom försökte "få mig på deras sida" och sånt. Lite nasty.

Ena dagen kan dom liksom vara bästa polare, och så nästa hatar dom varandra?

 

Av Jasmine - 7 juli 2011 21:49

En rejäl nipslip här va. Fint(Y) Men Lady Gaga är ju lite speciell som sagt.

Klicka på bilden för att få den större.

 

Av Jasmine - 7 juli 2011 21:43

Åh seriöst, den 13 så kommer Harry potter dödsrelikerna del2 ut. Fett taggad. Men är i Mallorca då.. så nu vart jag lite sad. Får kolla på den när jag kommer hem igen. Seriöst, älskar Harry potter filmerna. Har alltid varit ett harry potter geek inom mig (A) Så därför är jag fett taggad!

Av Jasmine - 7 juli 2011 20:26

  Yäe, har packat mina stuff nu. Vart en del för hade svårt att bestämma mig haha. Nu är det bara kameran och en bok jag ska få plats med också. Och tandborste och sånt stuff, sen är jag helt färdig. Fast är inte ett dugg nervös..

Pratade med Marcus också, hoppas vi hinner kontaktas imorn, det är ju nio timmars tidskillnad här från vad det är i USA.. och jag åker till pappa klockan fem, då är klockan åtta på morgonen hos han. Så får antagligen vara vaken tills han loggar in på fb eller gå och lägga mig och hoppas att det finns en dator på hotellt. Om du läser det här Marcus, så ska du veta att du betyder allt för mig. Älskar dig grymt mycket och jag längtar jätte mycket tills vi träffas. puss på dig

Av Jasmine - 7 juli 2011 17:53

Har nyss skajpat med Marcus. Åh gud vad varmt det är utomhus. Smälter..

Bror lirar Crash på gamla xbox haha, så jävla bra spel (Y)

Har fixat mina töjningar nu, så ska packa snart. Men skriver med Marcus fortfarande så det får vänta. Men snart så. Sen måste jag ut med hunden och ta något att äta, för har inte ätit något idag. Hungrig chey u know.

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards