lexoria

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Piercing

Av Jasmine - 16 mars 2011 00:50

Tänkte skriva lite om vad det finns för piercings och vad jag tycker är snyggt. Jag som är så piercing galen


Jahaja, detta är ju som sagt en tungpiercing, lol. Jag har alltid hatat det förut, men på vissa är det faktiskt snyggt.

 

Näspiercing, hmn, Alltså snyggt på vissa. Men skulle inte ta det på mig själv så. Det är en jävligt vanlig piercing om jag ska vara ärlig xD

 

Monroe piercing, inget jag gillar i alla fall. Hahah. Har alltid tyckt att det ser ut som en vårta >.< fast det är ju bara min åsikt!

 

Vanliga piercingen i örat. Awesome as always!

haha fast jag gillar mer töjningar   

 

Och så finns det dom där andra ställerna med örhängen. Gillar det, för man kan nästan ta hål i örat överallt. Har funderat på att ta i öh.. vet inte vad den heter. Men den lilla snibben som man kan vicka på. Haha XD

 

Ögonbryns piercing, det gillar jag också! I alla fall på killar ^^

 

Septum! Snyggt, fast bara på vissa.

Jag skulle som ett exempel inte passa i det xD

 

Navel piercing, har typ aldrig gillat det. Haha tycker att det är en onödig piercing som bara visas när man flashar magen. Väldigt onödigt. Fast som sagt, det är bara min åsikt ;)

 

Surface piercing, som man kan ha överallt på kroppen. Det är ju snyggt, beroendes på vart dom är. haha. Jag tycker i alla fall inte om den sorten som man har vid tutten eller emellan, då vet man att man vill att folk ska titta ditåt och det är bara usch ahah xD

 

Läpp piercing, och nu riktar jag mot labret piercingen, den i mitten. Jag har ju en sån och dom är awesome. Riktigt snyggt!

 

Bröstvårtan.. haha Skulle aldrig ta en sån.. öhm men ja.. funkar väl på dom som gillar't!

 

Industiral piercing, Åh..

Har tänkt länge på att ta en sån. Dom är grymt snygga, fast gör nog ont ._.

 

Earl piercing, har aldrig tyckt om denna speciellt mycket. Det funkar ju på vissa människor. Men när man tittar snabbt på dom som har så ser det ut som att dom kollar i kors eller något sånt. lol

 

Medusa piercing, Har aldrig gillat den förut. Men sen vart jag galen i den när jag träffade Sasha haha. Hon var så galet snygg i den så jag ville också testa. Och sen vart man helt fast. Så awesome!

 

Smile piercing, jag tycker att det är grymt snyggt på vissa. Finns ju folk som inte passar i det heller. haha men annars är det är cool piercing!

 

Ögon piercing? aj.. Snacka om irriterande, inget som jag gillar iaf. haha

 

Spiderbite, as snyggt!

Tänkte ta det förut men tog snakebites och sen vart det ju medusa och labret haha.

 

Hittade ingen bra bild.. Men Angelbites ( dom två övre ). Hellre två än en måste jag bara erkänna att jag tycker. Finns dock folk som ser hur löjliga ut i det.

 

Snakebites, åh en av mina favoritpiercingar. Äckligt snyggt. Men det har blivit så vanligt. Jag hade ju det förut men tröttnade och ville testa något ovanligt.

Fast har alltid tyckt att killar är snyggare i snakebites..

 

Cheek piercing, alltså. Haha ingen favorit nej. Snyggt på vissa. Men annars så är jag inte så förtjust i denna piercing..

 

Nasty piercing, yuck! äh Fittpiercing

Nej men alltså om man gillar sånt så är det väl okej, jag är den som inte gör det haha. Finns ju olika ställen man kan pierca sig där nere, men denna är den vanligaste!

 

Samma sak med denna piercing. Kukpiercing.. Finns flera ställen att göra hål på. Men denna är vanligast. Inget jag skulle uppskatta att se direkt.. hahaha

 

Tounge web. Tror jag att dom kallas. Man kan ha den dära saken under tungan också. På "snöret". Dom funkar ju, men när fan visas dom haha xD

 

Korsett Piercing, fysatan vad ONT!

Det är vackert men inget jag skulle kunna leva med.

Piercing där.. åh glömmer alltid bort vad den dära saken kallas..

Irriterande tho att ha en där XD

 

Ring piercing.. typ. Man kan ju ha olika också. Inget som jag skulle vilja ha.

 


Jahaja, där var väldigt många olika piercings, finns skit mycket mer olika. Man kan ju pierca överallt i sitt face om man vill. Otur om man träffar en nerv bara haha.

 
 
Jerry A

Jerry A

16 mars 2011 01:49

Omg!!! Lagom sugen man blir att pierca sej när man läser detta inlägg >_<! En fråga sådär, skulle det vara snyggt att ta spider bite på båda sidorna?! Jag har nämligen redan vampire och angelbites, (vampire är som snake men sitter längre ifrån), tror du det skulle bli snyggt att göra två till asså en på höger och en på vänster om dom jag redan har ^_^! jag har även tänkt att ta i tungan! Jävlar vilken ålderskris jag har då ^_^!! detta inlägg vart ju inte bara helt jävla random och helt efter men hoppas du förstår vad jag menar xD!!

http://jerrya.bloggplatsen.se

Jasmine

16 mars 2011 13:25

Åh ja.. vill också pierca mig! mera haha!
Hmn jadu, jag skulle tycka att det skulle vara snyggt! Lite udda men det är ju bara bättre. Fast det är ju bara så som jag tycker xD!
Jag tycker ju att nästan alla piercingar är snygga. Har också tänkt på att ta i tungan, fast vet inte direkt haha D:

 
Jane - ROCKBLOGGEN

Jane - ROCKBLOGGEN

29 april 2011 01:14

Åh jag har massor av dessa! :D

http://thediarybitch.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 17 juli 2011 14:18

NY BLOGG http://m1m1.myshowroom.se/

Av Jasmine - 16 juli 2011 21:10

Ska nog ta bort denna blogg och börja någon annanstans. För har tydligen fått något virus på denna. Har ingen aning om hur.. Lite dåligt faktiskt för har ju rätt många läsare.. Då kommer jag ju förlora några, men om jag skaffar en ny blogg så kommer ...

Av Jasmine - 16 juli 2011 18:15


Nu är jag hemma igen. Tog ett tag för vi fick vänta i planet i ca 40 minuter för det var fullt i flygtrafiken. Kollade på en film hela resan hem, den var faktiskt bra så det gick rätt snabbt att komma till Arlanda. Men nu är jag hemma hos pappa. Koll...

Av Jasmine - 13 juli 2011 22:47

Hej pa er! Sitter vid datorn har pa Mallorca. Finns inget svenskt tagentbord sa ni far forsoka lasa anda. haha. Hr hant jatte mycket saker har, men det berattar jag nar jag kommer hem! Sa det blir lite mer spannande. Har kopt massa klader ocksa, la...

Av Jasmine - 8 juli 2011 21:31


Jolinn ligger och sover redan.. Har lirat gh med folket här så har väldigt ont i fingrarna nu haha. Lirade rätt länge. Vart väldigt många låtar, men nu orkade jag inte mer. Så nu sitter jag själv i datorrummet hos pappa. Om några timmar ska vi åka ti...

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards