lexoria

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

ubertråk

Av Jasmine - 10 mars 2011 20:45

Jag har så himla tråkigt. Så gör en till sånhär..


Dagens humör: Trött och irriterad
Dagens borde: Städa..
Dagens frisyr: Platt o mössa. lika always
Dagens klädsel: gråa jeans, leopardlinne och slipknot tjocktröja
Dagens beroende: Te
Dagens tråkigaste: Äckel väder ute
Dagens roligaste: Chillat i Handen med mamma
Dagens middag: tacobar
Dagens låt: Dom som försvann av kent
------------------------------------------------------------------------------
Namn:
Jasmine
Tilltalsnamn: Mimi
Födelsedag: 4 Oktober
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Svart,rött
Längd: Ingen aning, sist ja mätte mig var ja 1,65.
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: rätt okvinnlig av mig
Stjärntecken: Vågen
Sko strl: 38/39 typ, beror på
Är dina föräldrar skilda: Yes
Skor idag: vanliga skateskor
Det första du tänker på när du vaknar: Åh.. ny dag.. *suck*
När går du och lägger dig: Olika beroende på humöret
Bästa minne: Har ett par..


Vem var den senaste personen:
Du pratade i telefon med:
Mamma
Msnade med: Marcus.R
Du kramade: Mamma
Du skällde på: Lilla syster


Favoriter
Färg:
Svart, rött och vitt
Mat: Asiatiskt
Djur: Hund o drakar :3
Glass: Ben & Jerry's
Godis: Melongodisar elr nått surt
Tuggummi: Har inge favorit
Helgdag: -
Årstid: Sommaren helt klart
Tandkrämssmak: Mint ?
Radiostation: Lyssnar inte på radio typ.. Men ah Bandit


Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor:
Har ingen aning. Nått med bra pengar
Hur vill du dö: Lycklig
Vem av dina vänner är mest lik dig: Har ingen aning
Hur länge tror du att du kommer leva: I have no idea


Har du någonsin
Varit kär:
Yes
Skolkat: Aa
Sovit utomhus: Aa
Gråtit i skolan: Ja en gång
Spytt i skolan: HAHAH ja ._.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Yep
Stått på scen: Aa flera gånger
Retats: Ja
Blivit nerslagen:
njea.. men ja har varit med i slagsmål

This or that:

Pepsi / Cola  - is teh shit
McDonalds / Burger King
Choklad / Vanilj
Jordgubbar / Blåbär
Kött / Veg
Tv / film - beror på
Kinamat / mexikanskt
Kakor / paj - båda såklart haha
MTV / VH1
Blind / döv
---------------------------------------------------------------------------------------------
Fullständiga namn:
Anna Sia Jasmine Bergenås
Jag kommer från: Sverige
Jag är just nu: Smått trött
Tycker du om någon just nu: aa
Jag samlar på: inget just nu
Gröna eller röda äppeln: spelar ingen roll
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nån som jag vet gör mig glad
Gillar du golf: Ne
Vilken tid gick du upp idag: tolv ithink
Har du sovit i din egna säng inatt:
Yep
Har du strumpor på dig nu: Haha jaa
Hur svarar du i telefon: Hej elr Hallå.

Är du ensam nu: nej
Vad ska du göra imorgon:
Städa och dra till pappa
Var vill du bo när du blir stor: Ingen aning
Är det okej att gråta: Varför skulle det inte ?
När grät du senast: Igår typ
Vilken årstid tycker du bäst om: Sa ju det där uppe men okej, sommaren
Laddar du ner musik och film från Internet: Aa
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Haha köpa en massa saker typ. o spara
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Men lol, nej
När går du upp ur sängen på en helgmorgon:
Olika, oftast runt 11-13
Har du piercing: Medusa, labret och två töjningar samt två vanliga hål i öronen.
Vill du gifta dig: När jag blir äldre ja
Vill du ha barn: Nej. Men kanske kommer ändra mig senare, vem vet
Vad ska dom heta: Hahah har ingen aning xD
Är du bra på att laga mat: Jo.. duger
Gillar du att dansa:
Nej inte direkt längre, men älskade att göra det när jag var liten.
Är du flygrädd: Nej, men är inte ett stort fan av höga höjder direkt
Hur vig är du:
Tills benen går av
Vad dricker du helst när du är törstig: Coca cola
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry's
Tror du på ett liv efter döden: Man vet aldrig
Tycker du om sushi: yum!
Vad äter du helst när du ser på film: Chips eller popcorn
Lever dina föräldrar tillsammans: Nej
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Vilken hårfärg har du natuligt:
Blont
Vilka hårfärger har du haft: Blont, svart, rött, rosa, orange, blått, brunt.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja..
Biter du på naglarna: Nej men gjorde det när jag var mindre
Är du beroende av något: Coca cola typ
Hur ofta tränar/motionerar du: Typ aldrig, haha. Latchey
Senaste låt du hörde: Asking Alexandria - Final episode
Vad gör du på helgerna: Olika, sitter hemma ensam elr chillkröker
Brukar du bädda sängen: ibland
Hur många timmar sover du på en natt: Olika
Senaste bok: Skadad
Vad var det senaste du sa: "Jo det kanske vi gör".
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland, ja..
Saknar du någon nu: Ja..
Hur många lampor har du i ditt rum: en har jag
Vem ringde dig senast: Mamma
Vad är du allergisk mot: Pollen och typ mygg.
Var du glad igår: Jorå
Vad är din favoritfärg: Fortfarande; svart, vit och rött
Sminkar du dig: Inte hela tiden, men oftast ja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 17 juli 2011 14:18

NY BLOGG http://m1m1.myshowroom.se/

Av Jasmine - 16 juli 2011 21:10

Ska nog ta bort denna blogg och börja någon annanstans. För har tydligen fått något virus på denna. Har ingen aning om hur.. Lite dåligt faktiskt för har ju rätt många läsare.. Då kommer jag ju förlora några, men om jag skaffar en ny blogg så kommer ...

Av Jasmine - 16 juli 2011 18:15


Nu är jag hemma igen. Tog ett tag för vi fick vänta i planet i ca 40 minuter för det var fullt i flygtrafiken. Kollade på en film hela resan hem, den var faktiskt bra så det gick rätt snabbt att komma till Arlanda. Men nu är jag hemma hos pappa. Koll...

Av Jasmine - 13 juli 2011 22:47

Hej pa er! Sitter vid datorn har pa Mallorca. Finns inget svenskt tagentbord sa ni far forsoka lasa anda. haha. Hr hant jatte mycket saker har, men det berattar jag nar jag kommer hem! Sa det blir lite mer spannande. Har kopt massa klader ocksa, la...

Av Jasmine - 8 juli 2011 21:31


Jolinn ligger och sover redan.. Har lirat gh med folket här så har väldigt ont i fingrarna nu haha. Lirade rätt länge. Vart väldigt många låtar, men nu orkade jag inte mer. Så nu sitter jag själv i datorrummet hos pappa. Om några timmar ska vi åka ti...

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards