lexoria

Alla inlägg under december 2010

Av Jasmine - 31 december 2010 19:59

hihi jag har maränger :DD det är faktiskt gott. Fast inte när man tar för mkt..
Ska låna min lillesyster på 10 år, 1000 kr.. Känns så feel! I have to buy a thing. Och den är viktig!


ooh jag och Alex lira lite baldurs gate. igår, haha var roligt. Länge sen jag lirade det.
Fast vi fuskade lite (A)


Nej nu ska jag lira WoW.. och passa hund ._.


Gott nytt år !

Av Jasmine - 31 december 2010 19:49

På bättre humör nu, har mass gott och äta och mamma kommer hem sen :D


Just nu lyssnar jag på en låååååt. som är bra, dunkar i hela vardagsrummet.

Min musiksmak är lite udda, metal och hardstyle. hmm..

Aja enjoy.


Nu ska jag nog lire lite med prällen ^-^ hon e fortfarande bara 62. Vill ha henne till 85!!

Av Jasmine - 31 december 2010 16:14

Nyår idag. SUCK

sämsta nyåret evar. Ska bara sitta hemma och glo.. Ensam också.

Skulle varit med Nicke, Natta och Alex. Men nej. Nicke och Alex ville vara ensamma.

För dom skulle dricka och Natta dricker inte öl. Så vi hade ingen dricka till mig och Natta, så hon sticker på fest istället och Alex dissar mig.
fucktards.


Aja, nyår är ju bara en dag.. kväll? eh får väl lira wow. sova.. äta lite och sova..

Orkar inte blogga idag, inge bra humör.

Jag och min dålia karma. Tror att det ska bli bra

och roligt, men nej.. Alltid blir detsämst.

Av Jasmine - 29 december 2010 17:37

Nu är Busby kastrerad.

Kännde mig så elak när jag lämnade honom hos vetrinären.

Sen när man hämtade honom vart han så glad så. Hoppa runt och vifta på svansen. Hah så fårhan inet göra just nu. Hoppa, leka, springa osv. Nu måste han ligga och sova. Ta det lungt.
Just nu ligger han i brosans säng och sover. Han är lite påverkad. haha aw.
Fick medicin till han också, så han blir lugn. Eftersom han är energirik hund.
Sen får han ha tratt. Stackarn fattar inte hur han ska göra.
Bära upp han i sängar, soffan osv. För han får inte hoppa runt. Gud vad jobbigt. Men det blir bättre sen. Äntligen är dom borta. Hoppas han får bättre humör och slipper lukta runt överallt och bli distraherad. Då kan jag träna med han   

Ska tillbaka den 10:e januari. Då försvinner stygnen. Längtar!

Nej nu ska jag passa honom, och lira lite WoW. Och äta. Så blir inte direkt något mkt bloggande.

Måste bara skriva att det ser så tomt ut där på han. Hahaha XD Han ser ju ut som en hona. Aja passar väl han, han är ju lite homosexuel  

  Bild från i somras.

~

Av Jasmine - 28 december 2010 13:09

Kom nyss hem från tandläkaren. Hatar min läkare som in i helvete. Ska fan byta.


Spelar lite wow nu iaf. Med min Ally. Snart 83. Och jag healar! :D Går skit bra. Trodde jag hade för dålig gear för det, men det gick awesome ~ Så ska dinga 83 sen ska jag börja questa i Uldum.


Imorn blir hunden kastrerad. Ska sova tidigt idag, för ska upp sju på morgonen för att gå till kolatorp. Kommer vara såå trött. Sen ska man hämta stackarn runt fyra också. Då mår han inte så bra, aw..


 

Av Jasmine - 28 december 2010 01:20

geezouus mkt inlägg idag. Sista nu! sen sova ithink. Upp tidigt imorn för har tandläkaren. Klockan tolv ._.

Busby leker isnön.

Av Jasmine - 28 december 2010 01:04

På Avslutnings "festen".
Från vänster:
Micis, Emma ( mitten ), Malin och Jag..

Skolavslutning i åttan tror jag.

Från vänster:

Natasa, Sarah, Amanda, Malin, Jag och Desirée!

 

Spexfoto med Klassen. Försök att hitta mig vettja!

Tjejmiddag hos Dessi.

Dalarna med Mor och lillesyster, pjyamas 24-7 ftw!

Rolig klädsel jag hade ~

Lillesyster och Jag i Dalarna. Sjukt varmt..  Tina och Balto 

Min mage för länge sen    

Sasha, Pella och lite av Tina

 

Av Jasmine - 28 december 2010 00:58

Joo hittade en bild nu. På Aji och Dessi    busigt!

Dessi till vänster och Aji till höger.

  Jahadu. Kännt Aji sen år tillbaka. Sen typ 1:an Ithink.
Dessi träffade jag i fyran (:

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards