lexoria

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 13 mars 2011 18:24

Åh jag hatar verkligen folk som tror att dom är så "himla" snygga.

Alltså visst är det bra med självförtroende. Men för mycket.. det är bara läskigt.

Tex. åh ja måste ju visa hur ja ser ut." Till någon som inte har sett en alltså. Men i själva verket så bryr dom sig inte. Eller typ värsta flirtaren på mess eller nätet. Men så när dom träffas irl så inser bytet att det inte var så fint att se på. Haha. åh.. människor   

Mitt självförtroende suger tho. Behöver förbättra mig. För det är inte bra att ha för dåligt självförtroende heller!


 

Av Jasmine - 13 mars 2011 18:19

Kollade på ett avsnitt med valar idag.

Fast det var bara nasty.

Handlade om en strandsatt val, som dom dissekerade. Usch :C

Tur att det inte var en späckhuggare. Så fina som dom är !

 

Av Jasmine - 13 mars 2011 17:49

Men åh haha moget..

fick nyss reda på att Alex går runt och säger till folk att jag är en hora..

mm jo tjena.

Dom som har fått nys om det tycker att det är väldigt konstigt ialla fall.

Alltså jag valde ju att lämna Alex för att han behandlade mig som skit. Han respekterar inte kvinnor. Han säger att han skiter toltalt i mig nu. Men vafan fortsätter han för? Visst vi har sagt upp kontakten men måste han fortsätta? Försöka så folk ska inte gilla mig? åh så himla underbar.. not. Så patetiskt och omoget.


Blir så frustrerad och arg. Att man ens har mage att göra så.

Och vad han ens försöker med, så kommer jag alltid att ha mina närmaste på min sida.

Av Jasmine - 12 mars 2011 23:05

Blir så jävla förbannad..

Alltså.. ja jag vet att jag skriver detta nu på min blogg. Men jag är verkligen skit sur.

Mitt ex. som jag dumpade pga att han var en skitstövel. Ni ska inte ana hur mycket han har gjort mot mig! Jag orkade verkligen inte med honom. Han var verkligen en böld i arslet.

Inte nog med det. Han skriver ut mig hela tiden. skriver att jag har gjort en massa osv. Hur kan man vara så patetisk?

Nog med att han har förstört tre år av mitt liv. Så fortsätter han! GAH!

aja.. Har i alla fall sagt upp kontakten med han. För han kan ta sig. Så småningom så lämnar han mig ifred for real. Skulle vara as nice.

btw. Han skriver att jag dumpade honom för hans "Bästa vän". Hur många bästa vänner har han igentligen ._. Han säger att alla hans vänner är hans bästa.. Och jag lämnade Alex pga att han behandlade mig som skit. Men fick stöd av en nära som jag känt i fleera år. Så fick man reda på hur han verkligen var. Dvs en omtänksam och skitsnäll människa. Inte någon som kallar mig elaka saker och hotas osv.


Åh! Är så arg.. och ja.. jag tänker inte lösenordsskydda detta inlägg. För att visa att jag faktiskt också kan skriva ut honom.. Tänkte först vara mogen och inte göra det och ha det för mig själv. Men han beter ju sig som en barnrumpa så..

Av Jasmine - 11 mars 2011 21:17

Hej hej :) mobilinlägg.. Jag sitter i soffan med Sebbe och Marcus. Tittar på när dom lirar borderlands. Haha ^.^ Är hos pappa faktiskt. Länge sen.. Fick god mat också, köttbit med pommes *.* mmums..Imorn så blir vi ensamma hemma för pappa ska dra någonstans. ne ska umgås lite med ja.. sebbe o marcus. byes ~

lvl

Av Jasmine - 11 mars 2011 16:11

Fick en kommentar/fråga igen.

åh det är väldigt onödigt att svara på anonyma   

Men den frågan var i alla fall vilken level.. Då måste det väl mena med WoW.


Jag har flera gubbar i olika lvlar. Men min Main är ju ofc 85. Sen har jag fyra till 85;er. Och så har jag ju mer gubbar också, från lvl 20 uppåt.

Av Jasmine - 11 mars 2011 13:02

Ohmy.. Hittade en gammal bild på mig..

När jag hade snakebites o allt

  Och en gammal bild på mina bebisar

Eller ja fem av sex ~

 

Av Jasmine - 11 mars 2011 13:00

Åh.. Vill att tiden bara ska gå fort! Fort som bara den >:D

Eller nått..


mhwap :3

 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards