lexoria

Alla inlägg under november 2010

Av Jasmine - 30 november 2010 21:21

Juste, utforskade lite ställen med min Mage. Tidsfördriv, haha.
Först kollade jag runt i hela org. Gillar det nya, men lite förvirrande. Men man lär sig väl till slut ^^


   Sen åkte jag till Outland och utforskade hela blade's egde mountains  
Och sen när jag inte orkade mer så upptäckte jag hela Zangramarsh.   Orkade inte åka runt mer så efteråt gjorde jag lite dailys ^.^

Av Jasmine - 30 november 2010 13:43

 

bilder på två underbara hundar från hunddagiset.

Sabai och Snowy, saknar dom <3

Sabai ( rottisen ) är bara 10 mån , så himla söt!

Ska väl så småningom hälsa på dom någon gång när jag kan och orkar.


Men nu ska jag nog lvla priesten, ska bli 55 så jag kan lira med min älskling!




Av Jasmine - 30 november 2010 13:34

Hahah igne bra bloggande just nu. Lite fullt upp med att gå runt med mamma och handla stuff q.q


Nu är jag typ färdig med mitt hår btw. Nästan skriker rött XD haha like it! Nu r det bara löshåret kvar...


Har lirat med min priest på sistone, och en tauren paladin efter som man kan vara det nu ^_^

är snart 50 med min preist och e typ.. öh va vad jag igen O.o typ snart 30 me pala.

 


Blev tre bilder med min paladin Tauren. Skit roliga nya quester i UC. Så nice att det är en story at real. elr hur man kan beskriva det. Och låg lvl dungeons har blivit så mkt mer avancerat. Man måste ju kunna "tactics" på bossen och allt. Och det tkr jag är skit bra (:

Av Jasmine - 23 november 2010 19:36

Sista inlägget för idag. Två bilder på två underbara hundar. Min hund -->
En dvärgpudel och en jätte gullig bulldog på 5 månader. Saknar henne <3 Hon kmr från ett hunddagis och hon var hur underbar som helst. Men inget slår min farliga vakthund XD


  Byes ~

aw

Av Jasmine - 23 november 2010 19:34

Hittade en bild på min dator som Alex måste ha tagit när han lirade med sin syster. Den var så söt så jag ville lägga upp den.
Kommer ihåg när min mage fick titeln ~

 

GAH, snart är det nattöppet i handen för cata kommer ut. Skit najs.

Av Jasmine - 23 november 2010 19:22

Heya ^.^


Idag har det varit en konstig dag. Inte alls min dag q.q glömt en massa saker och slösat på tid och ja.. det har varit lite stressat.
Men när jag kom hem lirade jag wow..

Gjorde alla dom dära bossarna som man kan göra nu..

Fick ny neck och ring.. haha måste byta ut min trinket XD srsly..

Oooh köpte ny chest också, T10 chesten, så nu börjar min mage bli imba :D

 

 


Efterråt så träffade vi Busby's förra ägare. För att skriva på papper.. Fick en massa papper och så fick man se att han har stamtavla och kommer från en ren kennel också. Det är asnice! Han hette Super Sonik's Cool and Crazy när han var valp vid kenneln XD haha roflmao, passar ju honom perfekt. 

Och såg att han inte hade blivit vaccinerad på fyra år! det är itne bra, så vi får ta och göra det så snart som möjligt.

 

Fick bli en badbild på hårbollen :D

Av Jasmine - 22 november 2010 20:50

Sista inlägget idag..


Saknar nian.. Att vara med "the crew" och flumma satan. Känns så konstigt att gå i första ring. Fast det är nice, man jobbar ju med djur. Fast ville gå i djursjukvård linjen men eftersom den var full när jag skulle byta skola så blev det hund istället.
Jätte roligt att jobba med det man gillar, men det mesta är det som vanligt och lärarna är helt retarded. Men det får man väl leva med, är ju bara tre år kvar /sigh.


Aja nog med skolan, för skolan suger XD ohohoh jag vill bli 18.. ta en tatuering, med tassar på någonstans :DDD fast det är dyrt.. väldigt dyrt >.<


Har märkt att jag lägger in bilder på varje inlägg.. Undra om det är bra eller dåligt :o Känns som att det blir så tråkigt och läsa annars.. så jag piffar upp det med en bild XD då borde det väl vara bra... eller?


Björnparaaaad ~ och rolig låt :33 BYES

 


Av Jasmine - 22 november 2010 20:09

heya, vart lite dampinlägg innan denna ^.^


öhm, det är måndag och jag dör. Vill färga mitt hår nu! men får inte för då kan mitt hår bli värre... q.q så jag får ha tålamod..

På lördag blire piercing, najs. Kmr göra ont som satan för kmr ihåg den första ggn jag tog den. Men vill man bli fin får man lida pin. Blir en i mitten igen på läppen :3


Har lirat wow hela dagen idag typ. Farmat hcs med min Mage för vill skaffa t10 chesten så den passar in med dom andra som hon har på sig. Och så lvlade jag liet på Spilla, ska bli min twink pala. ska lvla henne till 19 och äga sönder på bgs.


Hahaha btw, lmao på denna tjej som verkligen försöker sjunga. srsly jag dog.


Lite agressiv av sig, kan man nog tycka..

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards