lexoria

Alla inlägg under juni 2011

Av Jasmine - 2 juni 2011 13:52

Yay, en video på Busby när han badar i Ramsjön.

Och ja jag vet att det är en text mitt i vägen, men har inte den riktiga versionen av den dära movie makern. (Y) Håller på att fixa med en annan movie editor såatteh.  Nu ska jag klä på mig och fixa mig, för jag ska dra till pappa senare idag och äta där.

Av Jasmine - 2 juni 2011 11:01

Hej på er!

Sovit som en kratta... typ. haha, hostat hela natten. Inte okej! Men får trycka i mig hostmedicin. usch. Idag så händer det inte något speciellt tror jag. Ska hjälpa mamma att städa lite, för det är verkligen stökigt här hemma. haha (Y)

Vi flyttade chillkrökandet till imorgon. så att..ehh, Hahah. Nej men åh kommer nog bli awesome! Hoppas jag.

Har inte så mycket att skriva just nu, så ska väl börja städa lite.

Skriver väl mer senare, Ithink.

Av Jasmine - 1 juni 2011 21:29

Just nu!

Äter jag Ravioli, ska ta och lägga mig i badkaret. mihih.

Har fan inte ätit något idag O.o bara druckit cola oså. Men inte ätit något.

Så Ravioli är min första måltid idag. hmm..

Mamma lirar gh haha duktig hon är (Y)

Av Jasmine - 1 juni 2011 20:46

hänt lite idag haha. Hej hej ^.^

Varit på möte, gått runt i handen med min kära mor. Handlade en ny tröja och en munkjacka som är ljusblå, typ bebisblå haha gölligt(Y) 

Sen så har jag åkt möped till far, hämtade en hjälm där. Sen åkte man hem.

Alicia och Sebbe kom. Vi chillade lite. Sen så kom Aji och Patrik. Chill! Sen gick vi ut med Busby, kastade pinne oså haha. Sen så kom Marcus hit, lämnade lite dricka och sen skulle han dra, för han skulle på lan. Sen så gick Patrik. Då åkte jag och Aji moppe till Roger. Vi chillade där och pratade om lite allt möjligt. Nu är jag i alla fall själv hemma. På lördag blir det chillkrök. Nice. Och jag ska bada nu typ. tror jag. Mys ju. Och så fixar vi min moppe på måndag, då kommer den åka fortare. Awesome!! Lite bilder från idag, enjoy. 


Ny tröja(Y)

Ute med hunden, Patrik och Busby på bilden!   På moppefäärd.

   

Aji, krökarN^

 


Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards