lexoria

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 15 mars 2011 14:51

åh hann fixa iordning mig. Har fortfarande tid kvar. haha. Awesome.

Fast ja.. min parfym är slut.. Eller den jag gillar mest.

Hahah gillar den billigaste mest, fast det är ju bara bra  


Parfymen under är den som är slut   

 

Denna finns kvar, som jag får lov att använda.

Fast den luktar också gott.   

 

Intressant inlägg om parfym, haha. Nej   

Är bara lite sadface, för har ju inga pengar haha.

Och mitt smink börjar ta slut också, ååååh panik!

Måste hitta ett jobb   

Av Jasmine - 15 mars 2011 13:59

Åh jobbig morgon. Haft ont i magen hela morgonen. Eller ja från klockan sju när jag vaknade av mamma och jojo. Åh vill bara ligga i sängen. Är skit jobbigt. Men fick lov och gå upp nu. Har ju möte snart.. Så måste skynda att fixa mig och så.

Ska fixa mig nu innan jag kommer för sent.

Av Jasmine - 15 mars 2011 00:46

Hahah har nästan ätit upp alla mina chips :3 fatso!

Min favorit är Lättsaltad. haha fast grill och sour är inte så dumma heller   

 

Av Jasmine - 15 mars 2011 00:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 15 mars 2011 00:30

Åh tog värsta långa badet. och det var underbart   

Med ljus och allt. haha   

Älskar att bada. Så uppfriskande och lugnande.

Inte min bild tho.

Men var ungefär lika mysigt, kanske mysigare.. haha ^^

Av Jasmine - 14 mars 2011 16:15

åh. haha åt äggröra för ett tag sen. Gott, fast Marcus vill att jag ska ha ost i haha. Vi hade ingen ost hemma så det gick inte.. Äggröra med ost..   

Han fyller år idag. hela 18 år. Congratz till han


Jag ska snart dra till Alex för att hämta resten av mina saker. Går nog bra. Om jag kommer ihåg allt   

Sen har jag ingen aning om vad som ska hända. har ju inte direkt städat så mycket här hemma.. så blir väl att sätta igång och städa.. /Sigh

Teet är slut och mamma glömde lämna fram pengar.. så får vänta tills hon kommer hem så kan jag dra och köpa det. För annars vet jag inte vad jag kommer göra. haha kan inte leva utan te


 

Av Jasmine - 14 mars 2011 14:27

Åh går verkligen inte att städa. haha.. har verkligen ingen lust. Får väl städa lite senare då..    Just nu lyssnar jag på musik.. och ja fixade iordning mig.

Hittade en awesome tröja också. stor och mysig

 

mm

Av Jasmine - 14 mars 2011 13:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards