lexoria

Alla inlägg under december 2010

Av Jasmine - 7 december 2010 15:37

Jag började med Goblins, för jag lirar ju horde. Och Alex kunde inte vara vid worgens ställe än för wow är cp.


Lite bilder från när jag questa. Mysigt ställe och roliga quester.
Först började man i deras "ghetto" stad, och åkte oftast runt med en sto bil osv. Roliga var att man kunde köra på folk XD hahah

Senare så kom man till en båt, och ja man blir attackerad av allys och sen är man vid den dära ön. Roliga muterade kycklingar och stora ägg, apor som man kastar bananer på och åka runt i raketer/orkanliknande saker osv. Väldigt roligt, iaf med en rolig "berättelse".

   

   


Lägger ut mer bilder sen om Goblins.

Av Jasmine - 7 december 2010 00:53

Äntligen, nu är den köpt! Nu installeras den och så :) Fast sägs att man inte kan logga in, får dc och sånt.. snacka om överbelastat XD   Yaay, lätt att jag gör en worgen föst, imo verkar den mkt mkt roligar att lira med än goblin. Jälva ghetto stället dom lever i ju q.q


Men nu ska jag lira. Ska ladda upp lite bilder på hur de ser ut sen :D

Av Jasmine - 6 december 2010 19:39

woho!
Idag är det nattöppet. Ska dra runt tolv kasnke och kolla om de börjar hända nått.
Tur att jag har express köpt wow så slipper jag stå och köa i evigheter. /phew

hoho fett pepp... fast hungrig så ska göra lite nudlar snart tror jag (A)
 
En lvl kvar till outland, e fett seg me priesten för har inte haft mkt tid. Och igår var jag med mina polare. Så lirade inget igår q.q


Eftersom jag är lite emot ilägg utan bilder elr video så lägger jag upp en video på Alex systers hund Laika som öppnar ett paket åt hennes kille XD haha så jävla underbar! Så smart hund :)

Av Jasmine - 4 december 2010 16:35

Jag är hungrig D:


Kom nyss hem från mamma, datorn är fixad och nu kan jag spela igen utan lagg.


åhåhå, kom nyss ett mess att man kan köpa cata nu.. alltså NU. Fast inte "använda" den förens på tisdag. Men ja.. jag som har förbokat och expressköpt och allt.. haha

Ska nog köpa den imorn och se om jag drar till nattöppet på måndag natt.


Ska fortsätta lvla min Priest.. UBER. snart drar man iväg till outland.


Blev en bild idag. Men nu ska jag fortsätta farma hcs och börja questa vid lvl 58 :) 

Av Jasmine - 3 december 2010 15:04

Fredag idag, Var nyss ute med Busby och lekte i snön. Annars har jag bara spelat med min priest. Som har dingar 56.Seg jag är på och lvla just nu q.q

Btw, fiskade lite deviate fiskar med min mage.

    Busby <3   Jag med min nya hårfärg ^.^


Ska till mamma ikväll, fast kmr hem till alex imorn.. Vi ska ta med datorn till greatteach, för grafikkortet vill inet som den vill.. jävla nvidia 465..
Aja, får se om jag skriver mer ikväll. byes ~

Av Jasmine - 2 december 2010 20:27

Ja du, idag skulle man vara uber duktig och gå i skolan hela dagen. Och så är alla sjuka. Men skit samma tänkte jag. Men så fick jag skit ont i magen, så stack hem ändå. Undrar var som är felet. Har haft ont i typ två dagar nu. Och när det gör ont, så gör det skit ont.. aja, får väl gå till läkaren om det fortsätter.


Lirade iaf med min preist idag,

Och som ni ser så fick jag en epic hjälm, skit bra! Både till min disc och shadow specc. Så jag vart glaaad när jag fick den av alex. För han såg att jag behövde den mer. Tack <3

 

Av Jasmine - 1 december 2010 16:26

Idag är det öppet hus i min skola. Djurgymnasiet i Liljeholmen :)

Ska dra dit med min mor så får hon se hur skolan ser ut ~


Btw, är färdig med mitt hår tror jag. Rött och långt <3
Köpt nya jeans också, väldigt ovanligt eftersom jag alltid använder mjukisar.


Har lirat med priest idag, fixade upp så jag vart exalted med goblins. Så jag kunde köpa deras uber fula mount XD
Måste erkänna att jag gillar vingarna från archangel. Disc äger! för då kan man göra damage också med smite ~


Två pics idag, Dingar 53 snart!

   

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards