lexoria

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

test agaiiiiin

Av Jasmine - 23 april 2011 12:05

Haha lyckat, sitter och käkar chips.. mmums.

NEJ NU SKA JAG VERKLIGEN FIXA IORDNING MIG >:d


100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Cola
Telefonsamtalet: Med Aji
SMS: Marcus
Sång du lyssnade på: LMFAO


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: aldrig dejtat
Har någon varit otrogen mot dig: haha inte vad jag vet
Varit kär?: yes
Förlorat någon speciell person: ne
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: haha D:

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Svart
färg 2: Rosa
färg 3: Rött


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän:  ja
Fått ditt hjärta krossat: nej
Skrattat så att du har börjat gråta: HHA AA XD
Träffat någon som förändrat ditt liv: ohja
Insett vilka som är dina äkta vänner:  mm
Fått reda på att någon har pratat om dig: hahah nej
Kysst en kompis: aa

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: har inte msn längre
Hur många barn vill du ha:  usch
Har du några husdjur: Hund, råttor och en kanin. fiskar..,
Vill du ändra ditt namn: haha arab
Vad gjorde du under din förra födelsedag: tråka
Vilken tid vaknade du idag: elva
Vad gjorde du igår runt midnatt: låg i min säg
Någonting som du längtar till: sommar
Senaste gången du träffade din pappa: var ett tag sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: haha jadu, finns en del
Vad lyssnar du på just nu: musik
Har du någonsin pratat med en person vid namn Ao: HAHAH AO!

Vad gör dig irriterad just nu: min mamma
Vad är ditt namn: Jasmine
Singel/upptagen: upptagen ftw
Stjärntecken: våg
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: lyckeby
Gymnasie: Djurgymnasiet
Högskola: vet inte
Hårfärg: Rött
Långt eller kort: kort, fast långt..?
Längd: venne typ 1.68 kanske
Vad gillar du gällande dig själv: jadu
Piercings: Medusa, labret och öronen
Tatueringar: nejD:
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: har inte opererats ?
Piercing: örat
Tatuering: har inga 
Bästa vän: ha Emmie
Sporten du spelade: Jujitsu
Husdjur:  Katt
Vaccination du minns: sexan
Konsert: Marilyn Manson
Förälskelse: Tim

JUST NU:
Äter du: chips
Dricker du: COLA
Är du på väg att: gå och sminka mig
Lyssnar du på: musik
Väntar du på: att jag ska ha skrivit klart det här testet :d


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: nej
Vill du gifta dig: kanske
Karriär i åtanke: hah no idea

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: båda
Kramar eller pussar: allt
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Båda :D
Snygg mage eller snygga armar: Båda :)
Tatueringar eller piercingar: piercingar
Känslig eller inte: lagom
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: OJOJ


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja xD 
Tappat glasögon eller linser: nej :O
Haft sex på första dejten: haha nej
Krossat någons hjärta: vet inte :o
Har du blivit arresterad: HAHAHAHAH
Dissat någon: yes
Gillat din killkompis (mer än som vän): ha ha a

TROR DU PÅ:
Dig själv:  bice
Mirakel:  aa
Kärlek vid första ögonkastet: yes
Himlen: wtf
Tomten: pedobear
Att kyssas på första dejten: mm
Änglar: aa D:

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: vetinte
Vad kan du verkligen inte leva utan: musik, kärlek.
Vad vet inte så många om dig?: jadu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 17 juli 2011 14:18

NY BLOGG http://m1m1.myshowroom.se/

Av Jasmine - 16 juli 2011 21:10

Ska nog ta bort denna blogg och börja någon annanstans. För har tydligen fått något virus på denna. Har ingen aning om hur.. Lite dåligt faktiskt för har ju rätt många läsare.. Då kommer jag ju förlora några, men om jag skaffar en ny blogg så kommer ...

Av Jasmine - 16 juli 2011 18:15


Nu är jag hemma igen. Tog ett tag för vi fick vänta i planet i ca 40 minuter för det var fullt i flygtrafiken. Kollade på en film hela resan hem, den var faktiskt bra så det gick rätt snabbt att komma till Arlanda. Men nu är jag hemma hos pappa. Koll...

Av Jasmine - 13 juli 2011 22:47

Hej pa er! Sitter vid datorn har pa Mallorca. Finns inget svenskt tagentbord sa ni far forsoka lasa anda. haha. Hr hant jatte mycket saker har, men det berattar jag nar jag kommer hem! Sa det blir lite mer spannande. Har kopt massa klader ocksa, la...

Av Jasmine - 8 juli 2011 21:31


Jolinn ligger och sover redan.. Har lirat gh med folket här så har väldigt ont i fingrarna nu haha. Lirade rätt länge. Vart väldigt många låtar, men nu orkade jag inte mer. Så nu sitter jag själv i datorrummet hos pappa. Om några timmar ska vi åka ti...

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards