lexoria

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

nananaA

Av Jasmine - 9 mars 2011 10:44

Godmorgon!

Jag är så duktig.. Haha vaknade runt åtta idag   och det är bra. tycker jag i alla fall.


Åt precis ravioli, haha yum! Och drack te.

Fixar min spotify playlist  och lyssnar på musik..


 

Jag har väldigt tråkigt, så jag tänkte fylla i en sån här, om mig själv haha.


5 favoriter:

Färg: svart, vit och röd

Låt: Har en del

Djur: Hund och drake

Kädsel: ett par gråa jeans

Mat: asiatisk annars typ ravioli haha

Spel: WoW atm. Finns många fler spel ja gillar.


6 saker jag är "hatar":

- Spindlar

- Kryp

- Män ( dvs som läkare etc )

- Ensamhet

- Bråkstakar

- fjortisar


Har du :

Någon bästa vän? Njae, har många jätte bra vänner men inte direkt en bästa.

En ovän? Just nu.. Inte vad jag vet

Nån du önska inte fanns? Haha.. ohja

Någon du är kär i? -

Ett intrument? Två gitarrer och ett piano

Varit utomlands? Njae, Lanzarote när ja var pytteliten och i Finland förra året.


Har du? ( dig själv då och inte hela hushållet )

Dator: Yes, en uber en

Mobil: Iphone

Tv: ja.. en söt vit sak

nått djur: 6 råttor och en hund som är mina..


Skriv 7 speciella saker om dig :

- Jag är väldigt nojjig, dvs paranoid..

- Jag har extremt dåligt självförtroende

- Jag är "teberoende"   

- Jag har tagit ett sabbatsår

- Jag kommer mer överens med killkompisar än tjejer.

- Jag har haft astma men den försvann när jag var runt sju år..

- Jag älskar djur.. extremt mkt


Om dig

Ditt namn: Jasmine

Smeknamn: Mimi

Ögonfärg: Gröna

Hårfärg: Rött och svart

Piercings: Medusa och i mitten av läppen. Två töjningar i öronen och två vanliga hål i öronen.

( Har haft snakebites )

Tatueringar: inte än


Just nu:

Gör du: Lyssnar på musik & skriver

Har du på dig: Kläder haha xD

Humör: Trött som bara den!

 Låt: Just nu är det" Pleasure and pain" på med Bfmv.

 
 
Jennie

Jennie

9 mars 2011 14:28

Tjena!.. måste bara säga att jag diggar din frisyr enormt mycket :D

http://www.jennierock.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 17 juli 2011 14:18

NY BLOGG http://m1m1.myshowroom.se/

Av Jasmine - 16 juli 2011 21:10

Ska nog ta bort denna blogg och börja någon annanstans. För har tydligen fått något virus på denna. Har ingen aning om hur.. Lite dåligt faktiskt för har ju rätt många läsare.. Då kommer jag ju förlora några, men om jag skaffar en ny blogg så kommer ...

Av Jasmine - 16 juli 2011 18:15


Nu är jag hemma igen. Tog ett tag för vi fick vänta i planet i ca 40 minuter för det var fullt i flygtrafiken. Kollade på en film hela resan hem, den var faktiskt bra så det gick rätt snabbt att komma till Arlanda. Men nu är jag hemma hos pappa. Koll...

Av Jasmine - 13 juli 2011 22:47

Hej pa er! Sitter vid datorn har pa Mallorca. Finns inget svenskt tagentbord sa ni far forsoka lasa anda. haha. Hr hant jatte mycket saker har, men det berattar jag nar jag kommer hem! Sa det blir lite mer spannande. Har kopt massa klader ocksa, la...

Av Jasmine - 8 juli 2011 21:31


Jolinn ligger och sover redan.. Har lirat gh med folket här så har väldigt ont i fingrarna nu haha. Lirade rätt länge. Vart väldigt många låtar, men nu orkade jag inte mer. Så nu sitter jag själv i datorrummet hos pappa. Om några timmar ska vi åka ti...

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards