lexoria

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

halloo

Av Jasmine - 22 april 2011 21:56

Hah var lite upptagen för ett ta sen.

Nu kan jag skriva lite som hände idag.

Vi åkte runt 12 och kom fram runt 15.00. Så det tog ett tag att komma till åkersberga. haha, vi åkte buss, tunnelbana och roslagsbanan. Sen gick vi en bit.

När vi var framme så var det mat, typ. och lek med hundarna haha. Pratade med släkten också. så det var väl rätt så skoj.

På vägen hem så fick vi åka bil med Sonny och Monica, med alla hundar. Dom släppte av oss vid t-centralen. Så fick vi åka därifrån. chill!

Hahah och nått som glädje mig, eller aa skrattade av. När vi står i kön i väntan på att bussen ska komma vid gullmars så kommer Jolinn fram till mig och säger "Dom där killarna spanar in dig!!" och det var en grupp killar liten bit bort och jag nekar självklart det och typ lolade. hahah lolade.. eh

och så sa hon "jo det gör dom, för dom kollade på dig nerifrån till uppåt och fixade till sig ochsåå". knasiga unge seriöst. Bara springer fram och berättar det oså. lmao

Och det coola var ju så att Busby klarade av att åka allting. Chill!

bilden nedanför är min mor och jimpan. eller va han hette..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 17 juli 2011 14:18

NY BLOGG http://m1m1.myshowroom.se/

Av Jasmine - 16 juli 2011 21:10

Ska nog ta bort denna blogg och börja någon annanstans. För har tydligen fått något virus på denna. Har ingen aning om hur.. Lite dåligt faktiskt för har ju rätt många läsare.. Då kommer jag ju förlora några, men om jag skaffar en ny blogg så kommer ...

Av Jasmine - 16 juli 2011 18:15


Nu är jag hemma igen. Tog ett tag för vi fick vänta i planet i ca 40 minuter för det var fullt i flygtrafiken. Kollade på en film hela resan hem, den var faktiskt bra så det gick rätt snabbt att komma till Arlanda. Men nu är jag hemma hos pappa. Koll...

Av Jasmine - 13 juli 2011 22:47

Hej pa er! Sitter vid datorn har pa Mallorca. Finns inget svenskt tagentbord sa ni far forsoka lasa anda. haha. Hr hant jatte mycket saker har, men det berattar jag nar jag kommer hem! Sa det blir lite mer spannande. Har kopt massa klader ocksa, la...

Av Jasmine - 8 juli 2011 21:31


Jolinn ligger och sover redan.. Har lirat gh med folket här så har väldigt ont i fingrarna nu haha. Lirade rätt länge. Vart väldigt många låtar, men nu orkade jag inte mer. Så nu sitter jag själv i datorrummet hos pappa. Om några timmar ska vi åka ti...

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards