lexoria

Alla inlägg under februari 2011

Av Jasmine - 28 februari 2011 22:33

Åh vill ha min kamerasladd xD

Eftersom jag inte gjort något speciellt idag så kan jag skriva om vad jag ska göra i veckan.


Idag så gjorde jag en jobbansökan till ica haha   

Imorgon så ska jag vara med Aji och Desirée.

Sen vet jag typ inte..

På Torsdag så sticker Alex päron till Thailand. Så det vore chill att hänga där.

I helgen så ska vi chilla och flumma lite hos han. haha   


Hahaha åh.. Jag just nu.

Fått paj av Alex och dt är så himla gott   


 

Av Jasmine - 28 februari 2011 17:25

Har fortfarande inte min kamerasladd.. Får ta och hämta den i veckan typ.


Idag så var jag hos tandläkaren, hämtade lite stuff och fick en ny tid   usch!

Sebbe och Alex följde med och senare så gick vi till handen och dom åt på subway.

fetton :3 haha

Jag fick i alla fall paj av Alex. Tyvm !   


Ska snart dra ut med hunden.. I kylan.   

Av Jasmine - 27 februari 2011 22:04

Där vart man överaskad av att Alex kom hit..

Elr ja han kom för ett tag sen.

Åh har druckit massa massa te. Så sjukt gott   


 

Ravioli är så enkelt att göra, billig och är asgott!

Så bäst!

 

Av Jasmine - 27 februari 2011 19:10

btw, har min kamera. Och har fotat hamstern o annat.

Men sladden är hos Alex haha, så kan inte lägga in bilderna på datorn..

Av Jasmine - 27 februari 2011 16:11

Söndag idag haha. Åh..

I fredags så Var Alex och Marcus här, vi drack haha åh..

Men så fixade vi ett spel också.. Amnesia.

FYsatan va läskigt spel. Man är fan inte dugg beredd. åh herregud. Haha var så äckliiigt!

I går så drack vi tre igen.. Hahah åh   

Och så lirade vi mer Amnesia. Så läskigt spel. Iaf när dt är mörkt med högt ljud.



Jag har aldrig spelat ett sånt komplicerad men ändå läskigt spel förut.

Massa tänkande man måste ha i det spelet och man måste vara snabb.

Iaf om man blir upptäckt av monsterna.

Ett awesomeness spel.

Av Jasmine - 25 februari 2011 18:13

Nu är Marcus och Alex här

Dom har redan fixat en grogg..

Hahah roligt ja har inte ens ätit middag än   

Av Jasmine - 25 februari 2011 16:55

Åhh.. In Flames.. Lyssnar på derar låtar nästan hela tiden haha   


Av Jasmine - 25 februari 2011 16:35

Nu har jag städat lite. Eller rätt mkt, så nu ser lägenheten fräsch och ren ut. Awesome!


Marcus och Alex är på g hit. Roligt    me dricka o allt. Fast vi dricker senare tho. För jojo o mammsen e här.

Hoppas att Alex tar me min kamera ._. Vill fota bättre bilder på hamstern.


 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards