lexoria

Alla inlägg under juli 2011

Av Jasmine - 7 juli 2011 16:24

Hej, sent blogginlägg. Men det är bara för jag drog till Stan med syster på morgonen. Vaknade rätt sent så fick skippa frukosten och allt (Y)

Handlade lite saker till mig som jag behövde. Två t-shirts och två töjningar. Och ett par "vantar" till Jolinn. Dom kostade bara 10 spänn så why not?  

Nu ska jag i alla fall packa färdigt. Eftersom jag drar till pappa runt fem imorgon.

Men först ska jag byta ut mina töjningar. Tvätta och sätta in dom nya.

       

Av Jasmine - 6 juli 2011 22:55

Eftersom jag har lite torka på vad jag ska skriva, så här har ni några bilder på några kändisar utan smink (Y)

                

Av Jasmine - 6 juli 2011 22:19

Hela säsong 1 färdigt jao. Med Heroes alltså haha (Y)

Idag har inget speciellt hänt, var varit hemma och degat. Kollat på heroes och skajpat med Marcus. Alicia och Sebbe var här också. Hon hade köpt nya skor, ett par platåshooes. Måste packa helt färdigt imorgon. För på fredag drar jag till pappa och sen ska vi till planet klockan tre på natten.

Söta Marcus<3 och en gullig tröja jag hitta på nätet och skorna åh herregud. Skulle döda för dom. Hahahah nej men åh gief cash!


     

Av Jasmine - 6 juli 2011 16:10

Av Jasmine - 6 juli 2011 15:30

Funderar på att åka moppe till handen. Köpa en tröja eller nått. Men vet inte än. haha om jag orkar. Det är verkligen varmt ute. Och att åka själv är inte så nice. Men alla är typ på landet eller på semester hah. och så kan jag bara åka på moppen för har ingen extra hjälm atm. Men det skulle vara skönt att komma ut. Länge sen jag åkte moppe också. Men det märker väl jag senare hur jag gör. För just nu kollar jag på heroes. haha åh fastnat som fan på den serien.. eller nä. Åker inte till handen nu. Ska nog dra till stan imorn. Måste köpa en ny töjning, en tunnel till det andra örat. och jag blöder som satan på mitt ben, haha hela plåstret är helt översvämmat, så det kommer ut ändå. uusch fräscht va?   

 

Av Jasmine - 6 juli 2011 13:52

Godmorgon! Här sitter jag och äter popcorn. haha randuum. Ska göra te. För är jätte sugen på det! erhm, vaknade och så var ingen hemma. hah. Så jag är själv (Y)

Popcorn och te. Åh nice! Skulle ha varit bättre med Marcus här.. Saknar han som fan! Kommer gå så söligt tills jag får träffa han igen.. Fast en vecka kommer nog gå fort. Eftersom jag ska till Mallorca. Juste då kan jag inte blogga på en hel vecka, för jag har ingen bärbar dator. Så ni får stå ut med det. Om dom inte har datorer på hotellet. Eller nått. Men det märker vi ju sen. OM jag inte kommer kunna blogga den veckan, så kommer jag blogga som satan när jag kommer hem ialla fall!


Jag har två myggbett på ryggen. Seriöst. Dom biter mig på dom konstigaste ställerna. Ryggen, vaden och hälen. wtf? Desutom är jag allergisk, så dom blir värre än vad dom igentligen ska bli. Skit jobbigt..

 

Av Jasmine - 5 juli 2011 22:54

h3h3h3h3, pratade i skype med Marcus för ett tag sen. Men nu tittar jag på heroes. Typ, eller aa gjorde det nyss men nu lyssnar jag på musik för jag brukar alltid lyssna på musik när jag skriver haha Ska väl fortsätta kolla på heroes snart jao. Så himla bra den serien äär!   Visst är han söt   

Av Jasmine - 5 juli 2011 22:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Skapa flashcards