lexoria

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 14 mars 2011 12:49

Kollade nyss igenom mina bilder. Har inte alla bilder på råttorna.. på alla råttor menar jag då. Men får leta runt på en webbsida där jag lagt upp bilder på dom   

Men här iaf några mer bilder på mina bebisar. Dock är dom flesta väldigt gamla. Som Nexa.. Hon är helvit nu   och luna är ite grå på huvudet.

   


           

Av Jasmine - 14 mars 2011 12:40

Åh mina råttor. Mina bebisar hah. Dom är fett gamla nu :C pluttarna

Två av mina sex råttor jag har. Gamla bilder tho..

   

Av Jasmine - 14 mars 2011 12:21

Jaha.. Godmorgon!

Äter lite ravioli och lyssnar på musik. Awesome!

Trött är jag.. enormt. usch och sen ska jag hämta lite stuff senare. Och jag lovade mamma att städa idag. Orkar verkligen inte det   Teét är slut också, och jag vet inte om mamma to tog fram penger så jag kunde gå och köpa med. / sad


Min hund är ett cp. Han har fått i sig något så han tror att han ska få vår mat.(?) Har ingen aning om varför. Så varenda gång jag går in i köket så sitter han där och tigger. Äckelhund. aja han slutar väl göra så efter ett tag.


 

Av Jasmine - 13 mars 2011 23:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 13 mars 2011 22:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 13 mars 2011 21:08

Bara för att jag inte har något liv och att Teét är snart slut..


Ingen förstår hur jag känner mig

hur jag går runt och bär på allt som hänt.
Att just jag ska gå runt och få se dig.
Det är inte något jag bett om och ingen vet hur det har känt.
Jag funderar och tänker på allt som vi gjort.
Det vi gjorde för ett år sen eller till och med mindre än så
känns som att allt har gått så plötsligt fort
Det är som ett stor hål som jag aldrig någosin kommer att nå.
Känns som att mörkret kommer att ta över
att helvete bryts ut
Det är verkligen något jag inte behöver
Varför kan inte allt bara ta slut?



Om jag ändå kunde se
Innan jag beslöt mig att ta chansen
Att jag behövde le
Men innerst så visades skamsen
Allt som hänt vill jag bara radera
födas på nytt skulle nog passa
Vill få känslan att bli uppgraderad
Att kunna få nya saker att anpassa
Se livet på en annan vinkel
Kunna vara glad och lycklig
Inte proppa i sig en massa finkel
Och inte behöva vara uttrycklig
Att kunna bli förvånad
och slippa samma saker hela tiden
Vill inte kännas som att jag bara är lånad
Vill kunna uppleva den ljuva friden.
Tänk att kunna se den vackra världen
Utan hinder, eller stopp
Att kunna njuta av den fina färden
Men som sagt, allt är bara en flopp.

Av Jasmine - 13 mars 2011 19:10

Har nyss ätit mat. Yum! åh jag och mat..

Finns inge bättre kärlek som kärlek till mat


Skriver lite med Alexander.. hmm..

Han säger att jag borde heta Chewbacca. Och hur vi kom till det går vi inte in på. Hahaha   Roligt.. För jag är inte så hårig  eller är jag?


 

Av Jasmine - 13 mars 2011 18:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards