lexoria

Alla inlägg under januari 2011

Av Jasmine - 31 januari 2011 22:31

Hahah Marcus var här för ett tag sen.

Och lirade xbox :D

Han är så rolig, men elak ibland   

gaah blir arg. Alex kan ta sig. srsly, ingen respekt alls ju.. Ber man om en sak men så håller han inte vad han har lovat. Man känner sig så värdelös..


Har inte varit så bra för mig på sistone. Känns som att allt går åt skogen.


Idag har jag iaf spelat the sims 3.. som vanligt, och gjort en dungeon med min prälle. haha orkade inte mer. Hon är iaf snart lvl 70.


Trååkig dag, ska fan ta med mig kameran ut någon gång och fota.

Har ändå inget annat för mig att göra..   

Av Jasmine - 31 januari 2011 13:46

Jadu, idag är det en ny vecka.   

Var väldigt jobbigt igår pga strömavbrotten. Först 5 timmar utan el ( med några få små uppehåll ). Sedan fick vi tillbaka den, jag satte på datorn och vi skulle packa in frysvarorna i frysen igen. Sen sade de plopp så vart det strömavbrott i en timma till.

Längsta kvällen jag någonsin har varit med om.

Trött vart man, och Busby undrade ju vad som hände hela tiden.


Händer inte något speciellt idag, dricker te och kollar runt på tvn.

Ska nog logga in på WoW och försöka göra en Heroic på min mage.

Får bli ett tråkigt inlägg idag, men är inte på det bästa humöret.

Av Jasmine - 30 januari 2011 21:56

Dålig uppdatering idag.

Strömavbrott från 15.30 - 21.50

Äckligt länge..

Vi hade kyckling i ugnen men det fucka upp så vi gick till statoil i mörkret och köpte macka. Inte den bästa maten, men det var i alla fall något..

Och så spelade mamma och jojo massa spel, som "Zoo", "Filmjakten" och "Tjolahopp". Hahah roligt att kolla på för systerdyster är en sådan dålig förlorare.

Annars har det varit mysigt med massa massa ljus, men läskigt att gå ut med hunden för det ar kolsvart i trapphuset. huvvvva..

Aja tur nog så kan man göra så iphones lyser äckligt starkt. Som en ficklampa   

Heeela stället jag bor på, alltså hela området, var kolsvart.

Brandbergen suger verkligen ._.

Av Jasmine - 30 januari 2011 13:43

åh.. vill också ut och göra något. Känns som att jag alltid sitter hemma, haha!

Alex är ute med Gurra och åker fiddy någonstans långt åt helvete.

vill också..   


Har iaf några planer i veckan..

Ska vara med Sasha någon dag.

Vara med Rebecka någon dag.

Vara med Alex några dagar maybe.

Och möte på måndag.

haha mycket va?   


Av Jasmine - 30 januari 2011 13:35

hehe.. ja lite dampinlägg där ..

Nej men seriöst, är så jävla trött på henne. Hon borde skaffa ett eget fucking liv.

vara sig själv och inte bry sig om va andra tycker..


Nu ska jag lira The sims :) haha! ska nog göra frukost också.. eller inte för åt nudlar mitt i natten.   


 

haha tittut! ._.

Av Jasmine - 30 januari 2011 13:22

Heyo!

Lade mig runt 22.00 igår, men vaknade runt tre av att mamma snarkade på soffan. haha srsly.

ooch jag var skit hungrig, så jag gjorde nudlar och tittade en stund på tvn i mitt rum.   

Fast nu är jag vaken igen, trött fortfarande men får inte vända dyygnet helt.


BTW! hahaha en polare till mig som har en polare. (?). ja men hon är tilsm men en jag kände i 1-3. han gick i samma klass, och han var sjukt konstig. Då menar jag helt weird..    men ja iaf dom är tilsm och det är lite smått äckligt.

Trodde inte att man kunde bli desperatare.

 


Och det är just det..

den tjejen.

Hon är FETA wannabet.

förut hade jag svart hår etc, hon färgade till det.

Skrev på FB att jag blonderade mitt hår och skulle göra det rött.

( då hon var blond igen ).

Då färgade hon det rött! och sade till polaren vi båda är vänner till

att jag var ett wannabe..

Jag har ju töjning i mitt öra, så nu helt huxflux så ska HON också töja sitt fucking öra.

Och pga att hon failade stort med den röda färgen så orkade hon inte ha den längre ( för pengarnas skull ) så hon färgade sitt hår svart igen.

Och en sak.. När man är så fet och liten och blek, utan någon frisyr så passar man absolut inte i någon mörk färg alls.

gaah blir så jävla trött på henne! *dödadöda*

Hon sminkar sig som ett wannabe också, med tre prickar under ögat !! och använder randiga emo handskar och blåa ljusa byxor och oftast ett svart linne med det (?) wtf!

Hon är iaf fail och jag ville skriva ut det!   

Av Jasmine - 29 januari 2011 20:42

Juste, har ju en kigurumi. haha Pikachu

den är så jävla mysig och varm. Så skönt att bara ha på sig en sån när man sitter hamma och tittar på tv eller nått.

den är awesome   

 

Av Jasmine - 29 januari 2011 19:18

haha det är shrek två på tv    haha mamma ligger bredvid och kollar med mig.


Idag har jag lirat the sims 3 bara. haha tidsfördriv ._.

har bara ätit naturgodis och Roger's korvstroganof.

Resten av kvällen blir det bara cola.

Imorn ska jag träna lite hemma haha.


 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards