lexoria

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Frågsak

Av Jasmine - 25 maj 2011 23:05

Hej och hå, bloggtorka och är med Marcsus, Så gör en sån här.

Tog den från Aji, här är hennes blogg --> http://sunshajne.bloggplatsen.se/


Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? – nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Beror på
Hur många har du varit kär i? – 2 st om man inte räknar under 12 år.
Är du kär just nu? – ja!


Tio frågor om dig själv
Namn? – Jasmine
När fyller du år? – 4 oktober
Några piercingar? – Labret, Medusa, Tungan, två töjningar och två vanliga i öronen
Vad har du på dig just nu? – Kläder
Vilken årstid är bäst? – Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? –  vakna upp med min älskling vid min sida
Vad tycker du mest om hos dig själv? –  inget
Vad är du bra på? – hahahah ingeting D: ne jag vet inte.
Vem älskar du mest på denna jord? –  Min pojkvän 
Sover du hellre själv än med någon? – Hellre med min Marcus


Tio frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? – min kille och Sasha.
Vem är den roligaste av dina vänner? –  Rebecka
Vem är snyggast av dina vänner? – alla >:D
Vem är mest partyprisse? –  Sasha
Vem är den du helst har filmkväll med? – Aji & dessi.
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – haha har ingen aning.
Vem har du mest minnen med? - Aji & Dessi
Vem har du känt allra längst? - Aji
Vem sjunger bäst? -  Har ingen aning :o
Vem saknar du just nu? – Sasha och Rebecka.


Tio frågor om din familj
Vem står dig närmast? – Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – nje
Vem är farligast i din familj? – hahaha mamma
Vem ser roligast ut i din familj? – HAHAHAH min syster
Vem är coolast? - Jag, lätt
Har ni något husdjur? – Hund, råttor, kanin, hamster och fiskar (Y)
Vem har du mest gemensamt med? – mamma
Vem står för underhållningen? – Mor
Vem sover du oftast med? – Hhaha ingen i min familj.
Roligaste kvällen med familjen? – Tacoskvällarna är okej


Tio frågor om idag
Vad har du gjort? – Sovit, lirat CoD, städat och träffat Marcus.
Har du varit glad idag? – aarå
Har du varit ledsen idag? –   nej
Har du gjort något bra idag? – yes, städat. 8D
Har du gjort något dåligt idag? – inte vad jag vet
Vad ska du göra nu? – Fortsätta svara på frågorna
Vad har du ätit idag? – mat
har du duschat idag? - nej
Vad händer imorgon? – Marcus kommer hit, hihihhi!
Har du varit i skolan? -  hahaha ne


Kärlek
Är du kär just nu? – ja!
Har du kysst någon idag? – Ja
När kysste du någon senast? – Idag
Har du ett förhållande? – ja :)
Har du snott en kompis pojk-/flickvän? – nejdå
Är du romantisk? – vet inte ahaha xD
Har du gråtit framför någon du tyckt om? – aa
Vad hette din första pojk-/flickvän? – Tim
Hur länge höll det? - 3 år hahaha
Hur länge var ditt kortaste förhållande? – 1 dag HAHAHAH
Singel eller förhållande? – förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – usch nej
Vem sov du senast bredvid? – Marcus
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – Marcus hihihi

Vilket är ditt favoritband? – har många
Gillar du punk? – nje
Vad lyssnar du på nu? – inget
Går du på någon sport? - hahaha ja.. nej usch
Vilka/vilken sport har du gått på? – Ju-jitsu
Vem ringde dig senast? Aji :3

Vem ringde du senast? – Mamma

Vem smsade du med senast? – Aji

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 17 juli 2011 14:18

NY BLOGG http://m1m1.myshowroom.se/

Av Jasmine - 16 juli 2011 21:10

Ska nog ta bort denna blogg och börja någon annanstans. För har tydligen fått något virus på denna. Har ingen aning om hur.. Lite dåligt faktiskt för har ju rätt många läsare.. Då kommer jag ju förlora några, men om jag skaffar en ny blogg så kommer ...

Av Jasmine - 16 juli 2011 18:15


Nu är jag hemma igen. Tog ett tag för vi fick vänta i planet i ca 40 minuter för det var fullt i flygtrafiken. Kollade på en film hela resan hem, den var faktiskt bra så det gick rätt snabbt att komma till Arlanda. Men nu är jag hemma hos pappa. Koll...

Av Jasmine - 13 juli 2011 22:47

Hej pa er! Sitter vid datorn har pa Mallorca. Finns inget svenskt tagentbord sa ni far forsoka lasa anda. haha. Hr hant jatte mycket saker har, men det berattar jag nar jag kommer hem! Sa det blir lite mer spannande. Har kopt massa klader ocksa, la...

Av Jasmine - 8 juli 2011 21:31


Jolinn ligger och sover redan.. Har lirat gh med folket här så har väldigt ont i fingrarna nu haha. Lirade rätt länge. Vart väldigt många låtar, men nu orkade jag inte mer. Så nu sitter jag själv i datorrummet hos pappa. Om några timmar ska vi åka ti...

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards